Marka: Dacia
Model: Logan Sedan
Silnik: 1,5 dci 85
Rocznik: 2008
Wersja: Prestige Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lut 2008 Posty: 41 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-09-29, 16:31
WG mnie z Drakulą Stepaway jest tylko jeden problem - silnik. Ja lubuję sięw dieslach - pokochałem moje 85 dci - a w Stepawayu, albo decydujemy się na 68 kucy z diesla albo 90 z benzyny. Moim zdaniem powinni pozostawić wybór uzytkownikowi - chcesz więcej kucy - to proszę bardzo + 3000 PLN. Kuleje bezpieczeństwo - boczne poduchy i napinacze powinny być na liście opcji. Więcej opcji - większe zadowolenie potencjalnych uzytkowników.
Mogli się pokusić nad rozwinięciem koncepcji MCV 4x4 (chyba projekt był nazwany SINBA) - szkoda.
Jaki jest Wasze zdanie?
Marka: Renault
Model: Clio II
Silnik: 1.5 dCi
Rocznik: 2003
Dołączył: 09 Cze 2009 Posty: 25 Skąd: Krosno
Wysłany: 2009-09-29, 18:34
Kamyk23 napisał/a:
WG mnie z Drakulą Stepaway jest tylko jeden problem - silnik. Ja lubuję sięw dieslach - pokochałem moje 85 dci - a w Stepawayu, albo decydujemy się na 68 kucy z diesla albo 90 z benzyny. Moim zdaniem powinni pozostawić wybór uzytkownikowi - chcesz więcej kucy - to proszę bardzo + 3000 PLN. Kuleje bezpieczeństwo - boczne poduchy i napinacze powinny być na liście opcji. Więcej opcji - większe zadowolenie potencjalnych uzytkowników.
Mogli się pokusić nad rozwinięciem koncepcji MCV 4x4 (chyba projekt był nazwany SINBA) - szkoda.
Jaki jest Wasze zdanie?
Ja już się na ten temat wypowiadałem - Stepway na początku wydawał mi się super pomysłem, ale jak już zgłębiłem dokładnie listę wyposażenia i wersje silnikowe to odszedł w zapomnienie. Wygląda super, nie przeczę, ale brakuje mu baaardzo wiele, nawet "goła" wersja Sandero ma chyba większe wyposażenie seryjne niż Stepway. Brak komputera pokładowego, regulowanej kierownicy, fotela czy lusterek to taki trochę śmiech na sali. Jakby Stepway był topową wersją all inclusive ze wszystkimi obecnymi wizualnymi udogodnieniami i za cenę nawet sporo wyższą to byłby wg mnie hit. A tak jedynie się można napalić a potem zostaje niesmak.
W ogóle dziwi mnie ograniczanie liczby opcji w sytuacji, kiedy one i tak istnieją - co to za filozofia wstawić do cennika? No chyba tylko właśnie filozofia "pakietowa" - ale tak to się popularności (i zysków ze skali) nie osiąga <:
Marka: Kia
Model: cyd kombi
Silnik: 1.6 a/t
Rocznik: 2008 Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Kwi 2009 Posty: 219 Skąd: Warszawa Bielany
Wysłany: 2009-09-29, 19:45
laisar napisał/a:
Na "overclocking" to bym za bardzo nie liczył...
O ile dobrze zrozumiałem, to na rynku jest oferta podkręcania tych silników nawet do 90KM.
Ci goście "44cośtam" - link dałem w wątku o podkręcaniu.
Borys
Podstawowa zasada tego najpiękniejszego ze światów brzmi: "nie ma darmowych obiadów" (; Podkręcenia procka to w przypadku nieszczęścia kilkaset złotych - podkręcenie silnika... (takie niedopowiedzenie). Nowoczesne diesle to nie są już konstrukcje prostackie, a różnice między odmiennymi wersjami to dalece nie tylko inne oprogramowanie. Itp, itd, ad mortum usrandum...
Oczywiście, jak ktoś jest tego wszystkiego świadom, nie boi się ewentualnych kłopotów, stać go na naprawy - to wszystko może robić (aż do swapa włącznie (((: ).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum