też mi się tak wydawało ale były nalegania mojego ojca ale to mnie kur trafiła, i tak postanowiłem , zobaczymy co będzie się sprzedawało i za jaką cenę w przyszłym roku i jak będzie z pracą bo jeszcze rozważam kredyt 50/50 70/30 i kredyt relaks, myślę że warto poczekać do przyszłego roku a może do 27grudnia na ostatnie samochody z silnikiem Eu4 może sprzedawca był by skłonny dać duży rabat - w Dacii raczej to było nie realne (wszystko schodzi na pniu)
No właśnie, Dacie są sprzedawane na bieżąco (ba,nawet z wyprzedzeniem bo zamawiasz auto do produkcji), Chevrolet już dostosował silniki do euro5 więc rabaty będą takie sobie (auto już same w sobie tanie, więc mega rabatów nie ma...) Fiat -tutaj są szanse wyrwać punto classic lub pandę (silnik spełniający euro5 1.2 69KM po nowym roku), nie wiem co sądzisz o Tata Indica (Vista dużo lepsza od starej za 29tys, stara wersja za 21950zł plus jakieś gratisy od dealera). Z innych aut z ceną<30tys to tylko segment A - typu C1, spark (nowy za 28tys u "mojego dealera") twingo, i10 i inne..
Może Dacia wprowadzi tańsze miejskie autko ( w sensie mniejsze od Sandero)?
Ostatnio zmieniony przez Beckie 2010-10-06, 12:40, w całości zmieniany 2 razy
Może Dacia wprowadzi tańsze miejskie autko ( w sensie mniejsze od Sandero)
trzeba poczekać aż będzie Twingo 3 z 5 drzwiami w tedy pewnie pojawi się mała Dacia z 3drzwiami pokroju większe seicento za 25tys( + szyby elektryczne ) brał bym w kredycie 50/50 od ręki dzisiaj
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
Marka: Skoda
Model: Octavia Tour II
Silnik: 1,4 16V
Rocznik: 2010
Dołączył: 17 Cze 2010 Posty: 399 Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2010-10-06, 11:19
benny86, mamy w domu 107, Ciotka chciała coś takiego teraz dla siebie C1 albo 107 - cena za 107 najniżej 33 bez klimy i metalika, w końcu zdecydowała się na metalika z klimą i dała 37tyś w połowie września - bo była promocja. C1 jest chyba 1000zł droższy. Najtaniej za podstawową wersję w standartowym kolorze z klimą to wydatek 35tyś. Mamy trochę francuzów w rodzinie i w Peugeocie i Citroenie zawsze na stronie i w reklamach jest duuuużoooo taniej niż w salonie.
_________________ Teoria nie zrobi z nikogo praktyka :)
No właśnie seicento - jego następca ma być w wersji 5d, do tego nowe uno (wielkością i cenowo między pandą a grande punto) - tylko nie wiem jak cenowo będą wyglądać.
benny86, mamy w domu 107, Ciotka chciała coś takiego teraz dla siebie C1 albo 107 - cena za 107 najniżej 33 bez klimy i metalika, w końcu zdecydowała się na metalika z klimą i dała 37tyś w połowie września - bo była promocja. C1 jest chyba 1000zł droższy. Najtaniej za podstawową wersję w standartowym kolorze z klimą to wydatek 35tyś. Mamy trochę francuzów w rodzinie i w Peugeocie i Citroenie zawsze na stronie i w reklamach jest duuuużoooo taniej niż w salonie.
Aha, no to trzeba by konkretnie w danym salonie pytać, ja się troszke zasugerowałem reklamą TV gdzie była mowa o C1 od 26900zł (jak rozumię bez klimy, taki golas)
Marka: Skoda
Model: Octavia Tour II
Silnik: 1,4 16V
Rocznik: 2010
Dołączył: 17 Cze 2010 Posty: 399 Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2010-10-06, 11:37
To jak tak jak z reklamą Punto za 29900 - w salonie i tak trzeba zapłacić 36000 a tych aut za 29900 było na Polskę 4 sztuki. Tak samo było z interesującym mnie jeszcze niedawno Bravo - 42900, ale żaden dealer takiego samochodu nie widział i trzeba mieć co najmniej 51000.
C1 za 26900 to mit podobnie jak większość cen z reklam i promocji. Nie wiem jak C1 ale 107 nie ma nawet w standardzie wspomagania.
_________________ Teoria nie zrobi z nikogo praktyka :)
No właśnie seicento - jego następca ma być w wersji 5d, do tego nowe uno (wielkością i cenowo między pandą a grande punto) - tylko nie wiem jak cenowo będą wyglądać.
cena jest zagadką nie raz jest tak że niby samochód jest od 25tys zł ale tak na prawdę jest nie dostępny albo taka bida że hohoho
marektbg, kiedyś się zastanawiałem nad kupnem 107/c1/Aygo lub c2 trochę to drogo wychodzi niby tanio a drogo za tą cenę wolę Sandero
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
Marka: Skoda
Model: Octavia Tour II
Silnik: 1,4 16V
Rocznik: 2010
Dołączył: 17 Cze 2010 Posty: 399 Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2010-10-06, 11:54
My daliśmy 31000 w maju 2008 ale golas czerwony, do miasta wystarczy. Przebieg dopiero 17kkm, żadnych problemów nie było - auto bardzo fajne szczególnie do parkowania i osoby z przodu mają sporo miejsca.
_________________ Teoria nie zrobi z nikogo praktyka :)
Marekbtg zależy o jakim punto mówisz bo obecnie fiat ma w ofercie:
-Punto Classic (tzn Punto II tylko że trochę zmienione np grill ala chrom, brak wersji 3d itp)
-Grande Punto
-Punto Evo
Jeśli chodzi o Punto Classic to najbliższy dealer fiata w moim mieście ma je stale w promocji ( w zasadzie zmieniają tylko nazwę promocji, zcasem inne plakaty dają ) z takim wyposażeniem i w takiej cenie jak ten tutaj:
http://otomoto.pl/fiat-pu...-C14594827.html
Nie wiem jak to jest z tym wycofaniem z oferty Punto Classic, moze faktcyznie z powodu euroV rezygnują z niego, ale słyszę już o tym od wiosny ubiegłego roku a autka cały czas stoją...)
Ok ale zwróc uwagę dokładnie na reklamę - tam mówią "Fiat z rodziny Punto już za 29900zł" a nie Grande Punto za 29900zł ( u mnie najtańsze Grande Punto w granicach 32-33tys. za 3d bez klimy i bez metaliku)
Marka: Skoda
Model: Octavia Tour II
Silnik: 1,4 16V
Rocznik: 2010
Dołączył: 17 Cze 2010 Posty: 399 Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2010-10-06, 12:13
benny86, dobra nie bądź taki aptekarz. Byłem w salonie Fiata i słyszałem rozmowę sprzedawcy z zainteresowanym małżeństwem o Grande Punto z reklamy. Ja się pytałem o Bravo - powiedział, że tak jak Punto było 4 sztuki na Polskę. Pand chyba było 6. Zianie.
_________________ Teoria nie zrobi z nikogo praktyka :)
Mnie jeszcze męczy ta Octavia II Tour niby od 41.700 - wszyscy potencjalni nabywcy się wstrzymają i przyczają, a na wiosnę okaże się być może, że trzeba przygotować 50.000 - "artykuł niniejszy nie jest ofertą w rozumieniu prawa handlowego" - Skoda zrobiłaby mały psikus konkurencji . Aha, taka rewelka cenowa to i tak nie będzie, bo zapomniałem, że dla mnie auto=kombi, a za kombi trzeba będzie dorzucić następne ze 6.000. Tym samym Tour II pewnie nie okaże się tańsza od Tour I, gdzie zadowalający kombiak wychodził 54 czy 57 tysięcy.
"artykuł niniejszy nie jest ofertą w rozumieniu prawa handlowego"
Takie sformułowanie jest w zdecydowanej większości ofert internetowych ulotek, reklam itp itd - zabezpieczają się na wypadek gdyby np zabrakło aut na stoku, zmieniły się koszty czy też ociążenia publiczno-prawne
eplus napisał/a:
Aha, taka rewelka cenowa to i tak nie będzie, bo zapomniałem, że dla mnie auto=kombi, a za kombi trzeba będzie dorzucić następne ze 6.000.
Ok, nie wszytskich przecież interesuje komi, a poza tym w każdym salonie za kombika trzeba dopłacać
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum