https://allegro.pl/oferta/duster-i-radio-oryginalne-11425544437
ale wtyczki są inne i nie wiem jak poszukać pasujących.
Wpisana fraza w google"przejściówki z radia fabrycznego na radio classic"bo chyba tak ono się nazywa nic nie dała oprócz tego,że trzeba polutować samemu.Czy naprawdę nie ma gotowych?
Należy zacząć od dokładnego sprawdzenia jakie _faktycznie_ są wtyczki w instalacji auta, bo ostatnio fabrycznie są już instalowane przejściówki - http://www.daciaklub.pl/f...1831377#1831377 (plus wcześniej i później).
Takiego dziadostwa nie miałem w żadnym samochodzie,fale uciekają nawet w mieście serwis coś tam zrobił,ale im nie wyszło.W poprzednim Dusterze z 2015 nie było problemów więc wybór raczej logiczny.Może pomógłby reset,ale nie znalazłem w jaki sposób można to zrobić wypinałem nawet radio na całą noc i niestety.
Dzięki za info ... daj znać jaki rezultat - podejrzewam bardziej instalację antenową niz sam odbiornik / też mam to radio które chcesz wymienić - może nie jest tak tragicznie jak u Ciebie ale do ideału daleko /...
Dzięki za info ... daj znać jaki rezultat - podejrzewam bardziej instalację antenową niz sam odbiornik.
I to chyba przyczyna,mam dostęp do poprzedniej Daćki i dzisiaj zamieniłem radio,objawy takie same,więc to nie radio a antena.Wcześniej jednak nakupowałem różnych długości batów i tu Zonk najlepiej jednak gra na fabrycznym.Straciłem kuźwa wenę,ale samochód ma 10 miesięcy zaraz przegląd ostatecznie w serwisie sami fachowcy niech coś wymyślą.
Ostatnio zmieniony przez acco 2022-03-20, 20:54, w całości zmieniany 1 raz
Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor Pomógł: 117 razy Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 3950 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2022-03-21, 10:39
Duster2 ma antenę z tyłu a więc standardowo antenę aktywną (czyli ze wzmacniaczem), więc może tutaj coś nie hula? Radio musi mieć uruchomioną opcję zasilania anteny "po kablu antenowym". Niezasilona antena aktywna to prawie tak jakby jej nie było... Jeżeli się wsadzi stare radio z jakiejś Dacii, która miała antenę z przodu dachu (to były anteny bez wzmacniacza), to na bank nie ma ono tej opcji domyślnie włączonej i odbiór będzie do bani.
Albo uszkodzona sama antena, czy problemy w złączach czy kablu antenowym.
Ostatnio zmieniony przez Dymek 2022-03-21, 10:43, w całości zmieniany 2 razy
Duster2 ma antenę z tyłu a więc standardowo antenę aktywną (czyli ze wzmacniaczem), więc może tutaj coś nie hula? Radio musi mieć uruchomioną opcję zasilania anteny "po kablu antenowym".
A czy ktoś wie jakie to może być ustawienie w radiu?
No i jeszcze jedno wynika z tego,że podłączając radio ze starego Dustera musiało coś się spalić bo teraz nie działają w nim żadne stacje radiowe,tylko muza z pędraka.Moje pomysły pociągnęły mnie po kieszeni,musiałem odkupić szwagierce radio he,he.
Bezpośrednio w radiu wg mojej wiedzy niczego nie ustawisz. Ale jakie ustawienia sa możliwe za pomocą ddt4all to nie powiem bo mając do wyboru MN i zwykłe radio zawsze wybierałem MN
Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor Pomógł: 117 razy Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 3950 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2022-03-21, 22:06
acco napisał/a:
No i jeszcze jedno wynika z tego,że podłączając radio ze starego Dustera musiało coś się spalić bo teraz nie działają w nim żadne stacje radiowe,tylko muza z pędraka.
Nie ma takiej możliwości żeby radio przeznaczone do anteny pasywnej uległo uszkodzeniu po podłączeniu do niego anteny aktywnej. Już szybciej odwrotnie.
Ostatnio zmieniony przez Dymek 2022-03-21, 23:02, w całości zmieniany 1 raz
No i jeszcze jedno wynika z tego,że podłączając radio ze starego Dustera musiało coś się spalić bo teraz nie działają w nim żadne stacje radiowe,tylko muza z pędraka.
Nie ma takiej możliwości żeby radio przeznaczone do anteny pasywnej uległo uszkodzeniu po podłączeniu do niego anteny aktywnej. Już szybciej odwrotnie.
Dzisiaj znalazłem przyczynę niedziałających stacji radiowych w poprzednim wypożyczonym radiu bo wczoraj podłączając inną antenę załatwiłem swoje radio w taki sam sposób.I po wnikliwym sprawdzeniu okazało się że tylko środkowy bolec w gnieździe nie trafił w otwór wtyczki i się wygiął a że jest cienki to się złamał.
Ostrzeżenie dla tych co będą musieli z jakiegoś powodu przepinać takie wtyczki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum