drodzy koledzy z salonów sprzedaży, może Wy potraficie wytłumaczyć dlaczego marka Dacia dyskryminuje ludzi wysokich ? Mam trochę ponad 180 cm wzrostu, czyli nie jestem znowu taki wyjątkowy a Renault zmusza mnie do zakupu najdroższych wersji wyposażenia Logana, Sandero czy Duster, bo tylko takie posiadają regulowaną wysokość fotela. Przecież to podstawowy element dopasowania samochodu do kierowcy a nie żaden luksus !
Mnie wystarczyłaby do szczęścia wersja Arctica.
Druga kwestia to czy istnieje gdzieś na śląsku możliwość jazdy próbnej Loganem MCV ? Dustera mają wszędzie a Logana nie uświadczysz.
Ja w swojej arctice z 2007 mam regulację więc nie wiem dlaczego nie ma teraz. Chyba, że źle pytasz albo ktoś cię źle informuje.
Gość
Wysłany: 2010-09-11, 19:28
Panowie, ale mnie nie chodzi o to, że się nie mieszczę ale o fakt, że krawędź szyby i dachu mam na wysokości czoła. Irytuje to mnie, lubię mieć pole widzenia. również w górę.
A co do dyskryminacji, to co byście powiedzieli na fotele >80 kg udźwigu tylko w najbogatszych wersjach
Ale może da się przyzwyczaić do "obcięcia" góry widoczności. Tym razem jak dorwę Logana do jazdy próbnej (co łatwe na Śląsku nie jest) to spróbuję to sprawdzić.
Koledzy z salonów, co zmieni się w gamie silników do Logan MCV ? podobno są takie plany.
@Filo: Owszem, konieczność "kukania" np na światła na skrzyżowaniu faktycznie jest pewną niedogodnością (; Jakby to było dobrze, gdyby przednia szyna sięgała aż do drugiego rzędu, albo np fotel kierowcy automatycznie opadał po zatrzymaniu samochodu... Tylko coś się obawiam, że Daćka nie kosztowałaby wtedy tyle co teraz (;
A nieco poważniej: poprzeczka wyposażenia standardowego rzeczywiście jest w Dacii ustawiona bardzo nisko - ale mimo wszystko regulacja jest dostępna, nieprawdaż? Czyli dyskryminacji nie ma <; (Co najwyżej chciwość d: - bo doskonale rozumiem, że konieczność dopłaty nawet do tak, wydaje się, podstawowej rzeczy jest bolesna. Cóż jednak zrobić - Ten Typ Tak Ma. Np ja też dopłaciłem do Laureate właśnie po to, żeby mieć i regulowany fotel, i lusterka, i jeszcze możliwość dopłacenia do bocznych poduch... Jednak, koniec końców, mimo wszystko i tak uważam, że było warto [:
Ostatnio zmieniony przez laisar 2010-09-11, 20:33, w całości zmieniany 1 raz
Hmm jeździłem w zastępstwie ubogim Sandałem i jakoś nic mi nie przeszkadzało, tzn było uczucie siedzenia na stołku barowym ale dałem radę a również nie należę do drobnych osób.
Kwestia raczej przyzwyczajenia, ja zawsze lubiłem siedzieć nieco niżej i teraz też mam ustawienie najniższe co nie znaczy że przy innym nie da się prowadzić.
A co do dyskryminacji, to co byście powiedzieli na fotele >80 kg udźwigu tylko w najbogatszych wersjach
Poważnie a nie wiecie jak wygląda sytuacja w Stepway'u - czy w nim są do 80kg
Witaj Filo.
>80 kg to by oznaczało, że więcej niż 80 kg.
_________________
Gość
Wysłany: 2010-09-14, 10:29
Witam,
chyba muszę sprostować nieporozumienie. Nie twierdzę, że fotele w Daci mają jakiekolwiek ograniczenia wagowe i jedynie chciałem wykazać, że regulacja wysokości fotela tylko w najwyższych wersjach wyposażenia jest równie niesprawiedliwa dla wysokich jakby byłyby dla puszystych fotele z udźwigiem powyżej 80 kg tylko w Laureatach.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum