Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009 Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2944 Skąd: Śląsk
Wysłany: 2009-12-28, 21:33
Jakie 50tys zł? Piszą że prognozowana cena to 14tys euro za model bazowy, co pomnożone przez dzisiejszy kurs euro wg nbp tzn 4,1606 (http://www.nbp.pl/Kursy/Kursya.html) daje nam już 58 248,4zł...
Choć to oczywiście i tak świetna cena za auto segmentu "passatowskiego" a już na pewno na tle ceny kompaktów testowanych w tym samym numerze wydaje się super okazją (70-80tys. zł)
swoją drogą to nie mam pojęcia czemu Dacia nie zdecydowała się na taką drobną przeróbkę, wystarczyły by dwa dodatkowe otwory [do rolety bagażnika przy złożonym 3. rzędzie siedzeń]. Zwłaszcza że była okazja to zrobić przy lifcie MCV-ki...
No jak to dlaczego? Żeby było co poprawić przy następnej okazji!
I mam teorię, że będzie to już w tym roku, bo jak na razie cykle były właśnie 2-letnie:
2004 - premiera Logana;
2006 - premiera MCV-ki i lekkie odświeżenie sedana;
2008 - premiera Sandero i FL obu starszych modeli;
2010 - premiera Dustera i...???
Ostatnio zmieniony przez laisar 2010-01-03, 00:24, w całości zmieniany 2 razy
Baaardzo wątpię - sądząc po tym, o ile wcześniej pojawiały się "szpiegowskie" informacje nt Sandero i Dustera, już byśmy widzieli coś rzeczywistego. A nie widzimy - bo przeróbka Fluence jest skrajnie nieprawdopodobna...
Ja po "i..." miałem na myśli raczej jakieś delikatne zmiany w wyposażeniu / wykończeniu już produkowanych modeli. Np wraz z Dusterem zadebiutuje ESP - to może stanie się dostępny i w reszcie Daciek? Albo właśnie poprawią jakieś drobiazgi ergonomiczne - jak owe dodatkowe dziurki do rolety?
Bo np na niezależne siedzenia 2. i 3. rzędu MCV-ki to pewnie przyjdzie poczekać na J92... 2012? (;
hmm, myślę ze dadzą loganowi i mcv przód od sandero , do mcv przeszczepia środek od sandero bo tylko laureatka ma nowy środek . Mcv nieźle wygląda z przodem sandero kiedyś byly jakies zdjecia na forum tego przeszczepu.
Odnośnie samochodu klasy D , to wg mnie to można czekać na konkrety w 2011roku. Musi sie przyjąć DUSTER w tym roku i przewidywalny jakiś lift loganow. Czekam tez na sandero stepway z czymś ekstra.
Ostatnio zmieniony przez maciek 2010-01-03, 11:36, w całości zmieniany 1 raz
Ale właściwie po co mieliby znowu zmieniać przody? Aktualne są już przecież wystarczająco "nowoczesne" - za to zostało właśnie kilka innych mniejszych i większych drobiazgów do poprawienia... A co by nie mówić od Dacii, to jednak nie przypominam sobie, żeby coś zmieniali zupełnie bez sensu - raczej jest to jakiś może powolny, ale w miarę sensowny rozwój [:
raczej jest to jakiś może powolny, ale w miarę sensowny rozwój [:
Podejście "ewolucyjne" jest dosyć bezpieczne, o ogranicza ryzyko "wtopy". Zastosowanie sprawdzonych elementów ogranicza koszty związane z serwisowaniem
(tu kamyczek do ogródka ASÓw) ryzyko akcji przywoławczych, etc...
A Dacia jest dedykowana użytkownikom którym nie koniecznie wszystko zaraz "musi błyskać i mrygać, i żeby miało, o tu takie o..."
Ale tak BTW to czemu nie dostępnosc w rozsądnej cenie ESP, i np kurtyn bocznych,
skoro od 2010 w byle MatFizie/Smarku ma to być dostępne...???? ?:-/
Co do nowego sedana, czy głębokiego liftu Logana, to niestety, nie sądzę by taki "event" miał miejsce. Coś by już "przypadkiem wyciekło" np. via fotokomórka.
Myśłę, że na razie Duster musi zarobić na siebie.
_________________ Czy chcesz, żeby Twoja pralka była inteligentniejsza od Ciebie?
Jest: Duster 1.6 16V 4x2 Laureate "Dragster":
Sageata Albastra Carpaţi Pentru Gaz ;)
czemu nie dostępnosc w rozsądnej cenie ESP, i np kurtyn bocznych
Pierwszy - j.w., sądzę, że właśnie się pojawi.
Drugie - no nie wiem... Jeśli kiedyś, to może w Loganie II? Chyba że naczialstwo uzna, że to w ogóle zbytnie zbliżenie się do i zagrożenie dla "prawdziwych" renówek...
No chyba że Dacia wprowadzi pod wpływem ciśnienia konkurencji - ale jak na razie jakoś się na to nie zanosi... Z winy tej konkurencji - bo co to za sztuka sprzedawać co prawda dobrze obajerzone, ale jednak sporo mniejsze auto (jak ów nowy Spark?)? Albo równie duże, ale sporo droższe?
Ostatnio zmieniony przez laisar 2010-01-03, 11:41, w całości zmieniany 1 raz
a może by wprowadzili Hybrydę (LPG+silnik elektryczny) - mógłby być to hit. ale niestety cena akumulatora i reszty wynalazków potrzebnych do silnika elektrycznego jest za droga
....sam pomysl logana jako auta globalnego sie nei sprawdzil (dla jednych byl za drogi np indie dla innych zbyt malo prestiżowy - europa wschodnia sprzedano 10krotnie mniej aut niz zamierzno)...
ale za to chwycił gdzie indziej :_)
Jak z tym chlebakiem, który jak wiadomo służy do noszenia granatów
lub śrubokrętem który sprawdza sie świetnie jako otwieracz do piwa...
Ostatnio, trochę z przypadku "przepatrzałem" zasoby sieci i znalazłem, oczywiście poza modelem Nissan Aprio, że nasz Logan występuje też w szeregu regionalnych odmianach Logan w świecie , głównie na tzw. rynkach rozwijających się i w krajach zwanych niegdyś niezaangażowanymi lub trzecim światem. Przyznam jednak, że jak na tak trudny rynek produkty by Renault prezentują się nieźle.
Wysłany: 2010-01-25, 20:14 Re: rozwijający się model
marcio napisał/a:
Ostatnio, trochę z przypadku "przepatrzałem" zasoby sieci i znalazłem, oczywiście poza modelem]Nissan Aprio, że nasz Logan występuje też w szeregu regionalnych odmianach...produkty by Renault prezentują się nieźle.
To jednak teraźniejszośc.
Aha, Pickup występuje jako Nissan NP-200
Jacques Chauvet, le président de Dacia a ainsi déclaré à l’un de nos confrères que la volonté du constructeur était d’élargir sa gamme « à 8 ou 9 véhicules. Deux véhicules plus grands que les actuels sont actuellement en préparation »
- prezes Dacii powiedział dziennikarzom, że gama zostanie rozszerzona do 8 lub 9 modeli, a obecnie w przygotowaniu są dwa pojazdy większe od już produkowanych.
Jeden, wiadomo, to "Logan Scenic" (niestety, raczej nie "Espace"), a drugi??? Super/Logan/II - pełnowymiarowy kompakt-sedan/hatchback? A może Duster+2/MCV4x4? Furgon a la Nissan NV200? Limuzyna? (((:
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE Pomógł: 11 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2126 Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-02-25, 18:52
A ja, łaskawi Koledzy, powiem Wam jaką droga pójdzie ewolucja Dacii. Zakłady mile widziane.
Przy następnym lifcie Logan dostanie wersję kombi, podobną do tej ze starej wizualizacji - http://www.daciaklub.pl/f...p?p=46405#46405 - a MCV awansuje na pełnowymiarowego vana, do czego ma spore predyspozycje.
Jedynym pojazdem, który może zaspokoić, użytkownika MCV jest van. Jeśli Dacia wypuści coś takiego, to przemyślę zakup...
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
Ostatnio zmieniony przez laisar 2012-04-16, 20:58, w całości zmieniany 3 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum