Wstępna deklaracja gdzie padło pięć głosów to jeszcze nie ankieta ! U mnie pracujemy z żona oboje i soboty zawsze zajęte, więc na taki zlot to może jednak niedziela ?
Ale jak to się u nas mówi "JUŻ PO PTOKACH" - Może za rok się załapie(wszystkim nigdy nie będzie pasowało, takiego terminu niema)
Życzę wam pogody, humoru, wielu radosnych spotkań, owocnej współpracy na przyszłość.
P.S.
Niestety 40-stka ważniejsza od zlotu bo jest tylko raz
Chciałem podziękowć wszystkim za przybycie.
Sezon otwarty, a flagi przetestowane nie Czaju. Troche mi spalanie po tym ściganiu wzrosło. Nawet golfy wymiękały przy 160 na Rozdzieńskiego.
1.gif
Plik ściągnięto 355 raz(y) 223,11 KB
2.gif
Plik ściągnięto 285 raz(y) 205,7 KB
3.gif
Plik ściągnięto 301 raz(y) 231,23 KB
4.gif
Plik ściągnięto 271 raz(y) 244,32 KB
5.gif
Plik ściągnięto 300 raz(y) 215,69 KB
6.gif
Plik ściągnięto 279 raz(y) 204,58 KB
Ostatnio zmieniony przez Marek1603 2011-04-09, 20:07, w całości zmieniany 1 raz
Potwierdzam - od 130 flagi już nie hałasują (wcześniej zbytnio latają na wietrze), a z tym 160... widać że masz nowe opony z dużym bieżnikiem, lecę sobie 160 (mniej więcej zgodnie z gpsem) a MCV odchodzi... pedał w podłogę i... nawet nie wiedzialem że 1.4MPI idzie do 180...
No może troszeczkę, ale tam było trochę wolniej. A po drugie jak się rypie na lewy to niech jedzie.
Co do oponek to powiem ci, że się super trzymają i są ciche. Kumpel miał rację Kleber dynaxer HP3.
Ostatnio zmieniony przez Marek1603 2011-04-09, 20:54, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009 Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2944 Skąd: Śląsk
Wysłany: 2011-04-09, 20:50
Jeśli to naprawdę był węzeł Murckowski i przy tym ostrzejszym zjezdzie mieliście 90 to śpij spokojnie czaju - każde zawieszenie dostałoby po dupie w takich warunkach...
Marek1603, ach ten compressor... jak będę w borkach to go pożyczę do testów na rolkach (u mnie mapy powinny same się zrobić po kilku kilometrach) i zobaczymy ile jest warte takie rozwiązanie...
No bo ciśnienie znacznie mniejsze niż przy turbinie, więc korbowody powinny wytrzymać (tego się obawiałem przy myśli o turbo...)
maciek nie ale pytał jak się można zapisać...
Ostatnio zmieniony przez czaju 2011-04-09, 21:36, w całości zmieniany 1 raz
Czaju właśnie oto chodzi, aby silnik miał lżej zasysać powietrze. Nawet jacek stwierdził iż faktycznie nie słychać tak zaworów na wysokich obrotach. Silnik chodzi ciszej i równiej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum