Panowie...można być nie zadowolonym z dopłat do daci ale oglądając sobie w salonie reanulta (w oczekiwaniu na MCV-ke) inne auta doszedłem do wniosku że dopłaty do drogich modeli to zwyczajna kpina. Stoi sobie chyba laguna coupe cena ponad 106 tyś. i nadal dopłata do koła zapasowego i lakieru w metaliku że nie wspomnę o radiu mp3 JVC za 1900.
Pewnie tego kto kupuje auto za taką kwotę stać i na radio za 1900 ale niesmaczne jest przy tej kwocie pisanie o jakiś dopłatach. Wiec stwierdzam że po co tu podskakiwać w przypadku daci.
Ostatnio zmieniony przez lep 2011-01-29, 18:17, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009 Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2944 Skąd: Śląsk
Wysłany: 2011-01-29, 18:24
Za pełnowymiarowe koło dojazdowe trzeba płacić niemalże wszędzie, za lakierm metalik - chyba wszędzie, a bynajmniej w każdej marce której salon miałem okazję odwiedzić. Radio za 1900zł to już przegięcie. Natomiast śmieszne jest dla mnie, że w Dacii Logan/Sandero Laureate dopłaty wymagją choćby boczne poduszki powietrzne. Konkurenci klasy A(np. Chevrolet Spark za 29 990zł) czy klasy B (hyundai i20 za 34 000zl) oferują w standardzie 6 poduszek... Jeśli tego Dacia nie poprawi w następnych generacjach to może stracić wielu klientów, którzy coraz częściej oprócz ceny zakupy patrzą też na poziom bezpieczeństwa.
to Meganie taką jak mam to w standardzie były 4 poduchy(ceny się zaczynały od 49990zł) i to w 1999r. mamy 2011 i jeszcze w Dacii nie ma . Jak wspomniałeś w nowych generacjach trochę zaległości nadgonić i testy zderzeniowe poprawić do co najmniej 4 gwiazdek
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
Ostatnio zmieniony przez maciek 2011-01-29, 18:34, w całości zmieniany 1 raz
Wszystko to będzie wyłącznie wtedy, gdy Dacia będzie się musiała bić o klienta - dopóki jest odwrotnie (4-6 miesięcy czekania + możliwość obsuwy na koniec ) to raczej nie ma co niestety liczyć na poprawę...
laisar, bo bazuja na tym ze to praktycznie najtansze auto o takich wymiarach na rynku wiec moga sobie pozwolic na to zeby miec jedna linie produkcyjna niz np dwie bo ludzie i tak beda chetni na zakup i beda czekali.
Powinno byc tak ze idziesz kupujesz, dwa dni i odbieraz z calym wyposazeniem jakim sie chcialo. Ale pomarzyc mozna.
Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009 Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2944 Skąd: Śląsk
Wysłany: 2011-01-29, 21:40
laisar napisał/a:
Wszystko to będzie wyłącznie wtedy, gdy Dacia będzie się musiała bić o klienta - dopóki jest odwrotnie (4-6 miesięcy czekania + możliwość obsuwy na koniec ) to raczej nie ma co niestety liczyć na poprawę...
Jak dla mnie jedno nie ma związku z drugim. To towar ma być dostosowany do klienta, nigdy na odwrót. Poza tym ten zcas oczekiwania to sztuczna sprawa - wystarczy porównać ilość sprzedanych samochodów Dacii i hyundaia, żeby się przekonać ze dacia jednak nie jest tak rozchwytywana, jak sugerujesz. Dacia ma po prostu zbyt małą podaż, nawet jak na niewielki popyt.
Chodzi o to, że skoro są chętni na Dacie (takie jakie one w tej chwili są) i cała produkcja się sprzedaje jak świeże bułeczki, to koncernowi nie zależy na tym żeby przyciągać bardziej wymagających (co do wyposażenia) klientów. Być może kiedyś rynek się nasyci i Renault będzie musiał zmienić politykę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum