Problem w tym że jak daję DDT 2000 Light to pojawia się od razu ten czerwony ekran z błędem 1009 więc nie mogę nic zmienić w środku bo nie potrafię tam wejść.
Problem w tym że jak daję DDT 2000 Light to pojawia się od razu ten czerwony ekran z błędem 1009 więc nie mogę nic zmienić w środku bo nie potrafię tam wejść.
Więc uruchom DDT i tam ustaw parametry interfejsu.
Witam dzieki yarocz , już działa nie podmieniałem w katalogu dll tylko w ddt2000 i tu był problem. Głupie przeoczenie z mojej strony.
Teraz musze spróbowac to potłumaczyć jakoś.
Pozdrawiam
Witam dzieki yarocz , już działa nie podmieniałem w katalogu dll tylko w ddt2000 i tu był problem. Głupie przeoczenie z mojej strony.
Teraz musze spróbowac to potłumaczyć jakoś.
Pozdrawiam
Do tłumaczenia masz program: Builder
w START\PROGRAMY\DIAGNOSTIC\BUILDER\BUILDER.EXE
Witam dzieki yarocz , już działa nie podmieniałem w katalogu dll tylko w ddt2000 i tu był problem. Głupie przeoczenie z mojej strony.
Teraz musze spróbowac to potłumaczyć jakoś.
Pozdrawiam
Do tłumaczenia masz program: Builder
w START\PROGRAMY\DIAGNOSTIC\BUILDER\BUILDER.EXE
Spoko, a znasz jakiegoś lepszego tłumacza niż google tłumacz?
Mimo usilnych starań nie potrafię poradzić sobie ze zmianą tych obrotów... nie wiem co robię źle ... może jakimś innym programem spróbować?
Więc jak pisał wcześniej eastcowboy wybrałem w ECM SIRIUS 32 - EMS 3132 RE 1 przeniosło mi się do prawej tabelki dałem select i wyskoczyły jakiś numerki ( chyba się połączył) następnie dałem ten monitor i wyskoczyły mi te tabelki po francusku
zrobiłem wszystko jak we wcześniejszych instrukcjach czyli w sumie to:
Wysłany: 2010-06-09, 11:01
Dla tego ECU :SIRIUS32 - EMS3132 - Soft RE1 czyli nasz silnik 1.4MPI
zmieniasz obroty biegu jałowego poprzez :
1. wchodzisz w Ecrans Etudes > Services particuliers
2. w prawym oknie "CORRECTION des CONSIGNES"
3. wybierasz Consigne : Régime de ralenti
4. wybierasz Correction : INCREMENTER
5. wciskasz przycisk : Corriger
I jak daję te Corriger to pod spodem wyskakuje jakaś linijka z komunikatem że coś error
błąd 1024 lub inne tego typu hasła ...
Proszę o poradę może coś omijam po drodze albo gdzieś trzeba jeszcze nacisnąc?
Dodam że miałem jakiś błąd i dałem czytaj i skasuj i teraz już nie ma błędów więc chyba połączenie mam.
Po podłączeniu auta i skanowaniu ALL wykrywa mi ECU , ABS , AIR BAG , mogę odczytać błędy i je skasować , więc zakładam że wszystko ok z moim połączeniem.
Próbowałem zmienić te obroty na zimnym silniku i ciepłym .... na włączonym zapłonie i za zapalonym silniku.
I nic nie da się.
Proszę o jakieś sugestie.
Gość
Wysłany: 2010-11-21, 20:13
jackthenight napisał/a:
Klimatyzacje włącza komputer wtrysku.
Aby sprawdzić co jest problemem u ciebie, musisz uruchomić silnik i włączyć klimę na panenlu sterowania klimatyzacją, podpiąć się do auta kablem, uruchomić program
DDT2000 Light, wybrać Logana, kliknąć dwa razy w "ECM - Engine Control Module" - pojawi się wtedy po prawej stronie w oknie.
Następnie kliknąć w przycisk latarki z napisem "SELECT".
Powinien wtedy program rozpoznać twój wtrysk i w NAME podać jego nazwę.
Wtedy klikasz w ikonę monitora "Screens" - pojawia się konfiguracja i diagnoza wtrysku silnika.
Wybierasz : "Ecrans Etudes > Etat des Entrées"
Klikasz w ikonę PLAY i ikonę zielonej kropki
Następnie patrzysz w
"Demande de mise en route du compresseur de clim" czy jest wartość "DEMANDEE"
Jeśli jest ACTIF to oznacza że komputer wtrysku poprawnie wysterowuje włączenie klimatyzacji.
Pozostaje tylko sprawdzić przekaźnik 474 (przekaźnik włączający sprzęgło klimatyzacji), znajdziesz go tutaj (w komorze silnika w skrzynce nad lewym kołem):
Możesz np. podmienić miejscami przekaźniki 474 i 231 - jeśli klima się włączy to problem odnaleziony.
Sprawdź też te duże bezpieczniki F1 i F2 - na górnym zdjęciu widzisz o jakie mi chodzi, przy okazji możesz sprawdzić wszystkie bezpieczniki, również te w kabinie auta.
witam
mam lagune 2 z manualna klimatyzacja ktora przestala dzialac dodam ze wczesniej wszystko bylo ok.
Podłaczylem do ddt2000 i okazuje sie ze Etat de la commande du compresseur de climatisation u mnie jest INACTIF, podobnie jak Demande de mise en route du compresseur de clim non demande.
Nie mam pojecia co to oznacza, co jest grane i jak naprawic.
Prosze o pomoc.
pozdrawiam
Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 66 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 3233 Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-11-21, 21:22
W "Etat des Entrées" masz też podane ciśnienie w układzie klimatyzacji.
To się nazywa "Pression du circuit de climatisation (Bar)" - jak po uruchomieniu silnika pokazuje poniżej 7 barów to zapewne masz za mało czynnika chłodzenia i wymaga uzupełniania czynnika.
na pierwszym zdjeciu jest pression freon 3 bar - to pewnie mam malo czynnika.
w tym roku klimatyzacja dzialala ok, tylko czasem na wolnych obrotach cos klekotalo chyba byl to kompresor - czy niski poziom czynnika moze to powodować ?.
PS.
przypomnialo mi sie cos.
jak uruchomilem kompresor przez ddt to pression freon podczas pracy rosł do 15 bar i jak sie wylaczyl kompresor to spadło do 3-4 bar
Ostatnio zmieniony przez jackthenight 2010-11-21, 23:03, w całości zmieniany 4 razy
Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 66 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 3233 Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-11-21, 23:02
3-4 bar to za mało - komputer nie włączy sprężarki.
Musi być min około 7 -8 barów, wtedy komputer włączy sprężarkę.
Podjedź gdzieś aby uzupełnili czynnik - nie wykluczone że masz np. coś nie tak ze sprężarką - może się rozszczelniła - trudno coś jednoznacznie stwierdzić.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum