A mógł byś zapytać od razu czy taki box można założyć do samochodu wyposażonego w lpg ?
i nie takie zwykłe bo fabryczne który ma zablokowany sterownik a dawki gazu są korygowane procentowo na te benzynowe. Samych korekt nie da się zmienić a nawet są różne dla każdego wtryskiwacza z powodu nierównych długości węży.
hmmm... czy chipowanie 0,9tce to nie jest przypadkiem akt desperacji?
dużo się z tego raczej nie wyskrobie, a układ się obciąży?
0,9 -> to jest stosunkowo słabe, i będzie stosunkowo słabe, bo też i nie ma z czego mocy wykrzesać ;)
_________________ =nie znam się, ale chętnie doradzę=
Zawsze bedzie mocniejszy niż pozostałe 0,9.
Silnik robi raptem 100 koni z litra więc nie jest jakoś mocno wyżyłowany względem innych nowych jednostek, np 1.0tsi 115KM, 1.0t-gdi 120KM.
Zawsze bedzie mocniejszy niż pozostałe 0,9.
Silnik robi raptem 100 koni z litra więc nie jest jakoś mocno wyżyłowany względem innych nowych jednostek, np 1.0tsi 115KM, 1.0t-gdi 120KM.
hmmm... czy chipowanie 0,9tce to nie jest przypadkiem akt desperacji?
dużo się z tego raczej nie wyskrobie, a układ się obciąży?
0,9 -> to jest stosunkowo słabe, i będzie stosunkowo słabe, bo też i nie ma z czego mocy wykrzesać ;)
Przecież to pomiary to zwykła ściema. Silnik jak ma 300 KM to znaczy że tyle ma na wyjściu z wału. Gdzie dochodzą wszystkie elementu układu napędowego a ich sprawność to ok 95%
w rajdówkach przy silniku 300KM moc na kołach to ok 230-250 KM w zwykłym aucie na prawdziwej hamowni przy 150 KM katalogowym na kołach było ok 120 KM
Więc co to za cuda że u tych wielkich tunerów samochód z mocą katalogową 90 koni ma na kołach 100 ...
Ostatnio zmieniony przez Fruxo 2020-02-23, 22:47, w całości zmieniany 1 raz
A skąd to przypuszczenie? Bo właściwie wszystkie pomiary z hamowni podają właśnie moc na silniku, tyle że wyliczoną z faktycznego pomiaru mocy na kołach i strat na przeniesieniu napędu - np http://www.daciaklub.pl/f...1656273#1656273
Przecież to pomiary to zwykła ściema. Silnik jak ma 300 KM to znaczy że tyle ma na wyjściu z wału. Gdzie dochodzą wszystkie elementu układu napędowego a ich sprawność to ok 95%
w rajdówkach przy silniku 300KM moc na kołach to ok 230-250 KM w zwykłym aucie na prawdziwej hamowni przy 150 KM katalogowym na kołach było ok 120 KM
Więc co to za cuda że u tych wielkich tunerów samochód z mocą katalogową 90 koni ma na kołach 100 ...
Jeśli ktoś coś już "grzebał" to proszę o namiary na wykonawcę i oczywiście opinie.
Auto wciąż na gwarancji więc raczej jakiś powerbox tylko pytanie - czy one coś dają?
Różne opinie są w sieci...
Hmmm trzeba być samobójcą, żeby jeszcze podkręcać parametry, i tak już silnego jak na ten samochód, silnika. Polecam obejrzeć sobie powypadkowe Dustery chociażby na serwisach sprzedażowych i wyciągnąć wnioski co może się stać jeśli przekroczymy magiczną barierę... w najlepszym wypadku kalectwo. To jest samochód rekreacyjny a nie wyścigowy.
Hmmm trzeba być samobójcą, żeby jeszcze podkręcać parametry, i tak już silnego jak na ten samochód, silnika. Polecam obejrzeć sobie powypadkowe Dustery chociażby na serwisach sprzedażowych i wyciągnąć wnioski co może się stać jeśli przekroczymy magiczną barierę... w najlepszym wypadku kalectwo. To jest samochód rekreacyjny a nie wyścigowy.
A jaka jest wg. kolegi ta "magiczna bariera"?
Czasem nie chodzi o V-max tylko np. o możliwość szybszego wykonania manewru wyprzedzania (co akurat wpływa pozytywnie na bezpieczeństwo). A wypadki? Zdarzają się w każdym samochodzie niezależnie od marki i modelu - to raczej kwestia umiejętności kierującego (lub ich braku).
Wracając do tematu to zadając pytanie liczyłem na odpowiedź kogoś, kto już temat "przerabiał". Słyszałem, że na zlocie w Czernej w ubiegły weekend był posiadacz tej wersji Dustera, który podnosi gdzieś na śląsku moc do 190 KM i miałem nadzieję, że tu zagląda i coś podpowie...
Widocznie są ograniczone celowo, żeby się ułańska fantazja nie włączała ;)
Albo po to, żeby wrzucić niebawem do konfiguracji przed zakupem silnik o mocy 190 KM oczywiście z różnicą w cenie 10.000 zł między nim a 150 KM.
Tak jak to jest w przypadku możliwości wyboru 130 KM i 150 KM...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum