Pojawiają mi się błędy:
B15F1 (jedyne co znalazłem to dla mercedesa awaria głośnika na kanale 19),
B1266(81)
B1266(96)
przy czym B1266 to servo motor airintake failure;
Nie bardzo wiem jak ugryźć temat, a pojawia się znowu.
Używam Car Scanner Pro. Czy jest możliwe że odczytuje nie tak jak powinno być? Dodam że jest ustawiony na Duster phII H4M bo Lodgy w liście wyboru nie ma.
Pojawiają mi się błędy:
B15F1 (jedyne co znalazłem to dla mercedesa awaria głośnika na kanale 19),
B1266(81)
B1266(96)
przy czym B1266 to servo motor airintake failure;
Nie bardzo wiem jak ugryźć temat, a pojawia się znowu.
Używam Car Scanner Pro. Czy jest możliwe że odczytuje nie tak jak powinno być? Dodam że jest ustawiony na Duster phII H4M bo Lodgy w liście wyboru nie ma.
Marka: Dacia
Model: była Lodgy/jest Jogger
Silnik: 1.6 Sce/1.0 Eco-G
Rocznik: 2016/2023
Wersja: Extreme 7-os. Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Kwi 2017 Posty: 282 Skąd: LU
Wysłany: 2025-01-07, 16:14
Rozwiązałem błędy w sposób typowo techniczny:
sprzedałem samochód.
Teoretyzując, obstawiam problem z napięciem:
- gdy czyściłem przepustnicę, zwróciłem uwa
gę na to że bardzo ciężko chodzi; nie kontrolowałem tego;
- brudny maf; do niego nie dotarłem;
-nieszczelność całego dolotu; nie dotarłem do końca;
Faktem natomiast jest że po przeczyszczeniu przepustnicy, silnik zaczął pracować równiej na biegu jałowym. Kolejny fakt: upływ prądu. Do wymiany świec i przewodów wysokiego napięcia nie dotarłem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum