Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
AŚ nr. 48/2010 Skromność w standardzie
Autor Wiadomość
Seal 


Marka: Dacia
Model: Duster 4X2
Silnik: 1,5 dCI 110 KM
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 846
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-11-22, 19:51   AŚ nr. 48/2010 Skromność w standardzie

Miłej lektury:

D.jpg
Plik ściągnięto 447 raz(y) 222 KB

 
piotrres 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16V LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 2605
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2010-11-22, 20:08   

Generalnie tekst pozytywny, parę uwag słusznych (roleta, ESP)
a poza tym:
Tandetne materiały, spartańskie wnętrze.... ("Przechodniu powiedz Sparcie..." że przejechaliśmy 750 km/ dzień. Dusterem i przeżyliśmy :lol: )

Tak to bije po oczach 8-) , że aż nie da się jechać :lol:

Czy ich nie stać na coś bardziej oryginalnego ?
BTW: czy oni z tymi autami śpią :lol:
_________________
Czy chcesz, żeby Twoja pralka była inteligentniejsza od Ciebie?

Jest: Duster 1.6 16V 4x2 Laureate "Dragster":
Sageata Albastra Carpaţi Pentru Gaz ;)

Był: Logan 1.6 8V MPI Laureate "Rumburak"
Ostatnio zmieniony przez piotrres 2010-11-22, 20:12, w całości zmieniany 3 razy  
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 425 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18092
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-11-22, 20:24   

Zadziwiająca jest też huśtawka ocen - raz zawieszenie to "jedna z najjaśniejszych gwiazd w konstelacji Dustera", a za chwilę daje już tylko "przyzwoity komfort resorowania"... <<<:

(TSD nie wiem, czy nie jestem przeczulony, ale teksty z AŚ mają jakiś taki dziwny styl, że można je rozpoznać w ślepej próbie... Qpa frazesów podlana faktoidalnymi ocenami - z naciskiem na kupę właśnie /: ).
Ostatnio zmieniony przez laisar 2010-11-22, 20:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
piotrres 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16V LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 2605
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2010-11-22, 20:32   

laisar napisał/a:
"FAKT"oidalnymi ocenami - z naciskiem na kupę właśnie
w stanie zaawansowanego rozkładu.
Nie naciskaj, bo śmierrrdzii, pls. Byłoby gorzej, ale z tyłu okładki nie ma reklamy "zielonej strzały" ;-)
FAKT, coś mi umkneło to resorowanie. A wszyscy co mieli kontakt z moim DD twierdzą, że rewelacja. I skąd te hałasy od zawieszenia. FAKTycznie to można by wyciszyć troszkę bardziej wehikuł od strony nadkoli, ale to tyle.
_________________
Czy chcesz, żeby Twoja pralka była inteligentniejsza od Ciebie?

Jest: Duster 1.6 16V 4x2 Laureate "Dragster":
Sageata Albastra Carpaţi Pentru Gaz ;)

Był: Logan 1.6 8V MPI Laureate "Rumburak"
 
bartek 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1.5 dci 110 km
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 51
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-11-22, 20:53   

Dodam jeszcze link do wersji internetowej ;-)

http://www.auto-swiat.pl/...c-w-standardzie

Ech te twarde plastiki już mi się znudziły, każdy ale to każdy dziennikarz (pismak) o tym pisze... Moim zdaniem do każdego można się przyczepić...
_________________
Piszę poprawnie po polsku!

www.priam.com.pl
 
bebe 
Moderator
I aim to misbehave



Marka: Jeep
Model: Grand Cherokee
Silnik: 4.7 V8
Rocznik: 2004
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 2384
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-11-23, 00:24   

Przepraszam... Po prostu musiałem... :D Ale to wina piotrresa! :]

 
eplus 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 3545
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 2010-11-23, 04:44   

Cytat:
Jeśli jeździmy wyłącznie po mieście, musimy się przygotować na zużycie paliwa wyraźnie przekraczające 10 l/100 km. Zapewne trochę w tym winy dołączanego automatycznie napędu na cztery koła, który jednak poprawia trakcję.

To automatycznie włączające się w mieście 4x4 musi być wstrętne... Choć, jeśli poprawia trakcję na suchym asfalcie - to kto wie... :?: :mrgreen:
 
Ammianus 



Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1,5 dCi
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 323
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-11-23, 08:31   

bebe napisał/a:
Przepraszam... Po prostu musiałem... :D Ale to wina piotrresa! :]

:lol: :lol: :lol:
_________________
 
benny86 


Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2944
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-11-23, 09:51   

Jak dla mnie to "twardość" plastików jest jakąś tam wadą, ale wydaje mi się że redaktorzy zbyt wyolbrzymiają ten pseudo-problem. To co mi osobiście się nie podoba we wnętrzu to archaicznie zaprojektowany kokpit i fotele, które mogłyby mieć lepsze podparcie boczne (choć nie wiem jak to wygląda w wersji z bocznymi poduszkami, może lepiej?).
Na plus wnętrza bym zaliczył:
-przestronność
-dobrą widoczność we wszystkich kierunkach (w Loganie sedan bynajmniej)
-w laureate fajne wzory tapicerki
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 425 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18092
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-11-23, 11:02   

No ale tak konkretnie - jaka to wada? Śpisz na tym czy co? (Serio pytam, bom ciekaw).

Cytat:
archaicznie zaprojektowany kokpit

Jeśli chodzi o wygląd: faza I - niech będzie, ale w fazie drugiej??? No po prostu zwyczajny - jakby był w takim np Polo to nikt by na niego nie zwrócił uwagi...

(Umieszczenie konkretnych przełączników - np szyb - to po prostu kwestia gustu, więc jedynym rzeczywistym archaicznym babolem jest regulacja wentylacji).


Cytat:
fotele, które mogłyby mieć lepsze podparcie boczne

Wręcz przeciwnie - w samochodzie bez zacięcia sportowego jest to absolutnie zbędne, a biorąc pod uwagę wygodę kierowców bardzo różnych gabarytowo to okazałoby się raczej nawet szkodliwe.

(Np ja jestem wzrostu tylko trochę ponadprzeciętnego i wcale niezbyt szeroki w... biodrach <; ale w oglądanych ostatnio nowych autkach - np Nowym Touranie, Peugocie 5008 czy Hyundayu i30 - trochę mnie denerwowała głębokość siedziska. Jakoś nie lubię jak mnie auto tak lubieżnie obściskuje... d:).


W Daćkach obecność bocznych poduch chyba nie wpływa na trzymanie boczne oparcia, ale w Dusterze są już chyba nieco inne niż w pozostałych modelach.



PS OT (;
 
benny86 


Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2944
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-11-23, 11:15   

laisar napisał/a:
No ale tak konkretnie - jaka to wada? Śpisz na tym czy co? (Serio pytam, bom ciekaw).

Twardy plastik+upływ czasu+nasze drogi owocują drażniącym skrzypieniem. Spać, owszem zdarzyło mi się w samochodzie ale wybrałem fotel - wydał mi się wygodniejszy od kokpitu:)

laisar napisał/a:
Jeśli chodzi o wygląd: faza I - niech będzie, ale w fazie drugiej??? No po prostu zwyczajny - jakby był w takim np Polo to nikt by na niego nie zwrócił uwagi...

Przydałoby się to lekko przeprojektować, zaokrąglić jakoś, a nie tak jak teraz jakby siekierą wyciosane... Koszt takiej zmiany przy okazji FL niewielki, a efekt spory moim zdaniem

laisar napisał/a:
Cytat:
fotele, które mogłyby mieć lepsze podparcie boczne

Wręcz przeciwnie - w samochodzie bez zacięcia sportowego jest to absolutnie zbędne, a biorąc pod uwagę wygodę kierowców bardzo różnych gabarytowo to okazałoby się raczej nawet szkodliwe.

Tu nei chodzi o sportową jazde, ale np skrety w podporządkowaną, jazda na dużym rondzie w mieście itp - nie mówie że to jakaś tragedia tych foteli, ale znam lepsze

laisar napisał/a:
(Np ja jestem wzrostu tylko trochę ponadprzeciętnego i wcale niezbyt szeroki w... biodrach <; ale w oglądanych ostatnio nowych autkach - np Nowym Touranie, Peugocie 5008 czy Hyundayu i30 - trochę mnie denerwowała głębokość siedziska. Jakoś nie lubię jak mnie auto tak lubieżnie obściskuje... d:).

No ja jestem raczej cięższy -ok 185cm, 92kg i lubie pewnie siedzieć w fotelu, w połączeniu z fajną kierownicą (plus dla Dacii) i dobrym układem kierowniczym daje przyjemniejsza jazde:) Co do wymienionych samochodów nie wiem, nie wypowiadam się bo nie jechałem nimi, ale w mniejszym hyundaiu tzn i20 jest całkiem całkiem:)
 
r70 


Marka: Dacia / Renault
Model: Duster / Captur
Silnik: 1.0Eco-G / 1.2tce
Rocznik: 2021 / 2014
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 10 Mar 2010
Posty: 1378
Skąd: Kępno
Wysłany: 2010-11-23, 11:18   

benny86 napisał/a:
Na plus wnętrza bym zaliczył:
-dobrą widoczność we wszystkich kierunkach (w Loganie sedan bynajmniej)


Tzn że w loganie sedan jest kiepska widoczość ?
_________________
pozdrawiam
Paweł
 
benny86 


Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2944
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-11-23, 11:20   

Nie, wręcz przeciwnie, moim zdaniem całkiem przyzwoita, przynajmniej w sedanie z 2006roku od kumpla z roku którym często jeżdżę ostatnimi tygodniami
 
piotrres 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16V LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 2605
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2010-11-23, 20:14   

r70 napisał/a:
benny86 napisał/a:
Na plus wnętrza bym zaliczył:
-dobrą widoczność we wszystkich kierunkach (w Loganie sedan bynajmniej)

Tzn że w loganie sedan jest kiepska widoczość ?

W porównaniu z innymi sedanami sobie chwaliłem :-D
Ammianus napisał/a:
bebe napisał/a:
Przepraszam... Po prostu musiałem... :D Ale to wina piotrresa! :]

:lol: :lol: :lol:

No z nowu nabroiłem :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
benny86 napisał/a:
...archaicznie zaprojektowany kokpit

Powinien nawiązywać do klawiatury komórek, jak to w niektórych autach bywa, i wtedy byłby dla Covalsky'ego zrozumiały i naturalny.
Dla mnie jest b. przejrzysty i to podstawowy plus. Nie lubię gdy jest ta tego i owego nadziubdziane, iżby osobnik z ADHD miał się czy zająć :lol: . A twarde plastiki w Loganie, nie chciały za cholerę trzeszczeć po 5,5 roku. Bezczelne! :mrgreen:
_________________
Czy chcesz, żeby Twoja pralka była inteligentniejsza od Ciebie?

Jest: Duster 1.6 16V 4x2 Laureate "Dragster":
Sageata Albastra Carpaţi Pentru Gaz ;)

Był: Logan 1.6 8V MPI Laureate "Rumburak"
Ostatnio zmieniony przez piotrres 2010-11-23, 20:29, w całości zmieniany 3 razy  
 
eplus 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 3545
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 2010-11-23, 20:49   

Bez szybkościomierza cyfrowego na środku podszybia to teraz obciach jak wszyscy diabli!
A plastiki nieważne, czy twarde czy miękkie, byle nie miały 80% talku i wypełniaczy, że po zarysowaniu paznokciem troty się sypią.
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 425 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18092
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-11-24, 15:11   

benny86 napisał/a:
Twardy plastik+upływ czasu+nasze drogi owocują drażniącym skrzypieniem.

Argh... :shock:

Pierwsze primo: tzw. "miękkie plastiki" to jedynie ich pokrycie zewnętrzne - konstrukcyjnie to one we wszystkich autach są twarde jako ta skała.

Drugie primo (; - śpieszę donieść, że akurat w Dacii nie istnieje fizyczna możliwość, żeby większość plastików tarła o siebie w wyniku powstania luzów między ich częściami, bo są one zrobione z pojedynczych kawałków: niemal cała deska rozdzielcza czy boczki drzwi to monobloki.

Trzecie primo: tam gdzie mimo wszystko stykają się jakieś części, połączenia zrobione są metodą "pancerną" - skręcone zwyczajnymi wkrętami, pospinane mnóstwem spinek i przyklejane mastyką.


Oczywiście, jakiś "świerszcz" czasem się komuś pojawi - ale są one po prostu takiego typu, jaki może zdarzyć się w dowolnym samochodzie, bez względu na stopień twardości jego plastików.


Ogólnie: koniecznie musisz przyjechać na jakiś spocik, bo coś mi się wydaje, Twoje wrażenia są obecnie mocno wirtualne... (((;


Cytat:
Przydałoby się to lekko przeprojektować, zaokrąglić jakoś, a nie tak jak teraz jakby siekierą wyciosane... Koszt takiej zmiany przy okazji FL niewielki, a efekt spory moim zdaniem

No przecież jeśli mowa o Loganie to dokładnie to właśnie zrobiono! Czyli wsadzili np deskę z Sandero, która jak raz nie ma chyba ani jednej linii prostej... No to o co Ciebie się rozchodzi, kolego? (;


Cytat:
Tu nei chodzi o sportową jazde, ale np skrety w podporządkowaną, jazda na dużym rondzie w mieście itp - nie mówie że to jakaś tragedia tych foteli, ale znam lepsze

"Zawsze jest jakaś większa ryba" (; - ale to jeszcze nie znaczy, że faktycznie odczujesz jakąkolwiek poprawę nawet kiedy wmontujesz jakiegoś "kubełka"...


Cytat:
lubie pewnie siedzieć w fotelu

Każdy lubi, ale chyba się nie zrozumieliśmy - ja piszę jedynie o irytującym uczuciu ciasnoty na siedziskach, które są za wąskie i mają przy tym zbyt wysokie boczne wyprofilowania. Np płaska część między poduszeczkami ma czasami poniżej 40 cm szerokości! Normalnie czuję się jakbym siedział na otwartym koszu na pranie czy czymś podobnym - muszę się wbijać w fotel, zamiast na nim usiąść. A wszystko przez marketoidalne próbę oszukania zmysłów - że coś takiego niby właśnie dobrze "trzyma"... A tymczasem figa /:
Ostatnio zmieniony przez laisar 2010-12-01, 12:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
piotrres 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16V LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 2605
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2010-11-24, 15:57   

laisar napisał/a:
czuję się jakbym siedział na otwartym koszu na pranie czy czymś podobnym - muszę się wbijać w fotel, zamiast na nim usiąść.


Cóż, miewałem czasem podobne odczucia. I nie lubię gdy mnie maszyna opatula.
A co do Skromności w standardzie to lubię takie niby skromne a charakterne ;-) :lol: znaczy się Dacie :lol:

eplus napisał/a:
Bez szybkościomierza cyfrowego na środku podszybia to teraz obciach jak wszyscy diabli!

a HUD i FLIR? bez tego się po prostu nie da jeździć
eplus napisał/a:
A plastiki nieważne, czy twarde czy miękkie, byle nie miały 80% talku i wypełniaczy, że po zarysowaniu paznokciem troty się sypią.

No coś ty, przydałaby się wstawki z z imitacji płyty paździerzowej, to wnętrze nie byłoby takie ponure i na twarzach redaktorów by AŚ zagościłby szeroki uśmiech. Naturlich :lol:
_________________
Czy chcesz, żeby Twoja pralka była inteligentniejsza od Ciebie?

Jest: Duster 1.6 16V 4x2 Laureate "Dragster":
Sageata Albastra Carpaţi Pentru Gaz ;)

Był: Logan 1.6 8V MPI Laureate "Rumburak"
Ostatnio zmieniony przez piotrres 2010-11-24, 16:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne