Pracownik obsługi w serwisie dał "dobrą radę" by pisać do RP w sprawie wymiany amortyzatorów (szkoda, że to użytkownik musi bujać się z tego typu korespondencją). Musieliście pisać do RP w tego typu sprawie?
Top owinno zrobić ASO. Skoro inne SAO wymieniają na gwarancji to czemu oni nie mogą? A jeśli klient dalej wnioskuje a ASO nie chce uznać na gwarancji to wtedy ostateczne stanowisko zajmuje RP.
W sumie możesz napisać do RP wniosek o stanowisko w sprawie amortyzatorów a jak już wszystko będzie OK, to napisz skargę do RP na to konkretne ASO, że jest opieszałe i nie jest pro-klienckie.
Pracownik obsługi w serwisie dał "dobrą radę" by pisać do RP w sprawie wymiany amortyzatorów (szkoda, że to użytkownik musi bujać się z tego typu korespondencją). Musieliście pisać do RP w tego typu sprawie?
Top owinno zrobić ASO. Skoro inne SAO wymieniają na gwarancji to czemu oni nie mogą? A jeśli klient dalej wnioskuje a ASO nie chce uznać na gwarancji to wtedy ostateczne stanowisko zajmuje RP.
W sumie możesz napisać do RP wniosek o stanowisko w sprawie amortyzatorów a jak już wszystko będzie OK, to napisz skargę do RP na to konkretne ASO, że jest opieszałe i nie jest pro-klienckie.
Masz jakieś namiary gdzie pisać do RP (adres e-mail czy przez ich formularz na stronie)?
Z ciekawości czym się różnią amorki OE 562100397R od 562104687R? U mnie wpadł 4ty komplet w ramach gwarancji. Niestety nie zapisałem sobie numerów poprzednich.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum