Szkoda tylko, ze te listwy nic nie daja... i nie wiem skad przekonanie, ze chronia one przed obijaniem drzwi przez innych...
Oj, chronią (przynajmniej przed uderzeniami przednimi drzwiami). Może nie w każdym przypadku, ale w większości tak. Wszystko zależy od ustawienia, wielkości aut.
Gorzej jest z tylnymi drzwiami (wycięcie na nadkole) - uderzenie nimi faktycznie bywa ponad listwą ochronną.
No tak mi sie zdaje, ze zderzaki sluza do zderzania... No faktycznie te malowane wygladaja przepieknie takie poobijane.. ;) Rowery juz mi 2 ukradli, zostal mi jeszcze zapasowy, ale dzieki za rade ;)
Marka: Dacia
Model: Logan Ambiance
Silnik: 1390 cm, 75 KM Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 548 Skąd: Katowice
Wysłany: 2009-04-27, 10:53
Mam teraz wyrzuty sumienia, że wersję Access traktowałem trochę lekceważąco. Przeczytałem informacje o wyposażeniu Taty Nano produkowanej na rynek indyjski. Teraz dopiero widać, co to jest tani samochód . Fotele przednie na stałe przytwierdzone do podłogi, brak regulacji oparcia foteli przednich, brak pokrywy bagażnika (zintegrowana z nadwoziem), dostęp do bagażnika poprzez odchylane oparcie kanapy tylnej, jedno lusterko zewnętrzne po stronie kierowcy, jedna wycieraczka (ale to rozwiązanie stosował już.. Mercedes!), hamulce bębnowe przy wszystkich kołach, brak stabilizatorów w zawieszeniu, tylko trzy śruby mocujące koła. Na szczęście w samochodzie znajdziemy koło zapasowe. Uwaga! W testach przeprowadzonych przez dziennikarzy "auto, motor, i sport" uczestniczył lepiej wyposażony samochód (klimatyzacja manualna, lakierowane klamki zewnętrzne drzwi i zderzaki, reflektory przeciwmgielne).
_________________ Skoda 105 S (1982-1989), Polonez 1500 SLE (1989-2000), 3×Fiat 126p (19??-2002), czasami pożyczane Daewoo Tico, Skoda Felicia
Nadal daja czarne zderzaki ? Bo z tego co wlasnie zauwazylem w wersjach uzytkowych jest stary, dobry, czarny zderzak i stary znaczek. Widocznie walory uzytkowe sa tu wazniejsze od estetycznych. W nowych zderzakach nie ma juz nawet czarnego paska ?! Czyzby nowa atrapa nie pasowala do starych zderzakow ? Smieszne to... :)
Nadal daja czarne zderzaki ? Bo z tego co wlasnie zauwazylem w wersjach uzytkowych jest stary, dobry, czarny zderzak i stary znaczek. Widocznie walory uzytkowe sa tu wazniejsze od estetycznych. W nowych zderzakach nie ma juz nawet czarnego paska ?! Czyzby nowa atrapa nie pasowala do starych zderzakow ? Smieszne to... :)
Marka: Dacia
Model: Logan Ambiance
Silnik: 1390 cm, 75 KM Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 548 Skąd: Katowice
Wysłany: 2009-10-19, 08:45
Już w kolejnym roku słyszę, że wersja Access Logana, teraz też Sandero jest za droga w stosunku do oczekiwań potencjalnych klientów, oraz poziomu wyposażenia jaki oferuje. Być może Dacia traci jakąś szansę na wprowadzenie na rynek naprawdę taniego samochodu. Czy patrząc od strony ekonomii (zmienny kurs euro, jak też koszty produkcji, zazwyczaj coraz wyższe) jest możliwe (sensowne?) utrzymanie jak najdłużej stałej ceny na najtańszy model? Tak około 6200-6300 euro, to kwota do zaakceptowania przez potencjalnych nabywców.
_________________ Skoda 105 S (1982-1989), Polonez 1500 SLE (1989-2000), 3×Fiat 126p (19??-2002), czasami pożyczane Daewoo Tico, Skoda Felicia
Marka: Kia
Model: cyd kombi
Silnik: 1.6 a/t
Rocznik: 2008 Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Kwi 2009 Posty: 219 Skąd: Warszawa Bielany
Wysłany: 2009-10-19, 09:44
Ahoj!
Punkt widzeniua z drugiej strony - z mojego punktu widzenia Access jest za ubogi - dać mu standardowe wspomaganie oraz opcję na poduszkę pasażera.
Mile widziane opcje - zamek centralny i elektryczne przednie szyby - ale może być bez tego.
Reszta dodatków oferowanych przez Ambiance jest mi zbędna.
A tak Access jest za ubogi i wypada poza horyzont moich zainteresowań - jestem "zmuszony" do tego, co mnie interesuje w Ambiance, dokupić bzdety takie jak "zderzak w kolorze podwozia", lub jakieś "chromowane hujumuju" ...
Borys
Ostatnio zmieniony przez borys68 2009-10-19, 09:46, w całości zmieniany 1 raz
No właśnie - koronnym argumentem przeciw "golasom" jest niby wysoki udział w sprzedaży najwyższych wersji. Tyle że tak naprawdę jest to niemiarodajna statystyka, bo wiele osób decyduje się na nie ze względu na jeden-dwa elementy wyposażenia, niewystępujące w niższych wersjach.
Uważam więc nieustannie, że jedyna słuszne rozwiązanie to prawdziwy "golas" - jeszcze uboższy niż teraz, ale za to tańszy.
Natomiast wszystkie możliwe dodatki - w tym także jeszcze bardziej luksusowe niż teraz - powinny być dostępne jako opcje. A co się tylko da - do dokupienia również po wyjeździe z fabryki...
Wtedy ceny tych opcji nie muszą być nawet bardzo niskie, można je za to pakietować w jakichś promocjach - ale kto będzie chciał, to sobie po prostu skonfiguruje autko pod siebie, bez żadnych niepotrzebnych jego zdaniem bzdetów.
I wcale nie znaczy to, że w sumie zapłaciłby mniej - na pewno byłby jednak bardziej zadowolony (: A producent i tak nie miałby mniejszych zysków - a może nawet wręcz przeciwnie?...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum