Podsumujmy:
-prawie się przewraca
-truje
-słabe hamulce
co jeszcze...?
Aha, tanie plastiki porażają kierowcę i rdzewieje na folderze (kolor Caju Brun ma to maskować )
-ENCAP ?!
Krakyl: Boooję sięęę, booję się,.....bo moja żona wiozła mnie Dusterem po autostradzie z V=134 km/h !
Krótko mówiąc kupiłem sobie od Wujka Drakuli trumnę na kółkach
P.S.
Chyba się cóś za dobrze się sprzedaje
_________________ Czy chcesz, żeby Twoja pralka była inteligentniejsza od Ciebie?
Jest: Duster 1.6 16V 4x2 Laureate "Dragster":
Sageata Albastra Carpaţi Pentru Gaz ;)
Był: Logan 1.6 8V MPI Laureate "Rumburak"
Ostatnio zmieniony przez piotrres 2010-08-17, 15:45, w całości zmieniany 5 razy
coz a co mowili o MCV ;) ja zasowam nia licznikowe ponad 190 :) na autostradzie i jakos sie nie rozlatuje a niektorych to wkurza ze dacia ich bierze jechalem sobie ostatnio i jakiegos wziolem na autostradzie pomykalem 140 i sie czepil i zaczal gonic do wyprzedzana ze ma lepszy -no to sie zdziwil :) i to mocno :)
_________________ Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
Bębny z tyłu robią swoje, jednakże nie nalezy sie przejmować. Polskie testy w prasie wykazywały , że duster zatrzymuje się ze 100km/h w 40-42m.
Teraz kwestia na których oponach był duster , gdyż raz jest to Michelin Lattitude , a raz Conti cross contact LX. Różnica może być nawet kilku metrów.
Nawierzchnia na któej testowano hamulce może miec wpływ na wynik.
Musimy to brać pod uwagę.
_________________ Duster u szczęśliwego nowego nabywcy :)
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe 110 LPG
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate Plus 7 os. Pomógł: 8 razy Dołączył: 31 Mar 2008 Posty: 1105 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-08-18, 09:32
A moim zdaniem coś jest na rzeczy, brak homologacji na hak to chyba nie ze względu na brak mocy, a bardziej na brak hamulców. Renault sobie doskonale zdaje z tego sprawę, i coś mocno czuję, że za parę miesięcy może być jakaś akcja serwisowa.
No bez jaj - homologacja to po prostu "babol" RP; nie pierwszy i zapewne nie ostatni...
Naprawdę ktoś sądzi, że np w takiej Francji dopuścili holowanie przyczep, a tylko u nas są tacy ostrożni, że boją się, że hamulce są za słabe? <<<:
Zresztą, wystarczy przecież porównać masy i parametry układów hamulcowych Dustera i np MCV-ki oraz wziąć pod uwagę oczywisty wpływ innego typu opon, żeby nie trzeba było się posiłkować jakimiś teoriami spiskowymi.
(Oczywiście, w konstrukcji zawsze mogą coś zmienić pod wpływem doświadczeń z użytkowania, ale gdyby wiedzieli coś na taki temat wcześniej, to wielokrotnie taniej - także biorąc pod uwagę koszta prestiżowe - byłoby to poprawić od razu, nawet ryzykując przedłużenie terminów dostaw).
Ostatnio zmieniony przez laisar 2010-08-18, 10:30, w całości zmieniany 3 razy
Marka: Dacia
Model: Duster 4X2
Silnik: 1,5 dCI 110 KM
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 846 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-19, 14:37
Panowie taki test to oni mogą sobie w d...ę wsadzić.
Jak się chce naprawdę wykazać jak hamują różne auta w teście to najlepiej zrobić to na jednym typie ogumienia bo nie od dziś wiadomo, że różne opony różnie hamują (testy opon) albo odbiedy przynajmniej podać na jakich oponach wykonano te testy.
Taki test to nie test i nie ma co się tymi wynikami przejmować.
kurde - jak samochód porusza się 130kph (ok 36m/s ) to te 10m to (75-65) to jest opóźnienie hamowania o niecałe 0,3s, a 5m (wersja 4x2) to już 0,15s. Pomijam już różność opon. fajnie by było zobaczyć jak te samochody zachowywały się w trakcie hamowania i jak malała ich prędkość (np jaką prędkość miały samochody po 30-40-50m, może się okazać że niektóre zwalniały szybciej, ale np temperatura hamulców spowodowała wydłużenie hamowania w późniejszej fazie)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum