Wysłany: 2010-10-15, 15:44 Dacia E4 kontra Dacia E5
Po wprowadzeniu i pojawieniu się nowego cennika(aktualnie konfiguratora) pojawiły się zmiany w Cenach niektóre dobre, lecz i są złe.
Sandero: Access
zmiana silnika z 1,4 8v na 1,2 16V (obydwa 75KM) cena samochodu jest bez zmian i wynosi 29800zł. Opcje w obydwu modelach są takie same i tyle samo kosztują
AMBIANCE
silniki 1,4 8V 75 KM 1,6 8V 87KM i 1,5Dci 68KM zostały zastąpione 1,2 16V 75KM 1,6 8V 84KMi 1,5 dCi 75KM ceny samochodów i opcji bez zmian
SL ARCTICA
silniki 1,4 8V 75 KM 1,6 8V 87KM i 1,5Dci 68KM zostały zastąpione 1,2 16V 75KM i 1,5 dCi 75KM ceny samochodów i opcji bez zmian
HI-FLEX
zmiana silnika HI-FLEX 1.6 87 E85 na HI-FLEX 1.6 105 E85 Euro5 cena nie uległa zmianie i kosztuje 37650zł
LAUREATE
silniki 1,4 8V 75 KM; 1,6 8V 87KM; 1,5Dci 68KM; 1,5 dCi 85KM zostały zastąpione 1,2 16V 75KM; 1,6 8V 84KM; 1,5 dCi 75KM; 1,5dCi 90KM
ceny samochodów i opcji bez zmian
Została wprowadzona nowa opcja ESP która kosztuję 3000zł a cena klimatyzacji poszła w górę aż do 4000zł , samo radio kosztuję 1500zł - tylko z silnikiem 1,2 16V 75KM
pozostałe wersje silnikowe posiadają pakiet komfort z klimą, radiem CD i skórzana kierownicą za 1500zł
SL BLACK LINE
zmiana silnika z 1,4 8v na 1,2 16V (obydwa 75KM) ceny samochodów i opcji bez zmian
Stepway
silniki 1,6 8V 87KM; 1,5Dci 68KM; zostały zastąpione 1,6 8V 84KM; 1,5dCi 90KM ceny samochodów i opcji bez zmian
LOGAN ACCESS
Silnik 1,4 75KM-> 1,2 75KM ceny samochodów takie same czyli 29 800zł
AMBIANCE
Silnik 1,4 75KM-> 1,2 75KM, diesla ma nie być , ceny samochodów takie same czyli od 33 200zł
SL ARCTICA
Silnik 1,4 75KM-> 1,2 75KM; 1,5dCi 68 ->1,5dCi 68 E5 ceny samochodów takie same czyli 34 450zł
LAUREATE
Silnik 1,4 75KM i 1,6 87KM -> 1,2 75KM; diesla ma nie by, ceny samochodów takie same czyli 35 700zł; W 1,2 75KM klima za 4tys zł
C.D.N
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
Ostatnio zmieniony przez maciek 2010-10-15, 18:01, w całości zmieniany 3 razy
Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 35 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 4270 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-10-15, 16:15
Jeszcze nie odzwieciedla tych cen konfigurator w wersji sandero laureate dci 90 KM Euro5. ESP + ASR tylko w wersji 1.2 16V - dziwne. Cena klimy zabojcza w tej opcji !
Ostatnio zmieniony przez mekintosz 2010-10-15, 16:19, w całości zmieniany 1 raz
Cena ESP i klimy to strzał w kolano.
Radio za 1500zł to też kiepski żart.
Mogli pójść po całości i dać termometr zew. za 1000zł.
I higrometr za 1200 zł
Ceny z księżyca, i raczej zaporowe: ESP+klimatyzacja+boczne airbagi=7800 PLN
W konfiguratorze Sandero klimatyzacja to 4000 PLN a w MCV w pakiecie komfort 1500 PLN
Księgowemu palinka zaszkodziła ?
http://www.daciaklub.pl/f...p?p=65855#65855
_________________ Czy chcesz, żeby Twoja pralka była inteligentniejsza od Ciebie?
Jest: Duster 1.6 16V 4x2 Laureate "Dragster":
Sageata Albastra Carpaţi Pentru Gaz ;)
Był: Logan 1.6 8V MPI Laureate "Rumburak"
Ostatnio zmieniony przez piotrres 2010-10-15, 16:57, w całości zmieniany 1 raz
Jeszcze lepsze Sandero 1,2 16V 75 vs 1,5 dCi 75 przy wyposażeniu go na full z lakierem metalikiem
Benzyna : 45 250zł (bez ESP) 48 250(z ESP)
Diesel : 47 450zł (brak możliwości ESP)
Ja bym się zastanawiał nad Dieslem na poważnie
Lub wolałbym HI-FLEX 1.6 105 E85 Euro5 full wypas za 40 950zł + instalacja Lpg (około 3000zł)
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
Ostatnio zmieniony przez maciek 2010-10-15, 17:50, w całości zmieniany 1 raz
Zależne, zależne (: - ale dokładniej: od sposobu sterowania przepustnicą, a jeszcze dokładniej: rodzaju pedału gazu. Jeżeli jest to klasyczna linka - nie ma możliwości zainstalowania ESP. Da się to zrobić tylko w wersjach z "elektronicznym" pedałem gazu - z potencjometrem, który podłączony jest do silnika kabelkiem elektrycznym.
I coś takiego występuje w Dacii we wszystkich dieslach oraz właśnie w 1.2 16V.
Natomiast dostępność ESP tylko w niektórych wersjach, mimo teoretycznej technicznej możliwości jego instalacji także w innych, to już jedynie kwestia "marketingu" /:
Ad rem: ja bym się zbytnio nie ekscytował tymi zmianami w konfiguratorach, bo wyglądają na niedokończone - co nie byłoby pierwszym przypadkiem na Dacia.PL... Z drugiej strony: być może faktycznie to już wersja "oficjalna" - ale z tymi cenami to raczej wiele nie zawalczą, więc w takim przypadku spodziewałbym się ich zmiany (może po Nowym Roku?).
Cieszę się że kupiłem sandero rok temu z silnikiem 1,4 , teraz w mniejszej pojemnosci bedzie ten gówniany 1,2 16 v , niby oszczędniejszy , ale niestety tylko teoretycznie.
Marka: Renault / VW
Model: Captur / Up
Silnik: 1,3 TCe 130KM/60 KM
Rocznik: 2019 / 2014
Wersja: Laureate Pomógł: 12 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 1889 Skąd: lubelskie
Wysłany: 2010-10-16, 18:55
laisar napisał/a:
z "elektronicznym" pedałem gazu - z potencjometrem, który podłączony jest do silnika kabelkiem elektrycznym.I coś takiego występuje w Dacii we wszystkich dieslach oraz właśnie w 1.2 16V.
Zaraz, zaraz bo się zaplatałem, czy to dotyczy także mojego diesla (2010r. dCi 85KM).
Marka: Dacia
Model: Sandero I oraz MCV II
Silnik: 1.5 dci oraz 1.2 16V LPG Pomógł: 11 razy Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 1103 Skąd: Mikołów
Wysłany: 2010-10-16, 20:17
jak widze ten nowy 1,5dci FAP filtr cząstek stałych źle mi sie to kojarzy a jak czytam opinie kierowców jak sie to przytyka, świecą kontrolki cuda boskie aż siarki przechodzą
_________________ Dacia jest bogiem, prędkość nałogiem, sandero podstawą, turbo zabawą
Witaj Gość :)
Wicie-rozumicie: czeba se plac na dewelopmęt ostawić... <;
No to siem czujem jak w Wu-eŚ(.p.)-Ka PZL-Mielec gdzie tłumaczono mi (przełom 80/90): "Spoookojnie panie kulego, wicie, tak na chłopo-inżynierski rozum biorąc, cza se zostawić pole dla wniosków racjonalizatorskich" (w domyśle: bo z tego jest kasa) Hmmm. niezmiennk RWPG, parhdon, CE
P.S.:
U mnie w rodzinie pojawił się temat: "A może by takSandero? Piotruś spróbuj go jakoś fajnie skonfigurować"
I jak zobaczyłem cennik 1.2 16V Laureate +ESP+kilma to mnie zmroziło...
_________________ Czy chcesz, żeby Twoja pralka była inteligentniejsza od Ciebie?
Jest: Duster 1.6 16V 4x2 Laureate "Dragster":
Sageata Albastra Carpaţi Pentru Gaz ;)
Był: Logan 1.6 8V MPI Laureate "Rumburak"
Ostatnio zmieniony przez piotrres 2010-10-16, 23:29, w całości zmieniany 3 razy
Marka: Dacia
Model: Duster 4X2
Silnik: 1,5 dCI 110 KM
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 846 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-10-17, 17:17
Jeżeli ten konfigurator jest bez błędów co osobiście wątpię to chyba w komuś RP udzieliła się gorączka. Porównałem sobie MCV 7 osobowe 85 KM i 90 KM i wyszło mi, że za 85 trzeba zapłacić 56250 zł ( bez alusów i popielniczki ) a to samo w 90 wyszło mi 60550 zł. To daje różnicę 4300 zł bez uwzględnienia rabat 2000 zł na 85 czyli tak naprawdę 6300 zł. Pytam się za co ta różnica? Za FAPa, sterowanie radia pod kierownicą i 1% zwyżkę VATu
Rozumiem, że Duster świetnie się sprzedaje a Renault złapał wiatr w żagle ale taka różnica za model który za 1,5 roku może już mieć następce to chyba lekka przesada. No chyba, że w RP minie komuś gorączka i będzie rabat ok 6000 zł.
Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009 Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2944 Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-10-17, 17:21
No ogólnie ceny są masakryczne, np za Sandero 1.2 16v Laureate z klimą, elektrycznymi szybami z tyłu, bocznymi poduchami i radiem cd chą 43tys.zł... Cóż, autko fajne ale nie za taką kase
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum