Ciekawe ile osób faktycznie kupuje Dustera jako (chociażby okazjonalnego) "woła roboczego" i jaki będzie tego efekt dla wizerunku marki... Bo dotychczasowy kierunek - popularyzacja "no frills / no nonsense car" - bardzo mi się osobiście podoba [:
Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009 Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2944 Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-05-24, 17:39
Moim zdaniem po Dustera sięgają osoby które chciały mieć/potrzebowały nowego SUVa, lecz dotychczasowa oferta rynkowa była dla nich niewystarczająca (za wysokie ceny) Np za 52tys można mieć wersję 4x4 z klimą a u konkurencji? Fiat Panda, Suzuki Jimny i tyle (mówię o samochodach z napędem 4x4 rzecz jasna)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum