JimBeam, poczekaj no to co będzie w salonie Fiata, bo w przeciwieństwie do Dacii, to tam idą ładne rabaty od ceny katalogowej.
Wstrzymaj się do jesieni jak wszystkie tipo z poprzedniej generacji znikną i będzie parcie na sprzedaż.
JimBeam, poczekaj no to co będzie w salonie Fiata, bo w przeciwieństwie do Dacii, to tam idą ładne rabaty od ceny katalogowej.
Wstrzymaj się do jesieni jak wszystkie tipo z poprzedniej generacji znikną i będzie parcie na sprzedaż.
Pod koniec marca stuknie mi 30.000km i kończy mi się ubezpieczenie. Chciałbym sprzedać auto i wrzucić to jako wpłatę własną. Wiem, że Fiat to jednak półka wyżej, ale obawiam się, że nie będzie mnie stać na Tipo Cross nawet po rabacie.
JimBeam, aktualnie nie ma nic w salonach, ale to kwestia czasu.
Miałem OC/AC do walentynek ale związek rozpadł już w weekend a dokładnie w momencie rabatu od ceny katalogowej.
Różnica w cenie duża. Jeśli Ci odpowiada funkcjonalność Sandero to chyba niezły wybór. pozdr
Na tyle ile jeżdżę Stepway w zupełności mi wystarcza. Nie zależy mi na skórze/drewnie i elektronice. Silnik mógłby być bardziej elastyczny, bo turbodziura na 2-ce przyprawia o mdłości. Wiadomo, że w tej cenie nie można oczekiwać cudów. Autko zgrabne, mało pali i jak na 3 lata nic, dosłownie nic się nie dzieje.
w TCE 100 LPG jest FAP,
ogólnie FAP to zasługa nowej Normy Euro 6d i badań RDE. Zdaniem producenta silnik zasilany LPG nie emituje cząstek stałych ale jako że silnik jest też zasilany benzyną więc FAP musi być.
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor Pomógł: 117 razy Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 3997 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-01-26, 08:21
laisar napisał/a:
Ważne jest tylko to, co może wyklikać sprzedawca w salonie, bo jedynie to uda się ewentualnie zamówić, a nie to, co pokazuje konfigurator.
Niestety jest druga strona medalu- ja gdybym zaufał "doradcy" w salonie, nie kupiłbym tego, co chciałem. Po prostu- co innego twierdził sprzedawca a co innego wynikało z konfiguratora na stronie Dacii... Dopiero po odwiedzeniu strony www i telefonie gdzieś, wyszło na moje i cudownym sposobem odszukano sporną opcję w systemie. A więc jak najbardziej, bardzo dobrze wiedzieć co oferuje konfigurator i dopiero na tej podstawie dyskutować z salonem.
Ostatnio zmieniony przez Dymek 2021-01-26, 08:21, w całości zmieniany 1 raz
Essential +
Mirrors - podgrzewane i elektryczne lusterka
Relingi modułowe
System wspomagania parkowania tyłem
Konfiguracja: SY4XGP Cena PLN54950, czyli tyle ile sobie założyłem, że chcę za auto zapłacić.
I tak, zawsze jeżdżę na nawigacji z telefonu, telefon mam zawsze przy sobie i go montowałem do tej pory na szybie. Muszę jeszcze się tylko dowiedzieć czy da radę jednocześniezobaczyć godzinę i temperature zewnętrzną, w tej konfiguracji, bo to w sumie jedyna sprawa, co mnie w obecnej SS denerwuje.
Masz normalne radio w aucie, tyle że sterujesz nim albo przez przyciski na kierownicy i wyświetlacz między zegarami, albo przez podłączonego smartfona z aplikacją. Za to deski rozdzielczej nie zagraca żaden wystający wyświetlacz do multimediów.
Nikt nie pisze o tym, że w wersji Stepway Comfort można dołożyć otwierany szklany dach za niewielkie pieniądze. Dla mnie to jest hit! W innych autach za takie coś liczą zwykle dużo więcej.
Tak jest za 1600, ale mnie nie interesuje, bo mam i miałem 4 auta z tym systemem i nie bardzo korzystałem. Poza tym, obniża podsufitkę. Choc fakt, że na tle konkurencji to tanio jest.
cudownym sposobem odszukano sporną opcję w systemie
To jest inna sprawa - kompetencji sprzedawcy, bo ta opcja tam zapewne cały czas była, tylko pracownik najzwyczajniej nie umiał (nie chciał...?) jej znaleźć.
Dymek napisał/a:
dobrze wiedzieć co oferuje konfigurator
Oczywiście, informacji nigdy dość, po prostu nie ma się co podniecać, że coś się w nim pojawia lub znika.
Natomiast jeśli kogoś interesuje jakaś konkretna opcja, to pozostaje tylko drążyć, bo niektóre ich połączenia - lub wykluczenia - wyglądają na bezsensowne (a potem się zmieniają, ale pojawiają inne, i tak w koło...).
Myślę, że warto pamiętać, że to tylko system treleinformatyczny, który podlega nie tylko zwyczajowym bolączkom takowych -- ale też jako poboczny z punktu widzenia działalności producenta (któremu powinny zgadzać się przede wszystkim auta).
Marka: Dacia
Model: Sandero Open
Silnik: 1.2
Rocznik: 2016 Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Paź 2016 Posty: 639 Skąd: Wro
Wysłany: 2021-01-26, 13:36
Nowe ceny Dacii to przegięcie.
Gdy kupowałem swoją w grudniu 2016 zapłaciłem ~35.000 zł. Czyli Sandero Open + klima + metalic (akurat dawali za pół darmo). Silnik 75 koni, muł, ale da się jeździć.
W przypadku nowego Sandero pakują 65 koni (!) - to już jest jakaś kpina. 17 sekund do setki XD. Czyli najtańszy silnik odpada. Więc de facto bez ponad 50.000 nie ma co podchodzić. Wzrost gigantyczny.
A co do tego ile użytkować - jeżdżę do zajeżdżenia - czyli do momentu aż auta zaczyna się psuć. Z moimi przebiegami (20.000 rocznie) zwykle pozbywam się auta gdy to kończy 12-14 lat.
Ktoś jeszcze wspominał o AC - 6 lat to górna granica kiedy należy zrezygnować
Ostatnio zmieniony przez pixa 2021-01-26, 13:40, w całości zmieniany 2 razy
Ktoś jeszcze wspominał o AC - 6 lat to górna granica kiedy należy zrezygnować
Górnej granicy jest określona przez ubezpieczyciela i to on decyduje czy jeszcze możesz wykupić AC.
I dla każdego liczona inaczej.
Np. za i10 z 2008 roku płacę 500 zł za AC z ochroną zniżek i nie widzę problemu, żeby nie wykupić.
Co do ceny nowych samochodów, to jest ostatnia okazja kupić coś w normalnej cenie z wyprzedaży ( 2020 - zmiana generacji )
Witam Panowie, jestem pozytywnie zaskoczony nową odsłoną Stepway'a. Muszę przejść się do salonu i zobaczyć na żywo. Moja konfiguracja za 62.750zł.
KOD: MTSVLZ
.... Pozdr.
Też próbuję takiej konfiguracji (+podwójna podłoga bagażnika), ale karty podłączyć w żaden sposób nie mogę.
Totalna bzdura z łączeniem tych pakietów z kartą.
Moja poprzednia konfiguracja już nie wchodzi - widocznie coś aktualizują na stronie cały czas. Dzisiaj zrobiłem nową: RBIN3D
63.250zł
Dołożyłem martwe pole i rozkładaną podłogę bagażnika. Muszę go zobaczyć na żywo, dzwoniłem do salonu - jest :) Pozdr.
---
Rozmawiałem z salonem: czas oczekiwania 3 miesiące od złożenia zamówienia. Karty nie da się połączyć z niektórymi pakietami. Dostałem ofertę na leasing 5 lat, suma 108,5%. Rata miesięczna przy wpłacie własnej 45% z GAP to 692,zł brutto. Wykup 1%.
Ostatnio zmieniony przez JimBeam 2021-01-26, 15:11, w całości zmieniany 1 raz
Ciekawe jak wygląda to na żywo.
Zasadniczo są to egzemplarze z małych serii i następuje proces walidacji
Druga sprawa to wraz z "jakością" i spasowaniem cena rośnie wykładniczo.
Gdy kupowałem swoją w grudniu 2016 zapłaciłem ~35.000 zł. Czyli Sandero Open + klima + metalic (akurat dawali za pół darmo). Silnik 75 koni, muł, ale da się jeździć.
W przypadku nowego Sandero pakują 65 koni (!) - to już jest jakaś kpina. 17 sekund do setki XD. Czyli najtańszy silnik odpada. Więc de facto bez ponad 50.000 nie ma co podchodzić. Wzrost gigantyczny.
A co do tego ile użytkować - jeżdżę do zajeżdżenia - czyli do momentu aż auta zaczyna się psuć. Z moimi przebiegami (20.000 rocznie) zwykle pozbywam się auta gdy to kończy 12-14 lat.
Ktoś jeszcze wspominał o AC - 6 lat to górna granica kiedy należy zrezygnować
Ja też już bym tego nowego modelu z tym podstawowym silnikiem nie kupił, a jeszcze za taką cenę! U mnie jeszcze była 3-ka z przodu w cenie (i to już z kołem zapasowym), gdy kupowałem w czerwcu 2020r wersję Laureate, a teraz za golasa trzeba zapłacić więcej?
Szczerze mówiąc liczyłem, że z tego 1.0SCE wycisną jeszcze ze dwa, trzy konie więcej, ale gdy zobaczyłem że w Clio V ten silnik ma 65 KM to już zwątpiłem.
Jedynie poprawiona aerodynamika (jeśli w nowym Sandero się to udało) może trochę ratować sytuację, ale też wątpię. Ciekawe jak wypadną testy tej wersji i ile to będzie paliło.
AC? A co to takiego?
Ostatnio zmieniony przez velomar 2021-01-27, 20:02, w całości zmieniany 2 razy
Widzę, że nie tylko ja zwróciłem uwagę na cenę...
Sandero Laureat za 40k. jeszcze można było przeboleć i wybaczyć wiele za tak niewiele.
Przy cenie 50k-60k. ( Sedan/HB/Kombi ) trzeba iść w konkurencję a nie w kompromisy.
Przy tej cenie jak nadal będzie spasowanie rodem z ZSSR + wtrącenia w lakierze + hałas i wycie silnika od 100km/h w górę to ... słabo.
Ostatnio zmieniony przez Killer King 2021-01-27, 20:12, w całości zmieniany 1 raz
JimBeam, poczekaj no to co będzie w salonie Fiata, bo w przeciwieństwie do Dacii, to tam idą ładne rabaty od ceny katalogowej.
Zwłaszcza dla różnych grup zawodowych bywają niezłe rabaty... Moja żona za samo bycie "Nauczycielem akademickim" dostała na wejście 12% rabatu, co dało prawie 10 000 zniżki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum