Cześć wszystkim,w tym tygodniu stałem się szczęśliwym posiadaczem Lodgy . Pełen zapału zacząłem doprowadzać ją do normalnego stanu . Jednym z tematów na który zwróciłem uwagę przy zakupie, nie mniej wydawał mi się błahostką jest korodujące mocowanie wlewu paliwa. Zanlazłem wpisy na forum że tak się dzieje i dawaliście radę zatrzymać korozję . U mnie ten czas minął ...... Ma może ktoś info gdzie można zakupić to mocowanie ?Uderzałem już do wielu hurtowni z częściami nowymi jak i używanymi i nigdzie nie mogę tego namierzyć...
Marka: Dacia
Model: Była Lodgy jest Jogger
Silnik: TCE - 110
Rocznik: 2024
Dołączył: 11 Sie 2014 Posty: 41 Skąd: Wawa
Wysłany: 2025-02-23, 19:49 Standard
Tam jest to spaprane na maxa fabrycznie
Kielich plastikowy trzymający wlew paliwa jest za metalowym kołnierzem nadkola - i tam zbiera się mokry syf bo dziurka od przelewu się zapycha.
U mnie było robione po 5 latach - zabezpieczono ten rant plus dodatkowo zabezpieczono błotnik od środka - ale po kolejnych 4 latach znowu rudą wywaliło na tym kołnierzu - ale samochód zmienił właścicela :) ja tylko BRUNOXEM zabezpieczyłem żeby dalej nie żarło.
Witajcie , uderzyłem do ASO w sprawie tej nieszczęsnej części . Tak więc kołnierz wlewu jest integralną częścią baku +przewodu paliwowego .Koszt w ASO 3300 netto 🤣 pozostaje więc używka baku z popularnego serwisu i renowacja na własną rękę.
Witajcie , uderzyłem do ASO w sprawie tej nieszczęsnej części . Tak więc kołnierz wlewu jest integralną częścią baku +przewodu paliwowego .Koszt w ASO 3300 netto 🤣 pozostaje więc używka baku z popularnego serwisu i renowacja na własną rękę.
To się nazywa prawdziwa ekologia i ekonomia. Mam nadzieję, że nie dożyję czasów, gdy w celu zmiany opon trzeba będzie kupić całe koło, świece tylko w komplecie z silnikiem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum