Witam mysle ze jako 1 to zrobie :) wiec jesli ktos wie gdzie moga sie tym zajac dosc dobrze oprocz Jaszpolu to prosze o dane.
wyciaqgnie z mojej MCV troszke Ogierow :):)
_________________ Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
Jak już przetrzesz szlak to może i ja się zdecyduję :) Ale najpierw, jeżeli oczywiście będzie okazja i pozwolisz, przejadę się Twoim autem dla porównania ;)
Chojnacki jest co prawda znany - ale z przeróbki mechanicznej silnika do wersji GTI - czipowaniem to on raczej nie chce się zajmować.
Clou to kto ma dobre, sprawdzone mapy, aby nie zajechać silnika Z moich doświadczeń wynika że 100lica to raczej za francuzy się nie bierze lub nie daje rękojmi dobrej roboty. Jak ktoś znajdze speca od Renault niech wrzuci namiar Obiegowa wieść niesie że silniki Renault są za delikatne na chiptuning i w przyspieszonym tempie należy spodziewać się usterek po "wirusowaniu" auta - mówił mi to ww. Chojnacki gdy rozpytywałem w temacie czipowania zaturbionej benzyny by Renault.
_________________ GeRRaD
Ostatnio zmieniony przez GeRRaD 2009-10-17, 19:52, w całości zmieniany 1 raz
Mieli w katalogu Dacię 1.5 DCI - były dostępne trzy wersje podkręcania wersji 68KM - do siedemdziesięciu paru, do 83KM i do ok.90.
O wersji silniejszej ani słowa ...
Borys
Ostatnio zmieniony przez borys68 2009-10-17, 20:08, w całości zmieniany 1 raz
Tyle że ten 44 tuning oferuje powerbox a one robią spustoszenie - bo silnik pracując na orginalnym/fabrycznym oprogramowaniu dostaje błędne/nieznane dane i silnik lubi przechodzić w stan serwisowy. Jeśli już cziptuning to tylko zmiana oprogramowania przez złącze OBD i drogą indywidualnego strojenia auta na hamowni
hmm moze z nimi pogadam to jakas znizke dostane jako 1 dacia chipowana ;) w jaszpolu i daci klub :) moze sie uda :) moge nawet ich reklame powizic troszke
_________________ Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
Marka: Kia
Model: cyd kombi
Silnik: 1.6 a/t
Rocznik: 2008 Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Kwi 2009 Posty: 219 Skąd: Warszawa Bielany
Wysłany: 2009-10-17, 20:44
Ahoj!
GeRRaD napisał/a:
Tyle że ten 44 tuning oferuje powerbox a one robią spustoszenie - bo silnik pracując na orginalnym/fabrycznym oprogramowaniu dostaje błędne/nieznane dane i silnik lubi przechodzić w stan serwisowy. Jeśli już cziptuning to tylko zmiana oprogramowania przez złącze OBD i drogą indywidualnego strojenia auta na hamowni
OK - nie znam się na tym.
Lecz - o ile dobrze zrozumiałem - to podkręcenie do 90KM ma być robione właśnie tak jak mówisz ...
Borys
Ostatnio zmieniony przez borys68 2009-10-17, 20:47, w całości zmieniany 1 raz
Jestem juz porozmowach w Jaszpolu koszt to 2 tys zl
Na chamownie nie wrzocaja bo to dodatkowe koszt wzrost mocy jest 15 konikow a momentu 40 czyli calkiem niezle
wciagu 2 tygodni mam mozliwosctestowania jesli mi sie nie bedzie to podobalo to zwroca mi kase , czyli bardzo rozsadne podejscie
przeanalizuje i zobacze co i jak :) i bede opisywal dalej :)
_________________ Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
Marka: Kia
Model: cyd kombi
Silnik: 1.6 a/t
Rocznik: 2008 Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Kwi 2009 Posty: 219 Skąd: Warszawa Bielany
Wysłany: 2009-10-24, 11:14
Ahoj!
Tak sie zastanawiam - czy może to być bardzo ciekawa propozycja dla tych, którzy kupili MCV ze słabszym dizlem, a dziś żałują?
Ew. nie chcą Laureata, bo im wyposażenie Ambiance wystarcza, a chcieliby większą moc?
Może też posiadacze sedanów się skuszą, bo chyba nie ma w Polsce w przedaży dCI 85?
Borys
Zabawa w Jaszpolu nie "zdejmuje" gwarancji producenta, właśnie dlatego jest to takie drogie. Sam się dowiadywałem o tuning benzyniaka, ale nic z tego nie wyszło...
Marka: *
Model: *
Silnik: * Pomógł: 14 razy Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 336 Skąd: ABCD
Wysłany: 2009-10-25, 18:43
El Logano napisał/a:
Podnoszenie mocy bez szkody dla silnika wymaga zastosowania innych akcesoriów i części: turbosprężarki, wtrysku, kurbowodów, które są sprawniejsze i wytrzymalsze, wtedy jest mowa o bezpiecznym podnoszeniu mocy do pewnej granicy.
Maksymalny moment obrotowy- Transmisje :
JH1 <130 Nm
JH3 <170 Nm
JR5 <200 Nm
K9K790 (65 KM ,Euro 3 ) & K9K794 (86 KM,Euro3) Turbosprężarki HD12 (1400 €)
K9K792 (68 KM, Euro 4) Turbo EA12 (1400 €)
K9K796 (86 KM ,Euro 4) Turbo CA13 (1420 €)
K9K729 (101KM,Clio III ) Turbo NA12 (1430 €)
K9K732 (106KM,Clio III ) Turbo AA12 (1430 €)
Chcialbym poinformowac ze zaCHIPowalem swoja drakulke :)
I powiem ze mile zaskoczony jestem autko zbiera sie naprawde niezle, przejechalem dopiero 20km z braku czasu ;)
Modyfikacje wykonala Firma Jaszpol - Pan Tomasz Bartkiewicz
Wszystko odbylo sie bardzo profesjonalnie i na luzie , caly czas bylem przy autku.
Czas trwania zabiegu to 20 min zgrania mapy, 2h dostalem tel ze moge juz przyjechac i 20 min wgrywanie trwalo.
Zatankowale autko pod korek i sprawdze niebawem jak wychodzi ze spalaniem ;)
:)
_________________ Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum