Wersja podstawowa 4x2 z silnikiem benzynowym 1.6 16v 110 KM nazwana "Duster" kosztuje 39900 zł, wyższa - "Ambiance" - 43900zl (4x4: 49900 zł), a najbogatsza "Laureate" 48800zł (4x4: 54900 zł).
Diesel 1.5 dCi 85 KM z napędem 4x2 jest dostępny w "Ambiance" za 48600zl i w "Laureate" za 53600zl. Wersja dCi 110 dostępna jest tylko w najwyższej wersji i tylko z 4x4 - za 64400 zł.
Dodatkowe wyposażenie obejmuje m.in. ESP (tylko z dieslem), radio z mp3, klimatyzację sterowaną ręcznie (w Laureate w standardzie), szyby w drzwiach tylnych sterowane elektrycznie, lakier metalizowany, felgi aluminiowe 16", pakiet skórzany oraz pakiet poprawiający wygląd auta. Doposażyć można tylko wersje Ambiance i Laureate.
Poinformowano również, ze otwarcie zamówień dla wersji z napędem 4x4 oraz wersji z homologacją ciężarową przewidywane jest na koniec marca.
Ostatnio zmieniony przez laisar 2010-03-12, 21:54, w całości zmieniany 2 razy
Licząc euro po 4zł, wychodzi 16775 € - czyli trochę więcej niż w mojej wcześniejszej ocenie rozsądności potencjalnych cen, gdzie suma wyniosła 16500:
http://www.daciaklub.pl/f...p?p=46174#46174
laisar napisał/a:
10k€ za golasa, +2k za 4x4, +1500 za Laureate, +200 ESP, +1100 za dCi 85 KM, +2100 za dCi 105 KM, +200 za FAP, +500 za klimę/radio/boczne poduchy
Zdecydowanie przegięli z tym radiem - jakby było w standardzie, to by się zgadzało prawie idealnie... (;
Ostatnio zmieniony przez laisar 2010-03-12, 19:29, w całości zmieniany 1 raz
No i moim zdaniem ceny dość dobre, czy ktoś potrzebuje taniego SUVa do miejskiego lansu i baunsu, czy napędu 4x4 do spokojnego dojechania na działkę drogą nieutwardzoną, nawet w zimie czy przy deszczach, znajdzie coś dla siebie ok. 10.000 zł. taniej niż u konkurencji (nie biorę pod uwagę braci-kurdupli Fiat 16 i Suzuki SX4 ).
Do tego pamiętać należy, że średnio rozgarnięty kupujący mając odpowiednio dużo czasu i samozaparcia zejdzie do 10% z ceny początkowej, albo mniej, ale obłowi się w gratisy.
Ja już mam swojego typa:
benzyna 4x4 Laureate (szkoda, że bez opcji ESP, wziąłby nawet za 2,4 tyś.), bo na diesla mnie nie stać. Chciałbym dodać lakier metalik, alusy i inne duperele, ale jeśli będę kupował, to priorytetem będzie zapłacenie nieco tylko więcej niż 50 tyś zł. Na szczęście mieszkamy w globalnej wiosce i tylko przy pomocy telefonu oraz internetu mogę zawalczyć z kilkoma salonami naraz. Któryś pęknie
Kurcze, widze troche "smaczkow" (w negatywnym tego slowa znaczeniu):
- Laureate w Rumunii ma CD MP3 w standardzie - za 200 PLN (w przeliczeniu) mozna do niego dokupic sterowanie z kierownicy
- Pakiet look, ze podobna kwote, w Rumunii oferuje alufelgi - tutaj trzeba je za 1000 dokupic.
Renault PL do odstrzalu
Marka: Dacia / Renault
Model: Duster / Captur
Silnik: 1.0Eco-G / 1.2tce
Rocznik: 2021 / 2014 Pomógł: 11 razy Dołączył: 10 Mar 2010 Posty: 1344 Skąd: Kępno
Wysłany: 2010-03-12, 12:17
mimo wszystko chyba najlepszym (biorąc pod uwagę koncepce zakupu dustera - czyli tanio kup, paliwo lejo, o przeglądy dbaj i ciesz się jazdą po asfalcie i terenie a nie martw serwisem i dodatkowymi wydatkami) będzie zakup wersji 4x4 1.6 16V.
przy tym silniku bezremontowe przebiegi na poziomie 400-500kkm to nic nadzwyczajengo. W 1.5dci, zwłaszca 105/110PS to zawsze kwesti szczęścia :/
_________________ pozdrawiam
Paweł
Ostatnio zmieniony przez r70 2010-03-12, 12:18, w całości zmieniany 2 razy
A JA SIĘ PYTAM GDZIE JEST MÓJ "GOLAS" 4x4, JAK W RESZCIE NORMALNYCH KRAJÓW?!?!?!
Dotychczasowa popularność Accessa była śladowa, więc może uznali, że nie ma sensu... nie licząc oczywiście podstawowego golasa, który jest konieczny, żeby w świat poszło "cena od N zł".
_________________ Dacia Logan 1.4 MPI 75 KM, wersja Access + poduszka pasażera
2007 - 2012, ok. 86 tys. km
To był naprawdę fajny wóz!
www.psur.pl - moja strona o podróżowaniu po Polsce
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 4x2
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 371 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-03-12, 13:15
r70 napisał/a:
mimo wszystko chyba najlepszym (biorąc pod uwagę koncepce zakupu dustera - czyli tanio kup, paliwo lejo, o przeglądy dbaj i ciesz się jazdą po asfalcie i terenie a nie martw serwisem i dodatkowymi wydatkami) będzie zakup wersji 4x4 1.6 16V.
przy tym silniku bezremontowe przebiegi na poziomie 400-500kkm to nic nadzwyczajengo. W 1.5dci, zwłaszca 105/110PS to zawsze kwesti szczęścia :/
Według Renault, najchętniej zamawianą przez klientów wersją będzie kombinacja silnika benzynowego z napędem 4x4, wyposażona w klimatyzację. Takie połączenie daje optymalne połączenie mocy silnika i ceny, oferując również dobrą ekonomikę jazdy.
Od golasa jest droższy chyba tyle, co powinien - więcej, niż w pozostałych Daciach, ale w standardzie jest też lepsze wyposażenie.
Ale faktycznie przydałoby się to porównać - nie tylko ze Skodą, ale i między krajami, bo też są pewne różnice.
psur napisał/a:
Dotychczasowa popularność Accessa była śladowa
4x4 to powód istnienia Dustera, a właśnie w terenówce "golas" ma najwięcej sensu - więc taka konstrukcja cennika jest BEZ SENSU (logicznego, bo finansowo "strzyc frajera!" zawsze się wydaje trzymającemu nożyczki atrakcyjne... d: ).
Coraz bardziej jestem przekonany, że (nie)sławna specyfika naszego rynku to bardziej wynik działań producentów, a jednak mniej mentalności rodaków... /:
Ostatnio zmieniony przez laisar 2010-03-12, 14:53, w całości zmieniany 3 razy
4x4 to powód istnienia Dustera, a właśnie w terenówce "golas" ma najwięcej sensu - więc taka konstrukcja cennika jest BEZ SENSU (logicznego, bo finansowo "strzyc frajera!" zawsze się wydaje trzymającemu nożyczki atrakcyjne
...i przyjemne :D
Jak powszechnie wiadomo ESP wymaga skórzanej kierownicy "Dacia. Podaruj sobie odrobinę luksusu" ;)
Coraz bardziej jestem przekonany, że (nie)sławna specyfika naszego rynku to bardziej wynik działań producentów, a jednak mniej mentalności rodaków... /:
Czyżby producentom opłacało się to, że sprowadza się stare graty po "po dziadziu b. SS-manie co tylko w niedzielę do kirchy jeździł" ?
Raczej co innego:
-palą więcej, niż nowe, ergo wpływy z akcyzy są większe
-robotę mają warsztaty (wkażdej stodole) naprawiające w kółko te truchła
Wniosek: ekonomia kraju zyskuje, ludzie maja pracę, PL rośnie w siłę a ludziom....
Mikele: co do tego brązu(mahoniu?) to wypowiem się jak zobaczę na żywca.
___________________________________________________________________________
P.S.: W RZ nadal nie wiadomo kiedy będzie dostępny do oglądania/testów.
Ostatnio zmieniony przez piotrres 2010-03-12, 16:15, w całości zmieniany 3 razy
ale z tym ESP to na kombinowali
co ma skórzana kierownica do ESP - jak to się z tym je nie rozumiem i to jeszcze tylko w Dizlu najmocniejszym. jest to naprawdę dziwne zachowanie, i wciskanie opcji na siłę ludziom.
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
Genelralnie założenie że chip zrobi z nich porównywalne jednostki można wsadzić między bajki.
http://www.daciaklub.pl/f...p?p=42550#42550 - aczkolwiek wpływ owej metody "siłowej" nie tylko na osiągi, ale również na trwałość wyjdzie dopiero w "praniu" (aczkolwiek w końcu wcale nie trzeba jeździć cały czas "do dechy")...
r70 napisał/a:
Ale ja to całkowicie rozumiem. I co z tego ? [...] uważam że w 6 biegowej skrzyni przy silniku mającym 240Nm przy2000 obr 6tkę fajnie byłoby widzieć jako nadbieg szosowy - obniżający spalanie i poprawiający komfort akustyczny.
To z tego, że ja nie rozumiem, bo przecież tak właśnie zrobiono w Dusterze...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum