Trzeba przyznać, że Dustery wyglądają bardzo charakternie, przy czym IMHO 3-ka bardziej nawet od 1-ki, a najbardziej "rozmydlona" była 2-ka. Bigstera jeszcze na oczy własne nie widziałem, więc się nie wypowiem, ale przypuszczam, że może wywierać efekt totalny
Marka: Dacia
Model: NOWY DUSTER 3
Silnik: 1,0 ECO-G
Rocznik: 2024
Wersja: Extreme 5-os. Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lip 2015 Posty: 1260 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2025-06-28, 13:03
Nie działa, jest zablokowana, już rok temu dyskutowałem z importerem. Dla LPG tego nie wdrożyli. Pozostałe parametry dla gazu też są liczone z dużym przybliżeniem. Eco tylko z innymi silnikami. Jedyny związek z Eco ma ekran z liściem, pokazujący kolorami jak sprawnie zmieniasz biegi. Co do oprogramowania to Dacia to chyba olewa, , wchodzą nowe modele hybrydy , szyberdachy i klapy i tam testują programy.
Marka: Dacia
Model: NOWY DUSTER 3
Silnik: 1,0 ECO-G
Rocznik: 2024
Wersja: Extreme 5-os. Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lip 2015 Posty: 1260 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2025-06-29, 11:02
Killer King napisał/a:
paul7 napisał/a:
...Jedyny związek z Eco ma ekran z liściem, pokazujący kolorami jak sprawnie zmieniasz biegi...
No właśnie to też nie działa.
Jest ekran z liściem, ale brak jakichkolwiek danych.
Może kolorów nie odróżnisz Sorry,
Tego nie zablokowali dla LPG. Nic więcej nie wyświetli. Dodam , że ta ich uniwersalna instrukcja jest beznadziejna, nie piszą dla jakiej wersji są funkcje, dla jakiej, nie. Ja już przebrnąłem przez różne reklamacje i rozmowy z serwisami i nic już mnie nie dziwi. W salonach nic nie wiedzą.
Wszystko się wyjasniło - funkcja działa tylko podczas jazdy - na postoju nic nie pokazuje, tzn. nie wyświetla danych z przejazdu.
Pokazuje się listek, ale jego wyniki to zbiór danych z góra kilku poprzednich minut jazdy - totalnie bezużyteczne.
Asystent jazdy.
Tutaj zaskoczenie — asystent pasa ruchu sam koryguje tor jazdy. Odczucie takie, jakby samochód jechał w koleinach.
Myślałem, że to będzie rozwiązanie, jakie było niecałe 10 lat temu Renault - tzn. będzie alarmował z głośników, gdy zauważył nieprawidłowy tor jazdy.
I jeszcze jedna fajna funkcja.
Asystent zaalarmował, jak zauważył, że przegapiam zjazd z drogi - wyskoczył komunikat + alarm głowowy o skorygowaniu toru jazdy. Jazda na nawigacji z AA - tutaj mam wyłączone komunikaty.
_________________ Pozdrawiam
Marcin
Ostatnio zmieniony przez Killer King 2025-06-30, 09:02, w całości zmieniany 4 razy
Marka: Dacia
Model: NOWY DUSTER 3
Silnik: 1,0 ECO-G
Rocznik: 2024
Wersja: Extreme 5-os. Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lip 2015 Posty: 1260 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2025-07-02, 17:48
Dodam, że łączność aplikacji z samochodem jest tylko po udzieleniu zgód na tablecie.
Aplikacja jest słaba, pokazuje tylko stan licznika, ilość benzyny w baku i ostatnie miejsce zaparkowania na mapie. Oczywiście hybryda ma trochę więcej funkcji.
Kolor sandstone - nie widać rys, powstających od samego pstrzenia, tak jak do tej pory miałem z ciemnymi lakierami.
Wysokość załadunkowa bagażnika idealna do wkładania zakupów z wózka Lidowego.
Wysokość siedzeń tak samo, nie mam problemu, jak do tej pory, że trzeba się gimnastykować i zginąć, aby np. zapiąć pasy dzieci.
Dwa problemy rozwiązane.
Pytanie, czy u was też automatycznie jest uruchamiany ogranicznik prędkości w trybie czuwania ?
Da się to wyłączyć, ale po uruchomieniu wraca do ustawień.
Automat.jpg
Plik ściągnięto 720 raz(y) 7,31 KB
_________________ Pozdrawiam
Marcin
Ostatnio zmieniony przez Killer King 2025-07-03, 10:03, w całości zmieniany 3 razy
Pytanie, czy u was też automatycznie jest uruchamiany ogranicznik prędkości w trybie czuwania ?
Da się to wyłączyć, ale po uruchomieniu wraca do ustawień.
Wczoraj sie dowiedziałem, ze właśnie Bigster startuje zawsze z włączonym ogranicznikiem i jeśli przypadkiem naciśniemy set+ / set- ustawi sie na 30km/h i szybciej nie pojedzie, do wyłączenia manualnie. Prawdopodobnie w Dusterze jest tak samo.
Marka: Dacia
Model: NOWY DUSTER 3
Silnik: 1,0 ECO-G
Rocznik: 2024
Wersja: Extreme 5-os. Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lip 2015 Posty: 1260 Skąd: Warszawa
Wysłany: Dzisiaj 11:49
Należy przyjąć że wyniki pomiarów są teoretyczne. Szybciej jedziesz, więcej słyszysz. Masz włączone radio, nie słyszysz. Jedziesz pod wiatr, więcej wykazuje, z wiatrem, mniej, wieje z boku, też więcej, bo większa powierzchnia. Ja mam pozakładane uszczelki w drzwiach i klapie silnika, szumy są mniejsze, i z tego się cieszę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum