DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Technologia napraw blacharsko-lakierniczych w ASO
Autor Wiadomość
mekintosz 



Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 4273
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-02-20, 10:55   Technologia napraw blacharsko-lakierniczych w ASO

Witam

Uszkodzony czujnik krancowy autaoalarmu uszkodzil mi powloke lakiernicza od wewnetrznej strony maski. Uszkodzenie niewielkie, o srednicy 5 mm. Pracownik serwisu blacharsko lakierniczego obejrzal to dokladnie, szczegolnie sprawdzajac, czy to jest na pewno w miejscu stylu z czujnikiem. Nastepnie poinformowal mnie o koniecznosci malowania calej wewnetrznej powierzchni klapy od strony komory silnika. Taka jest rzekomo technologia naprawcza. Fajnie tylko czy nie jest to strzal w armaty w komara. Moze wystarczy miejscowo dobrze wyczyscic i pomalowac same pole powiedzmy 5x5 cm ? Najgorsze, ze przez pierdolke mam auto uziemione na 3 dni ! Czy u Was przy okazji drobnych napraw zawsze malowano caly element w ramach gwarancji w ASO ?

uszkodzenie lakieru.jpg
.... spowodowal takie uszkodzenie lakieru
Plik ściągnięto 126 raz(y) 209,37 KB

czujnik_zardzewialy.jpg
Zablokowany czujnik .....
Plik ściągnięto 98 raz(y) 230,15 KB

Ostatnio zmieniony przez mekintosz 2011-02-20, 18:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
eplus 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 3545
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 2011-02-20, 11:01   

Ciekawe, przecież spód klapy i tak nie jest jednolity - ma wzmocnienia i kanty, gdzieś i tak będzie przejście wycieniowane do oryginalnego lakieru, i czy łata będzie mieć 2cm czy pół metra średnicy - niczego to nie zmieni poza ilością roboty i zużytej farby.
_________________
K4M - NOT tested on animals :!: :!: :!:
 
Auto Krytyk 


Marka: Była Dacia
Model: Logan
Silnik: .
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 819
Skąd: Polska
Wysłany: 2011-02-20, 11:48   

Ja bym nie malował , wolałbym sam zaprawką 5mm pomalować. Tylko że mnie samochód jest potrzebny do pracy, ale jeżeli prywatnie możesz odstawić samochód na 3 dni to maluj śmiało. 5 mm to śmiech na sali malować całą maskę tym bardziej od spodu.
_________________
KANAŁ MOTORYZACYJNY YOUTUBE AUTO KRYTYK
BLOG MOTORYZACYJNY AUTO KRYTYK
FACEBOOK AUTO KRYTYK
 
czaju 



Marka: Dacia,Citroen,Ford
Model: Duster,C4 GP,Fusion
Silnik: 1.5@107,2.0@150,2.0@240 4x4
Rocznik: 2010.2014
Wersja: Prestige
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 1853
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2011-02-20, 12:06   

u mnie zabrali Sandy na 5dni... korozja na tylnej klapie + prawy tylny próg. O ile klapę całą mi zrobili (jestem jednak pewny że tylko zewnętrzną część... otarcie po wewnętrznej zostało) (nawet wygięcia po montażu anteny cb, za co ich trochę nie lubię... ale tylko trochę), a próg... no raczej nie malowali całej ramy z błotnikami...
Ostatnio zmieniony przez czaju 2011-02-20, 12:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
mekintosz 



Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 4273
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-02-20, 18:45   

TAXI AIRPORT napisał/a:
Ja bym nie malował , wolałbym sam zaprawką 5mm pomalować. Tylko że mnie samochód jest potrzebny do pracy, ale jeżeli prywatnie możesz odstawić samochód na 3 dni to maluj śmiało. 5 mm to śmiech na sali malować całą maskę tym bardziej od spodu.


Dam sobie rade przez te 3 dni - w Warszawie jest na szczescie komunikacja publiczna ;-) Tylko zastanwiam sie, czy to torszke nie metoda "naciagania" Renault Polska na niepotrzebnie wielkie naprawy - czyli kase. Pozniej sie dziwimy cena serwisu w ASO.
 
jjmalin 



Marka: Dacia
Model: Sandero + Duster
Silnik: 1.5 dCi + 1.0 TCe LPG
Rocznik: 2010 + 2021
Wersja: Stepway
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 729
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 2011-02-20, 20:56   

czesto na ASO sa wymuszane smieszne czynnosci naprawy np w Fordzie bylo cos takiego ze zamiast wymiany kolumny wymieniali wszystko jak leci przy okazji ...
_________________


Były: Hyundai Atos Prime ( rocznik 2000 ), Fiat 126p ( rocznik 1990 ), Fiat Seicento ( rocznik 2008 ), Renault Clio ( rocznik 1998 ), Citroen C4 ( rocznik 2008 )
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne