Wysłany: 2011-01-17, 19:13 regulacja oparcia dźwignią zamiast pokrętłem
Regulacja pochylenia oparcia pokrętłem została zastąpiona dźwignią przynajmniej w dusterze ( nie wiem jak w innych modelach ? ) myślę że to lepsze rozwiązanie ponieważ redukuje niepotrzebny luz ( kiwanie się oparcia ). W zasadzie do pokrętła nic nie mam tylko denerwuje mnie ten nadmierny luz. A może da się coś z tym fantem zrobić , wyregulować ? Czy Ktoś z Was ma jakieś doświadczenia w tym temacie ?
Ostatnio zmieniony przez laisar 2016-06-03, 10:28, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 35 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 4273 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-01-17, 20:20
Mialem w cyrtrynie AX regulacje jak w dusterze taka dzwignia. Luz w fotelach byl, wiec nie jest to chyba zalezne od sposobu regulacjia konstrukcji fotela. Dzwignia ustawia skokowo kat oparcia fotela, zas pokretlo co do stopnia. Czasem moze brakowac w wersji skokowej ulubionego kata, dlatego jestem zadowolony z kóleczka w Sandero. Szkoda, ze nie ma juz w wersji laurerate regulacji opracia ledzwiowego. Kiedys chyba w loganach bylo.
Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 66 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 3233 Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-01-17, 20:28
mekintosz napisał/a:
Szkoda, ze nie ma juz w wersji laurerate regulacji opracia ledzwiowego
Mnie się jeszcze udało kupić Sandero w 2008 roku, w którym ro regulacja lędźwiowa była z jakąś opcją, bodajże w przypadku chyba poduszek bocznych był montowany fotel z regulacją lędźwiową.
Mialem w cyrtrynie AX regulacje jak w dusterze taka dzwignia. Luz w fotelach byl, wiec nie jest to chyba zalezne od sposobu regulacjia konstrukcji fotela. Dzwignia ustawia skokowo kat oparcia fotela, zas pokretlo co do stopnia. Czasem moze brakowac w wersji skokowej ulubionego kata, dlatego jestem zadowolony z kóleczka w Sandero. Szkoda, ze nie ma juz w wersji laurerate regulacji opracia ledzwiowego. Kiedys chyba w loganach bylo.
Mam w starym clio II regulację dźwignią i luzu nie ma.
Mialem w cyrtrynie AX regulacje jak w dusterze taka dzwignia. Luz w fotelach byl, wiec nie jest to chyba zalezne od sposobu regulacjia konstrukcji fotela.
Potwierdzam, jeżdżę często Peugeotem Partnerem i także jest dźwignia regulacji, sytuacja podobna, luzy w oparciu fotela i do tego jeszcze większe niż w moim Loganie, zgłaszałem wczoraj na przeglądzie luzy w oparciu i dostałem odpowiedź, że w samochodach o podobnym standardzie ten luz jest aby była zapewniona regulacja pochylenia oparcia, więc ten typ tak ma
Marka: była Dacia, jest Toyota
Model: Sandero, Auris Touring Sports
Silnik: 1,6 (132 KM)
Rocznik: 2015 Pomógł: 13 razy Dołączył: 10 Paź 2008 Posty: 1501 Skąd: Ozorków
Wysłany: 2011-01-18, 17:09
jackthenight napisał/a:
mekintosz napisał/a:
Szkoda, ze nie ma juz w wersji laurerate regulacji opracia ledzwiowego
Mnie się jeszcze udało kupić Sandero w 2008 roku, w którym ro regulacja lędźwiowa była z jakąś opcją, bodajże w przypadku chyba poduszek bocznych był montowany fotel z regulacją lędźwiową.
Artur ja nie mam poduszek bocznych, a mam regulację lędźwiową.
Regulacja podparcia lędźwiowego była standardem w wersjach Laureate oraz Arctica do 2008 roku właśnie. Ja mam MCVkę z późnej produkcji z tego roku i u mnie już tej regulacji nie było, ale zamontowali mi jak się wykłócałem, bo w specyfikacji auta, kiedy zamawiałem, jeszcze była.
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE Pomógł: 11 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2127 Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-08-05, 12:50
DD napisał/a:
Czy jest coś na rzeczy z tego co napisali w tym wątku, że Sandero i Duster w podstawowych wersjach nie mają regulacji pochylenia oparć foteli?
Składanych oparć z tyłu nie mają.
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
Marka: Dacia
Model: Duster 1.6 16V
Silnik: K4M (105KM)
Rocznik: 2015
Wersja: Duster Pomógł: 5 razy Dołączył: 11 Lip 2011 Posty: 651 Skąd: ok. Warszawy
Wysłany: 2014-08-05, 12:58
jan ostrzyca napisał/a:
Składanych oparć z tyłu nie mają.
Tak, to dość powszechnie wiadomo, że jest tylko jedno składane oparcie dla calej kanapy (oparcie jest niedzielone),
natomiast w ww wątku chodzi o regulację pochylenia oparć foteli z przodu.
Ostatnio zmieniony przez DD 2014-08-05, 15:11, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum