_________________ LOGAN 1.5 DCI (niestety troszke się poobijał i został sprzedany)
Przejechane 97000km, Only ON BP ULTIMATE.
Pozdrawia Krystian
gram w http://www.speedimspeed.pl
ja jak bym mial ponownie wybor mcv hb, sedan wybral bym sedana... natomist w nowej edycji mogli by w sednie troche przeprojektowac tyl np lapy dac mniej ostro trojkontne ktore powoduja wizualne zwiekszenei pudelkowatoci tylu ale jakos lepiej je wyprofilowac i dac mocniejsze przetloczenia na bagażniku aby byl nieco "lzejszy"...
Też pewnie wybiorę tak samo, zobaczymy ale wydaje misię, że po lifcie sedana nas pozytywnie zaskoczą
Też pewnie wybiorę tak samo, zobaczymy ale wydaje misię, że po lifcie sedana nas pozytywnie zaskoczą
Mam taką nadzieję!
Aha, pamiętacie zdjęcia wnętrza Sandero ?
Tapicerka i drobiazgi jako żywo przypomina wnętrze Meganki mojego Szefa !
Wiem, bo dzisiaj byłem w delegacji. Nie dał powozić , więc w trasie robiłem za oficera rozrywkowego i KO-wca
A ta tapicerka te drobiazgi to właśnie ta "cena miedzy Megane a Loganem"
A Dios, "twardos plastiqos" ?!
__________________________________
P.S. A Lolkę przezornie odstawiłem wcześnej, Żonie do pracy
Mimo że dacia sedan jest dość ładny ,to bryła sedana pasuje do mercedesa a reszta mniejszych sedanów jest jego nieudaną imitacją. Zdecydowanie wolę hatchback lub kombi.
Mimo że dacia sedan jest dość ładny ,to bryła sedana pasuje do mercedesa a reszta mniejszych sedanów jest jego nieudaną imitacją. Zdecydowanie wolę hatchback lub kombi.
A jednak małe sedany mają swój urok... no i ten bagażnik
ja jak bym mial ponownie wybor mcv hb, sedan wybral bym sedana... natomist w nowej edycji mogli by w sednie troche przeprojektowac tyl np lapy dac mniej ostro trojkontne kmamy płastore powoduja wizualne zwiekszenei pudelkowatoci tylu ale jakos lepiej je wyprofilowac i dac mocniejsze przetloczenia na bagażniku aby byl nieco "lzejszy"...
Ja również, jak się zastanowiłem, to uznałem, że przy tej pojemności kufra i aktualnych potrzebach mojej rodzinki optymalnym układem konstrukcyjnym jest jednak sedan (MCV za duży, hatchback za mały)
A oto moje sugestie dla konstruktorów (jeżeli znają język PL) :
1. Co do przetłoczenia na bagażniku i lamp tylnych też zgoda, bo teraz wizualanie mamy płaską ścianę.
2. szersze odbojnice (vide MCV lub Sandero)
3. możnaby popracować nad kształtem tylnych drzwi i słupka C i w ten sposób dodać lekkości (coś a la Sandero), może lekki boattailing w rejonie słupka C: powinien zmniejszyć się opór cisnieniowy (coś a la Meganka Sedan).
4. Wydłużenie i podwyższenie bagażnika o ca 5 cm. Z mojego doświadczenia wynika że tyle brakuje ze wględu na ograiczony rozmiar otworu bagażnika, przy załadunku większych przedmiotów. Otwieranie bagażnika ze środka duże fiaty to miały
5. filtr przeciwpyłkowy!!!!! bodaj w opcji!
6. mozliwość zastosowania relingów zamiast poprzecznic, jeżeli chodzi o bagażnik dachowy (znów opór: obecne rozwiazanie wydaje się solidne, ale montaż i demontaż jest dość kłopotliwy)
7. Możliwość zastosowania (w opcji) generatorów wirów jak w demonstratorze technologii Logan Reanault Eco² znów Cx
Ale to tylko takie moje rojenia
Pozdrawiam:
Piotrek
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum