Trochu to słabe.
Pomijając fakt, że "recenzując" model Sandero nie powinien prezentować Stepway'a, to genialna jest wprost wypowiedź do czego może przydać się podwyższone podwozie!
Otóż auto nie radzi sobie dzięki temu lepiej w terenie tylko "kiedy jeździmy po drogach np. szutrowych to możemy się nie obawiać o to, że podrywane z nawierzchni drogi kamienie poniszczą nam podwozie".
I wszystko się wyjaśniło, wiemy po co stworzono Stepway'a
Marka: Fiat, Dacia
Model: Bravo, Stepway
Silnik: 1.6, 1,5 Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Maj 2010 Posty: 117 Skąd: Szczecin
Wysłany: 2011-01-11, 14:40
Oglądając kolejne testy Stepway'a drażni mnie że żaden dziennikarz nie wspomina o metalowej osłonie silnika. Jak już się silą na ocenę zdolności terenowych to wypadałoby choć zajrzeć pod auto
Ciekawą kwestią jest też dynamika, wszyscy podkreślają, że auto w mieście daje radę ale na trasie wypada bardzo kiepsko. Moje odczucia są lekko odmienne, wcześniej miałem Swifta 1.0 teraz Pandę 1,1 i przy 1,5 Dci w mieście to są rakiety Auto wyjątkowo kiepsko rusza z miejsca (bardzo krótka i słaba jedynka oraz dwójka) Dopiero od ok 60km/h spory moment obr robi swoje i jazda zaczyna być przyjemna, ba nawet wyprzedzanie przebiega w miarę szybko (dużo lepiej niż w mojej Pandzie )
ps. ten egzemplarz testowy nie ma łatwo: odprysk na tylnym zderzaku i nie działający licznik...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum