Byłem już w Łodzi, na szczęście bez przygód, co z uwagi na wiek auta (2 miesiące) nie powinno dziwić
Wątek śledzę z rozpędu, bo sytuacja zmienia się szybciej niż kurs złotówki do euro
W sumie to przeze mnie pojawił się użytkownik Sowa, bo to ja zapytałem, gdzie są zadowoleni klienci. I tu, moi drodzy, czapki z głów przed firmą, bo to jest właśnie podejście frontem do klienta (nawet tylko potencjalnego): chciał zadowolonego, bardzo proszę! A Wy, malkontenci, czepiacie się jakiegoś IP czy tam innych drobiazgów...
A poważnie: żenada. W pewnym momencie szło ku dobremu, temperatura dyskusji siadła, pojawiły się konstruktywne propozycje pomysły i pozytywna reakcja na nie współwłaściciela firmy. A tu wyskakuje Sowa... Dla mnie wiarygodność firmy właśnie legła w gruzach.
Tak poza tym to sowa pisał, że ma 3 Logany firmowe, prywatnie jeździ Citroenem, ale w profilu wpisał VW. Oj, chyba się pracownicy nie chcieli przyznać... musi pan Tomasz zrobić dokładniejsze dochodzenie
_________________ Dacia Logan 1.4 MPI 75 KM, wersja Access + poduszka pasażera
2007 - 2012, ok. 86 tys. km
To był naprawdę fajny wóz!
www.psur.pl - moja strona o podróżowaniu po Polsce
Znowu marudzicie Zadowolony klient, to i siedzi w salonie cały dzień, a i wieczorem wpadnie. Darmowy internet, kawa... Też bym siedział i pisał pochwały
Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 66 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 3233 Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-02-17, 16:03
Dokładnie psur.
Jestem pełen podziwu dla Pana Tomasza, że odważył się tutaj z nami dyskutować - i to z pozytywnym tego skutkiem.
A zarazem cieszę się że w końcu coś ruszyło w tym temacie.
ASO jest usytuowane w bardzo dogodnym położeniu w Łodzi i dobrze by było, aby ASO to było godnym zaufania.
Jestem pełen podziwu dla Pana Tomasza, że odważył się tutaj z nami dyskutować - i to z pozytywnym tego skutkiem.
A zarazem cieszę się że w końcu coś ruszyło w tym temacie.
ASO jest usytuowane w bardzo dogodnym położeniu w Łodzi i dobrze by było, aby ASO to było godnym zaufania.
Dla Panów informacji: Pan Sowa razem z kolegami taksówkarzami zakupili łącznie 6 Dacii, w tym 5 Loganów MCV i 1 Sandero, w okresie od stycznia do listopada ubiegłego roku. Rzeczywiście robi duże przebiegi i stąd jego kolejna wizyta w serwisie (tak a'propos przesiadywania w kawiarence internetowej Przyguccy Inter-Car) .
Jeden z moich przedmówców miał rację, cieszyłem się że konstruktywnie zaczęliśmy dyskutować na tym forum, a tu muszę robić dochodzenie w firmie i wśród klientów, kto pisał i kiedy na forum.
No coz cos nie cos sie wyjasnilo bulo milo i mozna troszke podyskutowac ;) Ja zreszta sprawdze jak bedzie przebiegal serwis bo nigdy nie wiadomo kiedy i gdzie bedzie trzeba podjechac
:)
Pozdrowienia dla Pana T.P.
_________________ Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 66 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 3233 Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-02-18, 10:53
Kratylos napisał/a:
Chciałbym tylko aby taka postawa i taki sposób patrzenia na klienta był też u szeregowych pracowników serwisu
No właśnie, wszyscy byśmy chcieli.
Jeśli chodzi o upust to dla klubowiczów forum przynajmniej : 15/10
Kratylos napisał/a:
Będzie można w trakcie przegladu być przy samochodzie
To samo mam nadzieje tyczy możliwości przebywania na hali blacharsko-lakierniczej.
Dodano 14:02 :
Dzisiaj byłem również w sprawie zdartej powłoki ochronnej podwozia - najprawdopodobniej gdzieś musiałem zawadzić. Wielkość zdartej powłoki to 2 cm^2.
I jakie było moje zaskoczenie, kiedy wszyscy byli wyjątkowo mili.
Pan Noculak dokładnie wyjaśnił mi co i jak.
Na zapytanie o jakie auto chodzi(kiedy usłyszał Dacia :) :) ), zareagował bardzo żywo w dobrym tego słowa znaczeniu.
Kiedy już wszystko wyjaśnił i dowiedziałem się, że takie naprawy najlepiej wykonywać jak będzie sucho, co jest - zresztą oczywiste, podał mi orientacyjną cenę takiej naprawy 30 - 50 zł -co oczywiście mnie ucieszyło - ogólnie efekt rozmowy bardzo pozytywny.
Zapomniałem zapytać czy mogę stać przy aucie w trakcie naprawy - co jest warunkiem koniecznym abym zgodził się na tą naprawę - ale jak będzie ciepło to przypomnę również o tym.
Po tym wróciłem do salonu. Pracownicy poznali mnie, duże zainteresowanie sprawiłem chyba sobą. Widziałem i słyszałem, że komentowano moją osobę, ale reakcja pracowników była pozytywna, a przynajmniej dobrze pozorowali.
Komentarz jaki udało mi się usłyszeć to : "Przyjechał na przeszpiegi"
Ale nie dziwię się pracownikom, całkiem zrozumiałe zachowanie - ale mogliby to mówić bardziej dyskretnie i ciszej - chyba, że chcieli abym to usłyszał.
Przychodzili, oglądali który to jest ten zły forumowicz , jednak widać zachowanie ich było o niebo lepsze niż kiedykolwiek wcześniej. Trochę mnie to śmieszyło, ale przynajmniej mnie rozbawili.
Dwa razy zapytano mnie, czy w czymś pomóc - duży plus.
Zapytałem się w serwisie o ulotkę nt. kosztów przeglądów i części. Nie było, ale wyjaśniono mi że nowa za 2009 rok pojawi się już wkrótce.
Ogólnie widać że zmiany idą w dobrym kierunku. Dzisiaj czułem się faktycznie jak klient.
Oby tak dalej. Na razie jestem zadowolony z tej wizyty, a szczególnie z wizyty w serwisie blacharsko-lakierniczym, która przebiegła treściwie, miło a przede wszystkim widać było zainteresowanie problemem. Brawo Panowie.
Czy przy zakupie nowej daci u panów w firmie klient który przyjdzie od nas może liczyc tez na jakis bonus?
Witam,
Bardzo się cieszę że udało się pozytywnie obydwu Panów zaskoczyć obsługą z Naszej strony. Ja niestety nie mogłem uczestniczyć w tych spotkaniach, ponieważ miałem bardzo długie spotkanie z przdstawicielami Renaul/Dacii i potem Nissana.
Jeżeli chodzi o zobowiązanie dotyczące rabatu dla klubowiczów w naszym dziale obsługi posprzedażnej, to proponuję rabaty:
12/10 dla klubowiczów którzy zakupili nowe auto w polskim salonie,
10/5 dla pozostałych klubowiczów (przy stałym korzystaniu z naszych usług podwyższymy ten rabat do poziomu 12/10).
Co do zakupu smochodu, to przy obecnych kursach złotego wobec Euro i związanej z tym bardzo niskiej rentowności, ciężko mi określić jakiś stały poziom rabatu, ale ze swojej strony zobowiązuję się że napewno będzie to za każdym razem na tyle atrakcyjna oferta na ile to będzie możliwe (dodatkowy upust, bądź akcesoria gratis).
Aby uporządkować te ustalenia proponuję aby wyznaczyć 1 lub 2 doświadczonych klubowiczów, którzy będą występować do mojego szefa serwisu Pana Arka Majkowskiego o wydanie karty rabatowej dla klubowicza, mam nadzieję w ten sposób uniknąć "klubowiczów jednego posta), bo przecież nasza oferta ma wyróżnić prawdziwych fanów markii Dacia w Polsce.
Jeżeli chodzi o dalszą współpracę z klubem, to jestem jak najbardziej otwarty na propozycje.
wyznaczyć 1 lub 2 doświadczonych klubowiczów, którzy będą występować do mojego szefa serwisu Pana Arka Majkowskiego o wydanie karty rabatowej dla klubowicza
No i demokrację szlag trafił, kto chętny na dyktatora? :D
Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 66 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 3233 Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-02-19, 09:44
Proponuje Kratylosa i tak bardzo skromnie siebie z racji tego, że mam bardzo blisko do salonu, praktycznie widzę go z balkonu i w każdej chwili mogę się tam zjawić.
Jakie dane osobowe będą potrzebne do wydania takiej karty rabatowej ?
Marka: była Dacia, jest Toyota
Model: Sandero, Auris Touring Sports
Silnik: 1,6 (132 KM)
Rocznik: 2015 Pomógł: 13 razy Dołączył: 10 Paź 2008 Posty: 1501 Skąd: Ozorków
Wysłany: 2009-02-19, 10:28
jackthenight napisał/a:
Proponuje Kratylosa i tak bardzo skromnie siebie z racji tego, że mam bardzo blisko do salonu, praktycznie widzę go z balkonu i w każdej chwili mogę się tam zjawić.
Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 66 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 3233 Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-02-19, 15:53
Dobrze, to teraz prosiłbym chętnych daciomaniaków, którzy chcą otrzymać kartę
rabatową w salonie o info do mnie na priva.
Rozumiem, że wieza, stempik, Mariusz to na pewno ?
Czy jeszcze jacyś aktywni klubowicze chcą kartę rabatową 12/10 % (robocizna/części) u Przygucckich w Łodzi ?
Edit :
Uzupełniając powyższą informację, proszę w mailu o podanie :
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum