W Lesie Polskim recenzje zawsze były obiektywne. Bo tu żaden koncern redaktora nie smaruje.
Ale pochlebna recenzja Dusterea to i tak raczej nie wpłynie na kolegów leśników bo oni lubują się w suzukach oplach nissanach i toyotach.
Marka: Hyundai/Daihatsu
Model: ix35 4WD/Cuore VIII
Silnik: 2.0benz/1.0benz. Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Maj 2010 Posty: 172 Skąd: PL
Wysłany: 2010-11-29, 09:09
Recenzja obiektywna i wreszcie nikt nie czepia się jakości plastików jak w innych pismach o tematyce moto.Co do wyboru pojazdów przez Lasy Państwowe to nie zdziwi mnie jak DUSTERA pominą,brak reduktora jest poważnym argumentem przeciw.Stara Niva dalej będzie hasać w naszych lasach.
A brak blokad dyferencjałów nie jest jednak większym? W końcu tą bardzo krótką "jedynką" można sobie chyba poradzić lepiej, niż wychodzi omijanie braku blokad hamulcami...
Marka: Hyundai/Daihatsu
Model: ix35 4WD/Cuore VIII
Silnik: 2.0benz/1.0benz. Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Maj 2010 Posty: 172 Skąd: PL
Wysłany: 2010-11-29, 10:42
laisar pisząc reduktor miałem na myśli "żółwia"z kompletem blokad.Swoją drogą jak będziesz miał okazję to wjedż z tą krótką jedynką do lasu w dzikie ostępy w trakcie wycinki w czasie dużych opadów deszczu jakie miały miejsce ostatnio i pracuj w pojedynkę jak wielu leśników.krótka jedynka to nie panaceum na wszystkie bolączki bezdroży.Duster nie jest złym autem o przyzwoitej dzielności terenowej ale nie wołem roboczym jak wspomniana Niva,UAZ,Land Rover Defenger i inne pick-upy.jak te nie dają rady przed szereg wchodzą Unimogi i wszelkiej maści wszędołazy.Wiem coś o tym bo brat jest leśnikiem pracującym w terenie i starej,służbowej poczciwej Nivy nie zamierza zamieniać na nic z obecnych nowości.Wierzę mu w to co mówi po kilku przejażdżkach z nim po jego rewirze,szczerze ja bym się tam w pojedynkę nie zapuścił.Duster jako auto reprezentacyjne dla bossa nadleśnictwa?czemu nie,tylko że on stwierdzi że znaczek na masce nie pasuje,a może nie
Ostatnio zmieniony przez billbill666 2010-11-29, 11:02, w całości zmieniany 2 razy
niech stają do przetargów,czas pokaże co z tego wyjdzie.
W SIWZ znajdą wymagania:
rozstaw osi min. 2850mm, max 2860mm
miękkie plastiki
kanapa tylna dzielona 1:4..."
Dzień walki z korupcją był wczoraj, dziś zwykły dzień jak co dzień...
No i takowe zapisy są dość oczywiste i nikt się ich nie czepia - gorzej, jak pojawiają się takie, jak w tamtym przetargu (teraz widzę, że linka do "gdaki" niestety wyekspirowała): po co np bezsensowny zapis o mocy silnika, z której kompletnie nic nie wynika? Lepsze byłoby po prostu podanie konkretnych osiągów, które się liczą dla zamawiającego.
Aczkolwiek nie sugeruję, że to na pewno w celu ustawieniu przetargu - optymistycznie przypuszczam, że to zwykła bezmyślność <:
Ad rem: bardzo jestem ciekaw czy plotki o "dozbrojonym" dusterze się ziszczą...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum