Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.0 Sce
Rocznik: 2019
Wersja: Open Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Lip 2019 Posty: 39 Skąd: Polska
Wysłany: 2020-05-06, 19:35 Logan II zgrzyty pod lewarkiem
Czy w waszych Draculach słychać jakieś chrupnięcia z okolic lewarka podczas zmiany biegów w szczególności dwójki ,bo u mnie już parę razy coś chrupło i nie wiem czy to normalne czy też coś się dzieje.Normalnie jak się pedału sprzęgła nie wciśnie do końca i zapina jakiś bieg to jest normalne ,że coś chrupnie w skrzyni i czuć to na lewarku ,natomiast w moim przypadku sprzęgło jest wciśnięte do końca i nic nie czuć na lewarku żeby to w skrzyni było.Według mnie to słychać z okolic lewarka .
Marka: Dacia
Model: LOGAN MCV II
Silnik: 0,9Tce 121KM@186Nm
Rocznik: XII 2017
Wersja: Stepway Outdoor Pomógł: 52 razy Dołączył: 21 Mar 2017 Posty: 1963 Skąd: Ząbki
Wysłany: 2020-05-06, 20:59
Powiem szczerze że raczej nie jest to normalne ale bez filmiku nikt Tobie chyba nic więcej nie powie. Jeżeli uważasz, ze nie jest to normalne jedź do ASO bo masz gwarancje ewentualnie możesz sam zdemontować tunel środkowy i zobaczyć czy wszystko jest tam ok
Chyba nawet nie ma czego zdejmować, to zdaje się skrzynia z popychaczem, nie cięgnami, więc wystarczy popatrzeć i posłuchać, żeby sprawdzić, czy to faktycznie lewarek.
Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor Pomógł: 117 razy Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 3968 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-05-07, 10:04
laisar napisał/a:
Chyba nawet nie ma czego zdejmować, to zdaje się skrzynia z popychaczem, nie cięgnami, więc wystarczy popatrzeć i posłuchać, żeby sprawdzić, czy to faktycznie lewarek.
W Sandero z silnikami TCe i 1,0 SCe są jednak cięgna, więc w Loganie raczej też...
Co nie zmienia faktu, że mechanizm jest cały zabudowany i bez rozdeklowania wiele się nie zobaczy ani z góry ani z dołu...
Marka: Dacia
Model: LOGAN MCV II
Silnik: 0,9Tce 121KM@186Nm
Rocznik: XII 2017
Wersja: Stepway Outdoor Pomógł: 52 razy Dołączył: 21 Mar 2017 Posty: 1963 Skąd: Ząbki
Wysłany: 2020-05-07, 13:29
Co do Loganów II i Sandero to drążki występowały w tańszych wersjach wyposażenia. W open i Ambiance były drążki a w Laureatach linki. No i to nie jedyna różnica miedzy tymi autami.
Marka: Renault
Model: Megane IV Grandtour
Silnik: 1,5 DCI
Rocznik: 2017 Pomógł: 53 razy Dołączył: 02 Mar 2019 Posty: 1796 Skąd: Radzionków
Wysłany: 2020-05-07, 15:32
Jedno jest pewne :) Broń Boże nie odkręcać tych 3 małych śrubek od góry, bo cała zawartość w środku lewarka sobie spadnie i pozostanie demontaż całości.
Marka: Dacia
Model: Logan MCV II Ph1
Silnik: 1.2 16v 73KM
Rocznik: 2015 120kkm
Wersja: Laureate Pomógł: 22 razy Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 639 Skąd: Poznań
Wysłany: 2020-05-07, 19:05
Zależy jak jeździsz carlus.
Jeśli kręcić obroty, a biegi zmieniać szybko, to moja dacia NATYCHMIAST wchodzi w tryb antysebixowy i zgrzyta, a na "dwójkę" czasem nawet bana mi daje. Nic czym wcześniej jeździłem, tak szybko głupoty z głowy nie wybijało. W trybie grzyba mogę się przyczepić jedynie do, moim zdaniem, głośnej pracy lewarka, ale żadnego samoistnego "chrupania" nie mam. Zgrzytnie sobie tylko z powodu niechlujnego podejścia do tematu zmiany biegów.
Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.0 Sce
Rocznik: 2019
Wersja: Open Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Lip 2019 Posty: 39 Skąd: Polska
Wysłany: 2020-05-07, 20:05
Jakoś mega szybko biegów nie zmieniam ale,też myślałem o tych obrotach dziś ,że są za wysokie podczas zmiany biegu z jedynki na dwójkę i dlatego coś świruje. Osiągnięcie 3000 obr./min przy ruszaniu w tym silniku to jest chwila,muszę się temu przyjrzeć.Mam te auto od nowości i staram się jeździć cały czas tak samo bez piłowania , wcześniej nic się nie działo.
Ostatnio zmieniony przez carlus 2020-05-07, 20:18, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum