Zadziwiająca jest też huśtawka ocen - raz zawieszenie to "jedna z najjaśniejszych gwiazd w konstelacji Dustera", a za chwilę daje już tylko "przyzwoity komfort resorowania"... <<<:
(TSD nie wiem, czy nie jestem przeczulony, ale teksty z AŚ mają jakiś taki dziwny styl, że można je rozpoznać w ślepej próbie... Qpa frazesów podlana faktoidalnymi ocenami - z naciskiem na kupę właśnie /: ).
Ostatnio zmieniony przez laisar 2010-11-22, 20:26, w całości zmieniany 1 raz
"FAKT"oidalnymi ocenami - z naciskiem na kupę właśnie
w stanie zaawansowanego rozkładu.
Nie naciskaj, bo śmierrrdzii, pls. Byłoby gorzej, ale z tyłu okładki nie ma reklamy "zielonej strzały"
FAKT, coś mi umkneło to resorowanie. A wszyscy co mieli kontakt z moim DD twierdzą, że rewelacja. I skąd te hałasy od zawieszenia. FAKTycznie to można by wyciszyć troszkę bardziej wehikuł od strony nadkoli, ale to tyle.
_________________ Czy chcesz, żeby Twoja pralka była inteligentniejsza od Ciebie?
Jest: Duster 1.6 16V 4x2 Laureate "Dragster":
Sageata Albastra Carpaţi Pentru Gaz ;)
Jeśli jeździmy wyłącznie po mieście, musimy się przygotować na zużycie paliwa wyraźnie przekraczające 10 l/100 km. Zapewne trochę w tym winy dołączanego automatycznie napędu na cztery koła, który jednak poprawia trakcję.
To automatycznie włączające się w mieście 4x4 musi być wstrętne... Choć, jeśli poprawia trakcję na suchym asfalcie - to kto wie...
Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009 Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2944 Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-11-23, 09:51
Jak dla mnie to "twardość" plastików jest jakąś tam wadą, ale wydaje mi się że redaktorzy zbyt wyolbrzymiają ten pseudo-problem. To co mi osobiście się nie podoba we wnętrzu to archaicznie zaprojektowany kokpit i fotele, które mogłyby mieć lepsze podparcie boczne (choć nie wiem jak to wygląda w wersji z bocznymi poduszkami, może lepiej?).
Na plus wnętrza bym zaliczył:
-przestronność
-dobrą widoczność we wszystkich kierunkach (w Loganie sedan bynajmniej)
-w laureate fajne wzory tapicerki
No ale tak konkretnie - jaka to wada? Śpisz na tym czy co? (Serio pytam, bom ciekaw).
Cytat:
archaicznie zaprojektowany kokpit
Jeśli chodzi o wygląd: faza I - niech będzie, ale w fazie drugiej??? No po prostu zwyczajny - jakby był w takim np Polo to nikt by na niego nie zwrócił uwagi...
(Umieszczenie konkretnych przełączników - np szyb - to po prostu kwestia gustu, więc jedynym rzeczywistym archaicznym babolem jest regulacja wentylacji).
Cytat:
fotele, które mogłyby mieć lepsze podparcie boczne
Wręcz przeciwnie - w samochodzie bez zacięcia sportowego jest to absolutnie zbędne, a biorąc pod uwagę wygodę kierowców bardzo różnych gabarytowo to okazałoby się raczej nawet szkodliwe.
(Np ja jestem wzrostu tylko trochę ponadprzeciętnego i wcale niezbyt szeroki w... biodrach <; ale w oglądanych ostatnio nowych autkach - np Nowym Touranie, Peugocie 5008 czy Hyundayu i30 - trochę mnie denerwowała głębokość siedziska. Jakoś nie lubię jak mnie auto tak lubieżnie obściskuje... d:).
W Daćkach obecność bocznych poduch chyba nie wpływa na trzymanie boczne oparcia, ale w Dusterze są już chyba nieco inne niż w pozostałych modelach.
Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009 Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2944 Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-11-23, 11:15
laisar napisał/a:
No ale tak konkretnie - jaka to wada? Śpisz na tym czy co? (Serio pytam, bom ciekaw).
Twardy plastik+upływ czasu+nasze drogi owocują drażniącym skrzypieniem. Spać, owszem zdarzyło mi się w samochodzie ale wybrałem fotel - wydał mi się wygodniejszy od kokpitu:)
laisar napisał/a:
Jeśli chodzi o wygląd: faza I - niech będzie, ale w fazie drugiej??? No po prostu zwyczajny - jakby był w takim np Polo to nikt by na niego nie zwrócił uwagi...
Przydałoby się to lekko przeprojektować, zaokrąglić jakoś, a nie tak jak teraz jakby siekierą wyciosane... Koszt takiej zmiany przy okazji FL niewielki, a efekt spory moim zdaniem
laisar napisał/a:
Cytat:
fotele, które mogłyby mieć lepsze podparcie boczne
Wręcz przeciwnie - w samochodzie bez zacięcia sportowego jest to absolutnie zbędne, a biorąc pod uwagę wygodę kierowców bardzo różnych gabarytowo to okazałoby się raczej nawet szkodliwe.
Tu nei chodzi o sportową jazde, ale np skrety w podporządkowaną, jazda na dużym rondzie w mieście itp - nie mówie że to jakaś tragedia tych foteli, ale znam lepsze
laisar napisał/a:
(Np ja jestem wzrostu tylko trochę ponadprzeciętnego i wcale niezbyt szeroki w... biodrach <; ale w oglądanych ostatnio nowych autkach - np Nowym Touranie, Peugocie 5008 czy Hyundayu i30 - trochę mnie denerwowała głębokość siedziska. Jakoś nie lubię jak mnie auto tak lubieżnie obściskuje... d:).
No ja jestem raczej cięższy -ok 185cm, 92kg i lubie pewnie siedzieć w fotelu, w połączeniu z fajną kierownicą (plus dla Dacii) i dobrym układem kierowniczym daje przyjemniejsza jazde:) Co do wymienionych samochodów nie wiem, nie wypowiadam się bo nie jechałem nimi, ale w mniejszym hyundaiu tzn i20 jest całkiem całkiem:)
Na plus wnętrza bym zaliczył:
-dobrą widoczność we wszystkich kierunkach (w Loganie sedan bynajmniej)
Tzn że w loganie sedan jest kiepska widoczość ?
W porównaniu z innymi sedanami sobie chwaliłem
Ammianus napisał/a:
bebe napisał/a:
Przepraszam... Po prostu musiałem... :D Ale to wina piotrresa! :]
No z nowu nabroiłem
benny86 napisał/a:
...archaicznie zaprojektowany kokpit
Powinien nawiązywać do klawiatury komórek, jak to w niektórych autach bywa, i wtedy byłby dla Covalsky'ego zrozumiały i naturalny.
Dla mnie jest b. przejrzysty i to podstawowy plus. Nie lubię gdy jest ta tego i owego nadziubdziane, iżby osobnik z ADHD miał się czy zająć . A twarde plastiki w Loganie, nie chciały za cholerę trzeszczeć po 5,5 roku. Bezczelne!
_________________ Czy chcesz, żeby Twoja pralka była inteligentniejsza od Ciebie?
Jest: Duster 1.6 16V 4x2 Laureate "Dragster":
Sageata Albastra Carpaţi Pentru Gaz ;)
Był: Logan 1.6 8V MPI Laureate "Rumburak"
Ostatnio zmieniony przez piotrres 2010-11-23, 20:29, w całości zmieniany 3 razy
Bez szybkościomierza cyfrowego na środku podszybia to teraz obciach jak wszyscy diabli!
A plastiki nieważne, czy twarde czy miękkie, byle nie miały 80% talku i wypełniaczy, że po zarysowaniu paznokciem troty się sypią.
Twardy plastik+upływ czasu+nasze drogi owocują drażniącym skrzypieniem.
Argh...
Pierwsze primo: tzw. "miękkie plastiki" to jedynie ich pokrycie zewnętrzne - konstrukcyjnie to one we wszystkich autach są twarde jako ta skała.
Drugie primo (; - śpieszę donieść, że akurat w Dacii nie istnieje fizyczna możliwość, żeby większość plastików tarła o siebie w wyniku powstania luzów między ich częściami, bo są one zrobione z pojedynczych kawałków: niemal cała deska rozdzielcza czy boczki drzwi to monobloki.
Trzecie primo: tam gdzie mimo wszystko stykają się jakieś części, połączenia zrobione są metodą "pancerną" - skręcone zwyczajnymi wkrętami, pospinane mnóstwem spinek i przyklejane mastyką.
Oczywiście, jakiś "świerszcz" czasem się komuś pojawi - ale są one po prostu takiego typu, jaki może zdarzyć się w dowolnym samochodzie, bez względu na stopień twardości jego plastików.
Ogólnie: koniecznie musisz przyjechać na jakiś spocik, bo coś mi się wydaje, Twoje wrażenia są obecnie mocno wirtualne... (((;
Cytat:
Przydałoby się to lekko przeprojektować, zaokrąglić jakoś, a nie tak jak teraz jakby siekierą wyciosane... Koszt takiej zmiany przy okazji FL niewielki, a efekt spory moim zdaniem
No przecież jeśli mowa o Loganie to dokładnie to właśnie zrobiono! Czyli wsadzili np deskę z Sandero, która jak raz nie ma chyba ani jednej linii prostej... No to o co Ciebie się rozchodzi, kolego? (;
Cytat:
Tu nei chodzi o sportową jazde, ale np skrety w podporządkowaną, jazda na dużym rondzie w mieście itp - nie mówie że to jakaś tragedia tych foteli, ale znam lepsze
"Zawsze jest jakaś większa ryba" (; - ale to jeszcze nie znaczy, że faktycznie odczujesz jakąkolwiek poprawę nawet kiedy wmontujesz jakiegoś "kubełka"...
Cytat:
lubie pewnie siedzieć w fotelu
Każdy lubi, ale chyba się nie zrozumieliśmy - ja piszę jedynie o irytującym uczuciu ciasnoty na siedziskach, które są za wąskie i mają przy tym zbyt wysokie boczne wyprofilowania. Np płaska część między poduszeczkami ma czasami poniżej 40 cm szerokości! Normalnie czuję się jakbym siedział na otwartym koszu na pranie czy czymś podobnym - muszę się wbijać w fotel, zamiast na nim usiąść. A wszystko przez marketoidalne próbę oszukania zmysłów - że coś takiego niby właśnie dobrze "trzyma"... A tymczasem figa /:
Ostatnio zmieniony przez laisar 2010-12-01, 12:14, w całości zmieniany 1 raz
czuję się jakbym siedział na otwartym koszu na pranie czy czymś podobnym - muszę się wbijać w fotel, zamiast na nim usiąść.
Cóż, miewałem czasem podobne odczucia. I nie lubię gdy mnie maszyna opatula.
A co do Skromności w standardzie to lubię takie niby skromne a charakterne znaczy się Dacie
eplus napisał/a:
Bez szybkościomierza cyfrowego na środku podszybia to teraz obciach jak wszyscy diabli!
a HUD i FLIR? bez tego się po prostu nie da jeździć
eplus napisał/a:
A plastiki nieważne, czy twarde czy miękkie, byle nie miały 80% talku i wypełniaczy, że po zarysowaniu paznokciem troty się sypią.
No coś ty, przydałaby się wstawki z z imitacji płyty paździerzowej, to wnętrze nie byłoby takie ponure i na twarzach redaktorów by AŚ zagościłby szeroki uśmiech. Naturlich
_________________ Czy chcesz, żeby Twoja pralka była inteligentniejsza od Ciebie?
Jest: Duster 1.6 16V 4x2 Laureate "Dragster":
Sageata Albastra Carpaţi Pentru Gaz ;)
Był: Logan 1.6 8V MPI Laureate "Rumburak"
Ostatnio zmieniony przez piotrres 2010-11-24, 16:05, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum