Co ciekawe porównano najbardziej wypasioną wersję Qashqaia 2.0 wersja 1.5 dCi
w porównaniu z Dusterem leżałaby i kwiczała.... Ale jak słusznie zauważają Autorzy,
użytkownik Q-qia bardziej ceni sobie komfort od przygody.
____________________________________________________________________
P.S.:
No i porszę ktoś chyba czytał moje wczorajsze wywody nt. Kugi i Tiguana:
Qashqai are, până acum, un coeficient aerodinamic cX mai bun decât Tiguan şi Kuga (evident, cu mult mai bun decât Duster), însă reversul medaliei îl reprezintă unghiul de intrare destul de slab, cauzat de profilarea aerodinamică a spoilerului frontal. În schimb, unghiul de ieşire este unul destul de bun, peste ceea ce oferă Tiguan şi Kuga.
W wersji 4x2 silnik 1.6 16V 105 KM, jest w zupełności wystarczający. Autko dopiero się rozkręca;-) (1200 km na liczniku) i jest całkiem żwawe.
Więc 1.5 dCi 110 KM tym bardziej
Ten Qashqai 4x2 na obrazku (patrz: wyżej) ma 1.6 16V 115 KM i waży 1300 kg
Zatem dla N.Q. ma 11,2kg/KM
A D.D. ma: 11,05 kg/KM
W wersji 4x4 1.5 dCi 110KM jest prawie obowiązkowy.
Z obciążeniem mocy autko mieści się gdzieś w środku stawki wśród SUVnic (gdzieś robiliśmy taką statystykę) podobnież wskaźnik SCx =1,01 też nie jest tragiczny, wartość jak w R. Koleosie.
MSZ w gamie silnikowej powitałbym chętnie 1.9 dCi 130 KM i 1.4 TCe 140 KM
Nooo, ale koszty, koszty, jak mawiał Książę Dracula
_________________ Czy chcesz, żeby Twoja pralka była inteligentniejsza od Ciebie?
Jest: Duster 1.6 16V 4x2 Laureate "Dragster":
Sageata Albastra Carpaţi Pentru Gaz ;)
Był: Logan 1.6 8V MPI Laureate "Rumburak"
Ostatnio zmieniony przez piotrres 2010-07-08, 15:10, w całości zmieniany 4 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum