Na allegro są dedykowane podłokietniki do logana lub sandero po 300 pln ale na fotkach nigdzie nie widzę metalowego stelaża do jego montażu takiego jak pokazanego wyżej. Czyżby teraz montowany był tylko na plastikowej osłonie tunelu ? ( w ramach oszczędności)
Myślę o montażu podłokietnika , możecie potwierdzić jego przydatność , wygodę itp.
Ten metalowy stelaż - przede wszystkim - zabezpiecza przed bardziej kłopotliwym uszkodzeniem osłony kanału.
Nie wiem o jakich podłokietnikach piszesz, ale ten w ASO po negocjacjach może kosztować poniżej 300 zł, więc po co przepłacać za nieoryginalne akcesorium?
Po co pytać w serwisie, skoro zaraz w pierwszym poście tego tematu wszystko widać???
Jak już, to lepiej zapytać o szczegóły montażu sprzedawcę właśnie na Allegro (jeśli z jakichś powodów ta oferta wydaje się lepsza) - bo z tego, że czegoś na fotkach nie ma, nic nie wynika...
Ten z allegro jest oryginalny do daci ale kosztuje tyle co w aso , więc myslę że lepiej popytać w aso. Cenę w aso można ponegocjować , a te 300pln na allegro to żadna oferta , chodziło mi tylko o sposób montażu
Ten z allegro jest oryginalny do daci ale kosztuje tyle co w aso , więc myslę że lepiej popytać w aso. Cenę w aso można ponegocjować , a te 300pln na allegro to żadna oferta , chodziło mi tylko o sposób montażu
Oczywiście, można by go przerabiać, ale... po co? Oryginalny dusterowy chyba nie jest jakiś gorszy, a droższy nie aż tak wiele - kosztuje ok. 400 zł. Z przeróbką sanderowego wyszłoby pewnie i tak na to samo - a co oryginał, to oryginał (:
Ostatnio zmieniony przez laisar 2010-05-29, 13:27, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Renault / VW
Model: Captur / Up
Silnik: 1,3 TCe 130KM/60 KM
Rocznik: 2019 / 2014
Wersja: Laureate Pomógł: 12 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 1889 Skąd: lubelskie
Wysłany: 2010-05-29, 20:02
laisar napisał/a:
Nie będzie pasował.
Oczywiście, można by go przerabiać, ale... po co? Oryginalny dusterowy chyba nie jest jakiś gorszy, a droższy nie aż tak wiele - kosztuje ok. 400 zł. Z przeróbką sanderowego wyszłoby pewnie i tak na to samo - a co oryginał, to oryginał (:
Mam do kolegi pytanko - skąd bierzesz ceny części do naszych Daciek - jest jakiś sklep, czy po prostu pytasz w serwisie?
Dzisiaj postanowiłem rozebrać tunel środkowy, ze względu na uszkodzoną gumkę osłaniającą wyłącznik kontrolki ręcznego. Gumka się rozleciała po 8000km... Ale do sedna:
Nie mam , choinka, żadnego metalowego stelaża!!! Mechanicy w Uni Carze poszli na łatwiznę i nawiercili 4 otworki w plastiku... Czyli mój oryginalny, "daciowski", podłokietnik opiera się tylko na tunelu...
Przepraszam za wyrażenie, ale może Dacia jest tania, ale mogliby się przyłożyć do tego co robią.
Ostatnio zmieniony przez jackthenight 2010-07-26, 12:25, w całości zmieniany 1 raz
ten stelaż powinien być pod osłoną, u mnie też tak wygląda jak u Ciebie, ale póki co wytrzymuje, kilka razy niechcący przyłożyłem mocniej jak zapomniałem, że jest pdoniesiony do góry, ale wygoda jest:), wydaje mi sie , że zdejmowali u mnie tunel, bo widać kabelek pomiędzy nim a podłogą.
To montować ten podłokietnik czy nie??? bo już zgłupiałam a blondi nie jestem reasumując : jest ale po montażu nie trzyma się stabilnie (a powinien,bo będzie się opierac całkiem sporo kg o niego) , przeszkadza w manewrach ręcznym oraz zapinaniu pasów. to wiecej minusów niz plusów??
W mazdzie mojego ślubnego jest i mi baardzo pasuje - nie koliduje w zadnych manewrach ruchowych ale to jest w standardzie a nie jako element dodatkowy.
Marka: Renault / VW
Model: Captur / Up
Silnik: 1,3 TCe 130KM/60 KM
Rocznik: 2019 / 2014
Wersja: Laureate Pomógł: 12 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 1889 Skąd: lubelskie
Wysłany: 2010-07-05, 12:35
Mi z podłokietnikiem jeździ się super, ale kiedy jechał mój szwagier (znacznie niższy ode mnie) to podłokietnik przeszkadzał mu przy zmianie biegów.
Najlepiej wsiądź do jakiegoś Sandero z podłokietnikiem i sama zobaczysz, bo na odległość trudno doradzić.
Dla mnie jedynyu minus to rzeczywiście trochę utrudnione zapinanie pasów - ale można z tym żyć.
Jak komuś podłokietnik naprawdę bardzo w tym przeszkadza, to zawsze można po prostu wymienić zapięcie pasa (w które wtykamy klamrę) na takie umieszczone na dłuższym ramieniu:
Np w... ASO (; - ref. 888420012R - 368 zł brutto: zapięcie pasa kierowcy z Scenica III.
Można też oczywiście poszukać po szrotach, ale jest to jednak część odpowiedzialna za bezpieczeństwo, więc należałoby bardzo uważać - powypadkowe się nie nadają.
No chyba że to wypadek pt "drzewo przewrócone na parking". Albo... powódź? (;
A tak naprawdę można też chyba poszukać poza renówkami - mam głębokie wrażenie, że w wielu markach zapięcia się identyczne.
Rozmawiałem z serwisem i przedstawicielem salonu. Oboje byli zdziwieni brakiem stelaża, bo takiego nigdy na oczy nie widzieli... Pokazałem im instrukcje zamieszczoną na forum i zaczęli ryć w komputerach. Wyszło na to, że są dwa rodzaje (różniące się kolorami..?) i jeden taki stelaż posiada, a drugi nie. Tylko, że nigdy takiego stelaża nie montowali, bo nigdy takowy nie przyszedł...
A ja zamontowałem sobie podłokietnik z promocji - niecałe 30 zł.
Do zamontowania wykonałem nowe mocowanie tak aby wykorzystać śruby przednich foteli i nie robić w aucie dodatkowych otworów.
Zdjęcie0243.jpg
Plik ściągnięto 602 raz(y) 219,74 KB
Zdjęcie0241.jpg Efekt końcowy
Plik ściągnięto 527 raz(y) 228,33 KB
1.jpg Nowe mocowanie
Plik ściągnięto 324 raz(y) 222,54 KB
Zdjęcie0240.jpg Podłokietnik z promocji
Plik ściągnięto 451 raz(y) 231,48 KB
_________________
Ostatnio zmieniony przez yarocz 2010-07-08, 20:17, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum