Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE Pomógł: 11 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2127 Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-10-29, 12:46 Logan po 100 tys km Auto Świat 29.10.2007r.
Bardzo dobra recencja logana uzywanego przez 100.000 km jako taksówka na gazie. Ocena AŚ: 5 na 6 możliwych gwiazdek.
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
_________________ LOGAN 1.5 DCI (niestety troszke się poobijał i został sprzedany)
Przejechane 97000km, Only ON BP ULTIMATE.
Pozdrawia Krystian
gram w http://www.speedimspeed.pl
Marka: Dacia
Model: Logan Ambiance
Silnik: 1390 cm, 75 KM Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 548 Skąd: Katowice
Wysłany: 2007-10-30, 11:30
Największą zaletą Dacii Logan jest NIEZAWODNOŚĆ, mała awaryjność układu napędowego, komfortowe, trwałe zawieszenie, TU NIE MA SIĘ PRAKTYCZNIE CO POPSUĆ.
W czasie eksploatacji jednak należy pamiętać:
- o regularnej wymianie paska rozrządu co 90 tysięcy km (900 złp)
- kłopotach z wymianą tarcz hamulcowych co 90 tysięcy km (drogie 570-540 złp, trudno dostępne)
- o braku części zamiennych na rynku wtórnych (od ręki dostępne są tylko reflektory)
Największą zaletą Dacii Logan jest NIEZAWODNOŚĆ. Pierwsi właściciele nie mają powodów, aby szybko się JEJ pozbywać.
Jakim cudem samochód tak krytycznie oceniany w testach tak świetnie wypada w kategorii pojazdów używanych? Panowie redaktorzy, czas przeprosić sie z faktami....
Marka: Renault
Model: Thalia
Silnik: 1.4 16V 100 kM
Rocznik: 2008 (III)
Dołączył: 26 Wrz 2007 Posty: 45 Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-10-30, 19:50
Racja, artykuł zdecydowanie pochlebny. Nie ma się co dziwić, że Logan będzie wypadał lepiej w testach długodystansowych niż w porównaniu aut "spod igły", gdzie trwałość i bezawaryjność są tylko potencjalne, ale zubożone wyposażenie namacalne ;)
Sam zaczepiłem już 2 taksiarzy w Poznaniu jeżdżących Loganami, obaj byli bardzo zadowoleni z auta i podkreślali jego bezawaryjność. W obu przypadkach wozy jeździły na LPG.
Jakim cudem samochód tak krytycznie oceniany w testach tak świetnie wypada w kategorii pojazdów używanych? Panowie redaktorzy, czas przeprosić sie z faktami....
Cóz,
nie widzieli a uwierzyli
_________________ Czy chcesz, żeby Twoja pralka była inteligentniejsza od Ciebie?
Jest: Duster 1.6 16V 4x2 Laureate "Dragster":
Sageata Albastra Carpaţi Pentru Gaz ;)
bo jak ocenai sie nowe auto to ocenai sie tzw zapach nansu luksus plynacy z miekkosci plastiku itp a z czasem wychodzi co auto jest warte na codzien na naszych dziurawych drogach
Fakt okropnie tandetne te plastiki, aż się nie da jeździć normalnie...
Taksówkarz miał chyba tylko usterkę silniczka krokowego, ale to przez gaz.
Tez wielkie dzięki za skany , bo w kioskach już nie dorwałem , chyba wszyscy chcieli zobaczyć wyniki testu...
_________________ LOGAN 1.5 DCI (niestety troszke się poobijał i został sprzedany)
Przejechane 97000km, Only ON BP ULTIMATE.
Pozdrawia Krystian
gram w http://www.speedimspeed.pl
Czekam tylko na testy dCi ciekawe co tam wyskoczy, bo to ze 1.4 jest trwałe to już wcześniej było wiadomo a co do 1.5 dCi to różne opinie krążą...
_________________ LOGAN 1.5 DCI (niestety troszke się poobijał i został sprzedany)
Przejechane 97000km, Only ON BP ULTIMATE.
Pozdrawia Krystian
gram w http://www.speedimspeed.pl
Marka: Dacia
Model: Logan Ambiance
Silnik: 1390 cm, 75 KM Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 548 Skąd: Katowice
Wysłany: 2007-11-07, 11:37
Cytat:
Mój tata wykrył w ten sposób otarcie przy reflektorze (do białego podkładu). Jak by tego nie zgłosił, to wina spadła by na niego, a tak ASO jest zobowiązane zaprawkę zrobić, tak by nie było śladu.
Powyżej cytat ze starego forum dotyczący jakości lakieru Logana (szukałem uparcie, bo coś mnie dręczyło ).
Uważni czytelnicy na zdjęciu tytułowym wspomnianego artykułu też znajdą białe przetarcie pod klamką tylnych drzwi. O kłopotach z lakierem jest też informacja w samym tekście.
Czyli coś jest na rzeczy...
Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1,5 dci 68 KM Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Wrz 2007 Posty: 250 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-11-07, 12:31
Jak kupowałem swojego Logana to sprzedawca odradzał lakiery niemetaliczne jako mniej trwałe. To właśnie przesądziło o wyborze metalika.
Wczoraj jak wymieniałem opony rozmawiałem z facetem jeżdżącym firmowym Kangoo dCi. Mówił, że w dwóch modelach w firmie padły pompy wspomagania kierownicy (te elektryczne). Koszt jednego to podobno ok. 3 tys. zł. Oby w Loganach były bardziej trwałe
Rozumiem że to może przeszkadzać, sam trochę się irytuję opływem powietrza wokół mojej MCVki jak mocniej przycisnę, ale jednak w taksówce na budziku wsazówka chyba dość rzadko dociera w tak wysokie rejony. No, chyba że trafi się "kierowca bombowca"
Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009 Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2944 Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-02-14, 23:40
Mikele napisał/a:
Dobre jest z tym strasznym hałasem przy 130 kmh
A tak konkretniej dla nie-dackowych kierowców?
rzeczywiście jest kiepsko czy to kolejny wymysł redaktorzyny znudzonego pisaniem kolejnego tekstu?
Pytam z ciekawości bo ostatnio prędkość przelotowa na trasie mi się jakby podniosła
Marka: Opel
Model: Astra IV
Silnik: 1.7 cdti
Rocznik: 2011 Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 888 Skąd: W-WA
Wysłany: 2010-02-15, 08:15
Oj nie jest to ocena sprawiedliwa. Mi się wydaje że wszystko zależy od tego czym się wcześniej jeździło i jak duże wymagania się stawia co do ciszy w kabinie.
Jeśli jeździło się autem które było wyciszone ujmijmy to dobrze to dacia zostaje wtedy daleko w tyle z komfortem spokoju i ciszy, jednakże jeśli obniżymy nasze oczekiwania to tragedii nie ma chociaż co do komfortu rozmowy przy prędkościach naddźwiękowych ja bym się nie zgodził chyba że mamy donośny głos i dobry słuch
Ja osobiście oceniam wyciszenie dacii na mierne, do 80 km jest znośnie i nie narzekam wszystko powyżej przy dłuższej jeździe staje się męczące jeśli mam patrzeć przez pryzmat poprzednich aut. Duże znaczenie co do ciszy w aucie mają opony, oryginalne Dębica na których auto dostajemy to jedno wielkie g... które potęguje szum w aucie, wraz z chęcią szybszej jazdy szum toczenia odbiera radość i przyjemność Sądzę że po wymianie opon w aucie będzie znacznie ciszej i w takim wypadku moja ocena byłaby lepsza.
Ostatnio zmieniony przez gigi303 2010-02-15, 08:21, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Opel
Model: Astra IV
Silnik: 1.7 cdti
Rocznik: 2011 Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 888 Skąd: W-WA
Wysłany: 2010-02-15, 08:56
a mi się wydaję że po prostu szum powietrza przysłania inne dźwięki i dlatego po przekroczeniu 130 robi się spokojniej i wydaje nam się że jest ciszej.
Bardzo jestem ciekaw jak jest w kabinie na innych kapciach, wydaje mi się że zmiana powinna poprawić komfort ciszy znacząco
Ale jak już pisałem tragedii nie ma i wszystko zależy od tego jakie oczekiwania mamy co do komfortu jazdy, z drugiej strony jak przesiadam się do innych aut i jest ciszej to trochę mnie to boli czemu nie mogłoby być tak samo spokojnie u mnie .
Hałas w Dacii oceniałem pod względem odczuć z jazdy hyundaiem getzem, citroenem berlingo i C3, oplem corsą, renault megane i fordem mondeo. We wszystkich przypadkach było znacznie ciszej. Chociaż po zastanowieniu dacii pod względem hałasu bliżej jest do corsy a idealnie odwzorowuje wyciszenie kabiny polonez i stare renult 19 jak wsiadłem nie zauważyłem różnicy w poziomie szumu itp
Ostatnio zmieniony przez gigi303 2010-02-15, 10:25, w całości zmieniany 8 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum