DUCATI, rozumiem, że stosujesz taką kolejność i wszystko mieścisz w jednej sekundzie:
1. Sprawdzasz czy nikt przed tobą ani za tobą nie sygnalizuje/rozpoczyna manewru wyprzedzania
2. Upewniasz się, że masz odpowiednia dużo miejsca do wyprzedzania
3. Uruchamiasz kierunkowskaz
4. Błyskawicznie wyskakujesz na lewy pas i rura.
Marka: KIA
Model: Rio
Silnik: 1.4 16V
Rocznik: 2012 Pomógł: 13 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 1371 Skąd: Warmia
Wysłany: 2009-03-31, 09:52
Beckie napisał/a:
DUCATI, rozumiem, że stosujesz taką kolejność i wszystko mieścisz w jednej sekundzie:
1. Sprawdzasz czy nikt przed tobą ani za tobą nie sygnalizuje/rozpoczyna manewru wyprzedzania
2. Upewniasz się, że masz odpowiednia dużo miejsca do wyprzedzania
3. Uruchamiasz kierunkowskaz
4. Błyskawicznie wyskakujesz na lewy pas i rura
Beckie, nie zebym byl zlosliwy, ale ile czasu wedlug Ciebie potrzeba na to wszystko?
Dodam, ze ja czasem pomijam wlaczenie kierunkowskazu (a zamiast tego raz mrugam drogowymi, bo to jest bardziej widoczne dla samochodow poprzedzajacych), ale zawsze jestem pewny, ze moge wyprzedzac.
Dodam, ze ja czasem pomijam wlaczenie kierunkowskazu
Wydaje mi się, że nie powinieneś propagować tego na forum. W takim Loganie MCV światła drogowe jadącego blisko za nim auta mogą być niewidoczne w lusterku wewnętrznym a z kolei jadący za Tobą nie ma informacji o tym, że zamierzasz wyprzedzać i jeśli w tym samym momencie będzie chciał wyprzedzać Ciebie i zasygnalizuje to prawidłowo - będzie miał prawo zrobić to przed Tobą.
DUCATI, rozumiem, że stosujesz taką kolejność i wszystko mieścisz w jednej sekundzie:
1. Sprawdzasz czy nikt przed tobą ani za tobą nie sygnalizuje/rozpoczyna manewru wyprzedzania
2. Upewniasz się, że masz odpowiednia dużo miejsca do wyprzedzania
3. Uruchamiasz kierunkowskaz
4. Błyskawicznie wyskakujesz na lewy pas i rura.
Pytanie do Ducatiego, ale ja się wypowiem - nie widzę w tym żadnego problemu
DUCATI, rozumiem, że stosujesz taką kolejność i wszystko mieścisz w jednej sekundzie:
1. Sprawdzasz czy nikt przed tobą ani za tobą nie sygnalizuje/rozpoczyna manewru wyprzedzania
2. Upewniasz się, że masz odpowiednia dużo miejsca do wyprzedzania
3. Uruchamiasz kierunkowskaz
4. Błyskawicznie wyskakujesz na lewy pas i rura.
1. To nie jest az tak istotne. Widze, ze nikt z tylu nie wyprzedza to ruszam. Nawet jak sie nagle okaze, ze przod ma wlaczony migacz to zawsze moge szybko zrezygnowac... ale jak widze, ze zdaze to mu siadam na ogon :P
2. To juz wiem od dawna
3. To mam od dawna
4. Najpierw rura, potem wskakuje na lewy.. zazwyczaj :P
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum