WITAM
1.AUTO WYSOKIE I PODCZAS MYCIA MUSZĘ STAWAĆ NA STOŁECZKU :)
2.PRAWE LUSTERKO ,MUSZĘ SIĘ MOCNO WYCHYLIĆ BY JE USTAWIĆ :)
3.WYCIERACZKI ZAPOMINAM PRZY MYCIU SZYBY PRZEDNIEJ NAJPIERW ODCIĄGNĄĆ LEWĄ A POTEM PRAWĄ WYCIERACZKĘ INACZEJ SIĘ ZACHACZJĄ :)
Marka: Dacia
Model: Logan Ambiance
Silnik: 1390 cm, 75 KM Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 548 Skąd: Katowice
Wysłany: 2008-01-16, 16:17
Tak absolutnie najbardziej mnie wkurza:
- za niskie położenia pokrętła sterowania kierunkiem nawiewu, jego używanie podczas jazdy zagraża zdrowiu, i życiu kierowcy (to jest katastrofa)
- brak wygodnego uchwytu do zamykania drzwi, wystarczy po stronie kierowcy (to jest tragedia)
- albo siedzenie kanapy tylnej jest zamontowane na stałe, albo oparcie można składać, obecnie proponowane rozwiązanie jest bez sensu, może oparcie składane proponować jako wyposażenie opcjonalne za np. 300-400 złotych?
_________________ Skoda 105 S (1982-1989), Polonez 1500 SLE (1989-2000), 3×Fiat 126p (19??-2002), czasami pożyczane Daewoo Tico, Skoda Felicia
Marka: dacia logan mcv
Model: Laurete 5 os
Silnik: dci
Dołączył: 08 Gru 2007 Posty: 4 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-01-16, 23:08
1) Dźwignia (pedał) sprzęgła jest za wysoko. Noszę buty nr. 41
2) Brak informacji jak poprowadzone są wiązki elektryczne i ogrzewanie
3) Ograniczony skręt kierownicy
Panowie a mnie nic nie denerwuje, kupiłem tani samochód i wszelkie skrzypienia,stuki lub niedogodności olewam.Ten typ tak ma.Przede wszystkim jeżdżę nowym autem to jest ważne.Pozdro.
Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Wrz 2007 Posty: 129 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-01-18, 12:51
- filtr nawiewu którego nie ma
- zamykanie drzwi: ja się przyzwyczaiłem, ale dziecko ma z tym problemy. A wystarczyłoby inaczej wyprofilować ten "uchwyt"
- Parę szczegółów związanych z trzecim rzędem siedzeń:
a) nieskładana kanapa 3-go rzędu. Powinna być możliwość osobnego składania i wyjmowania niezależnie siedzenia lewego i prawego.
b) do tego brak możliwości montażu rolety jak tylne siedzenia są złożone (postawione do pionu), chyba, że się wywierci / wypiłuje / wygryzie / wyłamie / wy*** otworki na roletę. A można było to zrobić fabrycznie, nawet kosztem podniesienia ceny o 5 PLN
c) pasy zahaczają się o roletę. Zarówno przy jej rozwijaniu i zwijaniu (trudno to zrobić jedną ręką), jak i po jej zaczepieniu.
d) tak, wiem, roleta nie jest rzekomo przeznaczona dla wersji 7os.
@yoda: ad c) - można sobie pomóc np tak albo tak (oczywiście nie zmienia to faktu, że rozwiązanie producenta auta jest niedopracowane - ale wiadomo: koszty... <; ).
Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Wrz 2007 Posty: 129 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-01-18, 15:30
@laisar: Dzięki, ja już sobie pomogłem za pomocą takiej nakładki na pas - jak znajdę trochę czasu to zrobię jakieś zdjęcia.
Jeśli chodzi o koszty to nie przesadzajmy - dodanie plastikowego zaczepu na pas (np. takiego jaki jest przy 2-gim rzędzie) podniosło by cenę o ile: 2 EUR może 5 ? Bo chyba nie więcej.
Tak, ale problem w tym, że takich różnych "pipków" jest więcej - a "ziarko do ziarka..." i cena przestaje być największym atutem auta. Które z usprawnień są najbardziej pożądane przez największą grupę użytkowników to i tak właśnie wychodzi "w praniu", żadne testy fabryczne nie dadzą takich danych.
Z drugiej strony - jest co poprawiać niskim kosztem w ramach odświeżania modelu (;
Jacyś nieproporcjonalni są chyba ci Rumuni: stopy to może i mają duże, ale już wzrost najwyraźniej nie d: - ja mam rano 187cm i łopatki wypadają mi na brzegu fotela, a zagłówek na potylicy (nie, nie wysuwa się bardziej).
1) Dźwignia (pedał) sprzęgła jest za wysoko. Noszę buty nr. 41
Bo rumuni to drwale i cyganie, wielkie chłopy, prawie jak wikingowie
O qrczę, to o mnie noszę 44 Mnie ten pedał nie przeszkada.
Ja noszę 39 i żaden pedał mi nie przeszkadza. (Swoją drogą, panowie, gdybyście wiedzieli, jak trudno się prowadzi na wysokich obcasach, bacząc, żeby nie ufajdać zapiętków)
GeRRarD, może masz za daleko ustawiony fotel. Sprawdź, co będzie, jeśli go przysuniesz o ząbek, a oparcie ciut odegniesz (żeby się nie zmienił wyprost rąk)
A z tym filtrem przeciwpyłkowym to co za problem dokupić filtr i pokrywę (pasuje np. filtr od Clio, oryginalną pokrywę w Loganie trzeba na chama wyrwać, bo jest przyklejona) i wstawić?
Miejsce na filtr jest zamknięte fabrycznie i trzeba wypiłować dziurę w plastiku - a jakby nie było, jest to ingerencja w układ wentylacji i mogą być problemy z ewentualnym egzekwowaniem gwarancji. Sprawa w oczywisty sposób do wygrania (bo co może popsuć dodatkowe zabezpieczenie układu), ale też prawie pewne są korowody z ASO...
To się zgadza. Ja przy zamówieniu stwierdziłem że chcę z filtrem, i salon sprzedaży (który jest jednocześnie ASO) wstawi mi go (oraz nową pokrywę w miejsce przepiłowanej) po kosztach materiału (czyli filtra i przykrywy) przed odbiorem samochodu.
Tego nie wiem, nie wczytywałem się zbyt dokładnie (;
Ale: z jednej strony można by się tego spodziewać, z drugiej - filtry powietrza są tak projektowane ze specjalnych materiałów, żeby ich wpływ był na ten parametr jak najmniejszy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum