No wiesz, może z zatłoczonym ikarusem się wygra spod świateł... reszta świata motoryzacyjnego będzie raczej szybsza
No wiesz, po drogach jeździ sporo bryk z mocnymi silnikami, ale to nie znaczy, że są szybsi. Typowy "miszcz prostej" zawsze będzie zawalidrogą - ja takich spotykam codziennie.
No tak, ale tutaj ograniczeniem może być pudełkowata karoseria (duże powierzchnie boczne, sugerujące na podatność na podmuchy wiatru np przy wyjezdzaniu na otwartą przestrzeń) a zawieszenie i układ kierowniczy też pewnie niezbyt dopracowane...
W sumie salon niedaleko ode mnie, może się przespaceruję obejrzeć [
:
Laisar jakbyś się wybrał to napisz jak wrażenia po obejrzeniu na żywo, wykończenie wnętrza, spasowanie blach itp
Wystarczy tylko jedno słowo?
NIEEEE!!!
<:
No dobra, nieco szerzej (:
Projekt nawet fajny - lubię takie praktyczne pudełka (choć niektóre rozwiązania na pewno zostaną uznane za kontrowersyjne [dostęp do silnika... pod siedzeniami kierowcy i pasażera]) - ale wszystkich narzekających na jakość Dacii skazałbym karnie na miesiąc powożenia tym Dongfengiem... Jest to dokładnie to, co staje przed oczami, kiedy myśli się "chińska zabawka" (taka odpustowa). Nie wiem, czy odważyłbym się nawet na jazdę próbną.
(I nie, naprawdę nie jest to wyższość z posiadania "cudownej Dacii" d: - jak zawsze bardzo polecam osobiste zapoznanie się z odpowiednimi modelami).
Naprawdę szkoda, ale liczę, że z biegiem czasu będą się poprawiać.
(Chociaż stojące po sąsiedzku autka Tata były niestety gorsze niż egzemplarze które oglądałem jakiś czas temu...).
Ostatnio zmieniony przez laisar 2010-05-19, 17:30, w całości zmieniany 1 raz
No to tak jak przypuszczałem, ten konkretny samochód porażka. Ale mimo wszytsko nie przekreślam chińskiej motoryzacji, zwłaszcza w perspektywie kilku lat w przyszłość. Indica Vista która pojawi się alda tydzień to już zdecydowanie kilka kroków naprzód, materiały w środku i spasowanie na zdjęciach prasowych wyglądają co najmniej na równi z Dacią. Szczegóły napisze jak to wprowadzą na salony i wybiore się obejrzyć i (jeśli będzie taka możliwość) jazde próbną
Ja nie traktuję tego jako stu% pewne żródło informacji, ale z doświadczenia wiem że ogólne wrażenie się sprawdza po konfrontacji face to face np Sandero w wersji Laureatte pierwszy raz ujrzałem też w prasie motoryzacyjnej i internecie i mi się spodobała (białe tarcze zegarów, te srebrne wtsawki itp) pojechałem do salonu, obejrzałem , pojezdziłem na jezdzie próbnej i w sumie zdania zbytnio o niej nie zmieniłem
No tak, ale czasami z pozoru drobne rzeczy wpływają w istotny sposób na całość np. odrobinę jaśniejsze kolory plastików, inne koło kierownicy czy też inny kształt kratek z nawiewu
odrobinę jaśniejsze kolory plastików, inne koło kierownicy czy też inny kształt kratek z nawiewu
Na pewno rozmawiamy ciągle nt jakości materiałów i spasowania? (((;
Ja nie kwestionuję wpływu drobiazgów na wrażenie ogólne - "czepiam się" jedynie tej nieszczęsnej jakości, bo 1) lubię precyzję d; i 2) wielokrotnie się przekonałem, że właśnie wcale nie chodzi o nią, a właśnie o owo ulotne wrażenie...
Ostatnio zmieniony przez laisar 2010-05-20, 17:30, w całości zmieniany 1 raz
A ja myślę że jakość plastików zawsze pozostanie w dużej części oceną subiektywną, bo prawdziwą jakość (a więc cechy takie jak: odporność na zarysowania np paznokciami, stuki pochodzące z elementów plastikowych po określonym przebiegu czy też odporność na warunki atmosferyczne (konkretnie na słońce grzejące przez szybę podczas upału) ujawiają się po pewnym (z reguły dość długim) czasie i/lub przebiegu. W sobotę oglądałem Indicę kupioną w 2008roku która teraz ma 51 tys.km (facet ma garaż kilka miejsc dalej) i w środku nie ma się zcego przyczepić - wszystko jak nówka, czerniutkie, czyściutkie itp. a właściciel plaka używa od wielkiego dzwonu. Z tą jakością spasowania może de facto troche się "rozpędziłem" ale to pewnie z racji tego że lubię wszelkie , mało popularne i nietypowe produkty, również w motoryzacji
Volkswagen opublikował pierwsze zdjęcia modelu Polo Sedan, którego oficjalną premierę zaplanowano na salon Moscow Motor Show. Przedstawiciele koncernu deklarują, że auto przygotowano specjalnie z myślą o tamtejszym rynku.
Trójbryłowe Polo wygląda niczym pomniejszony Passat. Linie nadwozia nie są ekstrawaganckie, ale na pewno znajdą wielu zwolenników. Tym bardziej, że podstawowa wersja ma kosztować ok. 40 tysięcy złotych.
Polo Sedan będzie produkowane w Rosji. Z fabryki Kaluga wyjadą auta z silnikiem 1.6 o mocy 105 KM. Klienci mają otrzymać do wyboru ręczną skrzynię z 5-przełożeniami albo 6- stopniowy Tiptronic. O innych silnikach oraz skrzyniach biegów Volkswagen nie informuje.
Wpływ na obniżenie ceny auta miało usunięcie elementów wpływających na bezpieczeństwo. Podstawowa wersja Trendline otrzyma tylko dwie poduszki powietrzne. Wyposażenie Comfortline zostanie wzbogacone o ABS, a boczne poduszki i ESP przewidziano w drogiej odmianie Highline.
Konstruktorzy Polo Sedan przystosowali auto do eksploatacji w trudnych warunkach – silnik ma sprawdzić się nawet podczas najostrzejszych mrozów, chromowane detale i lakier powinny skutecznie opierać się korozji, natomiast zawieszenie wzmocniono mając na uwadze stan rosyjskich dróg.
" Wpływ na obniżenie ceny auta miało usunięcie elementów wpływających na bezpieczeństwo. Podstawowa wersja Trendline otrzyma tylko dwie poduszki powietrzne. Wyposażenie Comfortline zostanie wzbogacone o ABS, a boczne poduszki i ESP przewidziano w drogiej odmianie Highline. "
Na zdjęciu ten Polo sedan wydaje się na prawdę wielki - ciekawe, jaki jest w rzeczywistości?
Z tymi "mikrymi" sedanami segmentu B jest tak, że taki mały sedanik Linea jest większy od poprzedniej generacji BMW serii 3. BMW wygląda przy Fiacie tak ...malutko .
http://www.samar.pl/__/__...cie-Toyoty.html
- nie, żeby zaraz tam bezpośrednio konkurencja, ale wydaje mi się, że to przynajmniej w części efekt niezłej sprzedaży (w normalnych krajach (; ) "golasów" i pomysł w pełni popieram! (((:
Z zupełnie innej beczki:
http://www.samar.pl/__/__...C5%BCeniem.html
- jest nawet wersja 7-osobowa! ...Choć biorąc pod uwagę, że zrobiono to bez najmniejszej zmiany w wielkości karoserii, to aż boję się myśleć jakie są te miejsca w 3. rzędzie...
Ostatnio zmieniony przez laisar 2010-06-16, 09:46, w całości zmieniany 1 raz
Wczoraj byłem w salonie Chevy'ego. Stała Captiva. Po zajrzeniu do bagażnika mogę śmiało powiedzieć, że w trzecim rzędzie komfort jazdy będzie na poziomie niższym niż w Zafirze (głównie ze względu na brak miejsca zwłaszcza nad głowami...).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum