Minęły 2 lata od zakupu auta
Przejechałem 52 tys. km
Przykładając ze spalił średnio 6 litrowa na setkę czyli spaliłem 3120litrow ;) paliwa
Różnica ceny zakupu auta 1,5dci 86hp a 1,6 16v zwróciła się po przejechaniu 27 tys. km. Wiec w sumie mnie opłacało się kupić dizla :)
Przy długich trasach i spokojnej jeździe bez problemu mogę zejść poniżej 4,5l
Minimalne spalanie według komputera 3,3 w trasie
Maksymalne spalanie 9 i rosło prędkość 195km/h w trasie
Maksymalne obładowanie 6 dorosłych os z kompletem narciarskim + 2 bagażniki na dachu po 400km wszyscy wysiedli zadowoleni
Najdłuższa trasa 3131km średnie spalanie 6,36 większość trasy to autostrady wiec wolno nie jeździłem przy 4 os i ful bagażniku.
W miedzy czasie był 5 razy na przeglądzie
Wymienili 2 razy drążek stabilizatora - gwarancja
Poduszka pod silnikiem – gwarancja
Pęknięty wężyk spryskiwacza tylniej szyby – gwarancja
Nie liczę płynów do spryskiwacza oraz wycieraczek
Wada jak dla mnie auta to nie precyzyjne spalanie, kiepskie ogrzewanie-ale daje rade (mogło by troszkę lepiej działać)
Dodatkowe modyfikacje wykonane
Chip-tuning
Domykacie szyb przednich
Termometr wew-zew
Czujniki cofania
Wytłumienie podsufitki
Wytłumienie mata bitumiczna
Zamontowanie diod LED w lampkach podsufitki
Felgi Alu
Było DVD ale zdemontowałem ;)
belki do bagaznika na relingi
bagaznik rowerowy na hak
Przyciemnienie szyb
CB
W podsumowaniu auto jest bardzo tanie w utrzymaniu przyjemne w prowadzeniu nawet w dalekich trasach oraz nieziemsko pakowne do uprawiania rozmaitych sportów polecam serdecznie
q (1).JPG Drakulka
Plik ściągnięto 355 raz(y) 113,48 KB
_________________ Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
Marka: Renault
Model: Scenic
Silnik: 1.6
Rocznik: 2000
Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 54 Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-10-03, 17:35 Hejka !
Jak to wszystko ogarnąć to bardzo porządne auto, na każdą okazję i przy niewygórowanej cenie.Poprostu auto dla Kowalskiego Może za jakiś czas i ja przesiądę się na MCV.Pozdrawiam.
Marka: Renault / VW
Model: Captur / Up
Silnik: 1,3 TCe 130KM/60 KM
Rocznik: 2019 / 2014
Wersja: Laureate Pomógł: 12 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 1889 Skąd: lubelskie
Wysłany: 2010-10-03, 17:57
wieza napisał/a:
Różnica ceny zakupu auta 1,5dci 86hp a 1,6 16v zwróciła się po przejechaniu 27 tys. km. Wiec w sumie mnie opłacało się kupić dizla :)
Przy długich trasach i spokojnej jeździe bez problemu mogę zejść poniżej 4,5l
I to jest właśnie to - dlatego zdecydowałem sie również na dieselka. Choć na początku płacisz dużo więcej to zwrot wbrew temu jak twierdzą niektórzy zwolennicy benzyny, następuje dość szybko.
wieza napisał/a:
Maksymalne spalanie 9 i rosło prędkość 195km/h w trasie
No i proszę - silnik podrasowany - ale jak idzie. Niejeden używany "w idealnym stanie" przy takiej szybkości by się rozleciał.
w kieszenie bym nie zaglądał, są to dwa różne silniki, była dyskusja na forum o tym. Jakim spalaniem przebić 7l gazu po 2,20zł/100km (15,40zł/100km + 0,5l Pb98 2,30 = 17,70...) wątpie że tak łatwo byłoby zejść do 4l ON, a już przy moich 8,5 gazu to i 5.5 byłoby mało...
Ale że tak powiem, to jest najbardziej podobająca mi się MCV w Polsce :) przyciemnione szyby, antena CB nie na magnesie, śliczne felgi i 100konna... czego chcieć więcej...
Czaju ale tu chodzi o co innego gaz nie wchodzil nawet w gre bo jeli kupije auto 7 os to zbiornika nie mam gdzie wrzocic-i nie mow mi o kole zapasowym bo wtedy nie ma co z kolem zrobic ;) mnie zalezalo na przestrzeni i ps do 4 jestem w sttanie spokojnie zejsc ;)
_________________ Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
Marka: FSO / TOYOTA
Model: Caro i Corolla
Silnik: 1.6GLE i 1.4VVTi
Rocznik: 1992 i 2001
Dołączył: 26 Cze 2009 Posty: 153 Skąd: ze Śląska
Wysłany: 2010-10-05, 08:10
wieza napisał/a:
moja moja ;)
Czytałem go leżąc na plaży w Mrzeżynie, i tak sobie wyobrażałem jak fajnie byłoby mieć auto do którego wejdą (poza dwiema osobami) dwa górale bez demontażu przednich kółek + kuuupa bagażu
z korozja nie zauwazylem, a jesli chodzi o nagrzanie to przewaznie 2 kreski ale wskakuje do 4 nie odziennie ;) najszybciej wskakuje jak jest cieplo i po deszczu :) to jest moment :)
_________________ Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
wieza, problemy z korozją? Silnik rozgrzany ma 2 czy 4 kreski na wskaźniku?
U mnie po wymianie termostatu nawet teraz przy 2-3stopniach cztery kreski po około 20km, i są cały czas.
Korozji na razie nie ma. (samochód ma dwa lata z hakiem)
Ostatnio zmieniony przez tomi 2010-10-08, 09:40, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum