Marka: Dacia
Model: Sandero II
Silnik: 1 SCe
Rocznik: 2018 Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Lis 2021 Posty: 172 Skąd: centralna Polska
Wysłany: 2022-05-18, 17:13
Czy ktoś próbował kasować kontrolkę inspekcji olejowej Torque'm Lite przez ELM 327? Ściągnąłem Dacia Service Reset, ale to jakaś nowa testowa wersja "beta" i za każdym razem pojawia mi się komunikat, że jak nie obejrzę reklamy to aplikacja się nie uruchomi. I rzeczywiście, jak klikam, że nie chcę reklamy to aplikacja się zwija. A po reklamie chcą, żebym zainstalował jakieś gówna. Nie da się tym nic zrobić. Ściągnąłem Torque Lite, ale muszę do niedzieli poczekać na interfejs ELM 327. Robił to ktoś tą apką?
Dzięki za przeniesienie
Ostatnio zmieniony przez villager 2022-05-18, 17:44, w całości zmieniany 1 raz
Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor Pomógł: 117 razy Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 3966 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2022-05-20, 07:44
tomkasz napisał/a:
W instrukcji obsługi jest napisane jak to zrobić za pomocą palca. Ta aplikacja na siłę to do dla mnie sztuka dla sztuki ...
Serdecznie zapraszamy z palcem... W przypadku Sandero II FL (na pewno w przypadku silników benzynowych) ten opis z instrukcji ma się nijak do rzeczywistości.
Ostatnio zmieniony przez Dymek 2022-05-20, 07:48, w całości zmieniany 1 raz
W instrukcji obsługi jest napisane jak to zrobić za pomocą palca. Ta aplikacja na siłę to do dla mnie sztuka dla sztuki ...
Serdecznie zapraszamy z palcem... W przypadku Sandero II FL (na pewno w przypadku silników benzynowych) ten opis z instrukcji ma się nijak do rzeczywistości.
U mnie bezproblemowo poszło skasować to manetką zgodnie z instrukcją, to chyba zależne jest daty produkcji samochodu.
Ostatnio zmieniony przez michal22 2022-05-20, 13:34, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: Sandero II
Silnik: 1 SCe
Rocznik: 2018 Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Lis 2021 Posty: 172 Skąd: centralna Polska
Wysłany: 2022-05-21, 15:41
piotrek400 napisał/a:
Podjedź, to Ci skasuję. Pzdr!
Dzięki. Po wielu próbach, po przeczekaniu chyba wszystkich możliwych reklam, wreszcie zaskoczyło. Skasowałem! Jeden transmiter mi nie działał, chociaż niby dioda się paliła. Musiałem dokupić drugi - podobno nowsza generacja - i zadziałała. Olej ma dopiero nieco ponad 9 tysięcy, więc jeszcze odrobinkę poczeka na wymianę.
Ostatnio zmieniony przez villager 2022-05-21, 15:43, w całości zmieniany 1 raz
Wysłany: 2022-08-01, 14:08 Prośba o pomoc w skasowaniu inspekcji
Witam. Mam taki problem - mój ojciec jest posiadaczem Dacii Sandero 1149ccm z 2017 roku. Ze wzgledu na fakt że skończyła sie gwarancja postanowił nie płacić juz haraczu w ASO i kolejne przeglady robić w innych, tańszych warsztatach. Niestety problem zresetowania lampki (inspekcji) informującej o konieczności zrobienia przegladu stał się nie mozliwy do realizacji przez takie nie autoryzowane warsztaty. Ani kombinacja pedałami, ani przyciskami na kierownicy nie pomaga. Nie skuteczne są także próby kasowania poprzez komputer diagnostyczny w tych warsztatach. Natomiast ASO twierdzi że mogą to zrobić, ale przy przeglądzie który wypada teraz dokonać, bo minął właśnie rok od ostatniego. Koszt ponad 1000zł. Nie trudno się domysleć że takie rozwiazanie odpada. Tym bardziej że ojciec zrobił przez ostatni rok tylko około 3000km. Jak się zorientowałem tu na forum kasowanie inspekcji mozna dokonac za pomocą jakiejs pobranej aplikacji poprzez gniazdo diagnostyczne itd Ja tego nie potrafię zrobić, nie mam tych urzadzeń, ani nie znam sie na tym. Stąd mam taką prośbę - czy ktoś z forumowiczów z Warszawy mógłby spróbować mi to zrobić za jakąś niewielką opłatą ?
Dacia duster 2017 1,5 DCI 4x4 ale tańsza opcja. Nie działa sposób z pedałami, nie ma opcji kasowania w menu, w radiu jak sprawdzam błędy-żadnych nie wykazuje. Czyli tylko przez interfejs obd da się wysłączyć lampkę uniwersalną? Olej oczywiście wymieniony po 10tyś km. TYlko pomarańczowa lampka drażni.
Szanowni Koledzy, dzięki pomocy jas_pik udało się zresetować tą lampkę. Ani ja, ani mój ojciec (właściciel samochodu) nie poradzili byśmy sobie z tym tematem, gdyż żadne tradycyjne metody nie działały. Bardzo dziękuje za poświęcenie czasu i rozwiazanie tego problemu. Uważam że w w nowszych Daciach ta sytuacja będzie pojawiać się coraz częściej, więc wielu właścicieli prędzej, czy później będzie się musiała z tym zmierzyć. Dziękuje również wszystkim innym którzy zaoferowali mi swoją pomoc. Pozdrawiam.
Olej i filtry zmienione - nie dałem zarobić ASO . Inspekcję olejową i serwisową nie da się u mnie skasować z "palca "- tutaj instrukcja kłamie , nawet nie wyświetla się odpowiednia informacja o przebiegu pozostałym do serwisu . Byłem w zaprzyjaźnionym warsztacie i tam mi ładnie poustawiał . Prawdopodobnie producent / importer / sprzedawca / serwis * ( niepotrzebne skreślić ) zablokował taką możliwość .
Marka: Dacia
Model: Sandero II
Silnik: 1 SCe
Rocznik: 2018 Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Lis 2021 Posty: 172 Skąd: centralna Polska
Wysłany: 2022-09-15, 19:16
EBmazur napisał/a:
Byłem w zaprzyjaźnionym warsztacie i tam mi ładnie poustawiał
Przecież skasowanie inspekcji olejowej to 10 minut roboty. Moduł ELM 327 kosztuje 16-20 złotych, darmową apkę do kasowania "service reset" ściąga się w kilkanaście sekund. To jest wykonalne dla kompletnego laika.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum