Myślę, że nie raczą się przyznać do błedu i renault Polska wcisną swoją bajeczkę. No ale życie. Troszkę papierków na to jest. Więc zobaczymy jak się skończy. A dla zasady nie odpuszczę, bo szczerze mówiąc z takim traktowaniem klienta już bardzo dawno się nie spotkałem.
Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 66 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 3233 Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-02-28, 21:17
inwest24 napisał/a:
Rozmowa z pania prezes na poziomie ponizej krytyki. KObieta podnosiła głos, wmawiała mi nieprawde. Powiedziała ze powinienem przyjechac i przeprosic jej pracowników. Otóz nie miła Pani. To ja jestem Klientem. I tak sie składa ze w 3 rzeczach daliscie ciała.
Pomijam fakt rzucenia słuchawką. Tak nie robi osoba zarządzajaca firmą.
Z tą Panią się nie rozmawia. Skoro rzuca słuchawką i kłóci się z klientem tzn. że jest osobą niekompetentną do rozmów z klientami.
Trzeba od razu w takich sprawach rozmawiać najlepiej z samym Przyguckim - to jego biznes, więc stara się o klienta, jest bardziej rzeczowy, a przede wszystkim grzeczny.
Pan Tomasz Przygucki podał na forum numer do siebie : 601 307 973
Ja teraz na twoim miejscu w takiej sprawie zadzwoniłbym do niego. Powiedz mu że numer do niego wyczytałeś z forum Klubu Dacii, a klubowicze doradzili ci abyś do niego zadzwonił, gdyż opisałeś już przebieg zdarzeń jaki miał miejsce z jego salonem - itd.
Sądzę, że szybko załatwisz pozytywnie swoją sprawę.
_________________
Ostatnio zmieniony przez jackthenight 2011-02-28, 21:19, w całości zmieniany 1 raz
Gość
Wysłany: 2011-02-28, 21:27
Dzięki za numer telefonu. Wiesz, tu nie ma już co załatwiać. Bo cóż mógłbym uzyskać. Jutro jadę do Nawrota do Długołeki. Wystawią mi aneks do polisy. W koncu po 3 miesiącach będę miał ważne AC. Róznica w dacie zawarcia polisy OC nie do zmiany. Pozostaje liczyc, ze fundusz gwarancyjny sie nie połapie i nie pekne 100 euro kary. Co do wypuszczenia mnie z jednym zabezpieczeniem i kombinacja z korekta? Nie maja sobie nic do zarzucenia. Ale oczywiście poinformuje Pana Tomasza. Może przynajmniej następni będą mieli lepiej. Bo jak dla mnie choćby byli ostatnim salonem w Polsce, wole jeżdzic rowerem niz cos u nich kupic. Generalnie według tej krzyczacej kobiety to ja jestem winien wszystkiemu. To ja powinienem przyjechac i ich przeprosic. Szczerze mówiac w handlu pracuje długie lata, ale z taka sytuacja nie spotkałem sie nigdy. Nawet w najsmielszych wyobrazeniach nie przyszło mi do glowy, ze takie cos moze miec miejsce.
Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009 Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2944 Skąd: Śląsk
Wysłany: 2011-02-28, 21:43
Co do UFG to sprawa nie wyjdzie na jaw zakładając, ż nie będziesz dokonywać zmian w samochodzie wymagających wpisu do karty pojazdu (np. założenie haka, lpg-w tym wypadku nie dotyczy, pojazd specjalny typu taksówka nauka jazdy i tympodobne)ani też nie sprzedasz pojazdu - wszytsko to w okresie ważności obecnej polisy OC, a więc w pierwszym roku eksploatacji. Miałem staż w WK i polisy OC sprawdza się na mocy stosownych rozporządzeń właśnie w wymienionych wyżej przypadkach (zapomniałem - jeszcze dodać należy odbiór dowodu zatrzymanego przez policję).
Gdy WK stwierdzi lukę, w polisie ma obowiązek sporządzić notatkę służbową której odpis wędruje do UFG. Jeśli nie będziesz nci załatwiać w WK przez pierwszy rok UFG może Cię cmoknąć. Sami rzadko dokonują kontroli, bazują przede wszystkim na zawiadomieniach z policji i WK. No właśnie policja - teoretycznie może to wyczaić drogówka podzcas rutynowej kontroli, ale małe prawdopodobieństwo - jak będą sprawdzać to tylko w tm zakresie, czy na dzień kontroli drogowej masz polisę OC, wątpie żeby chciało im się porównywać datę rejestracji z datą na polisie OC.
Tak czy siak moim zdaniem nie masz się czego obawiać, ale serwisowi bym narobił koło tyłka za takie traktowanie, zwłaszcz jak kolega Artur dałCi namiary na właściciela
Gość
Wysłany: 2011-02-28, 21:46
Dokonywałem zmiany dowodu:) Bo to ciezarowówka z brakiem mozliwosci montazu haka. Niestety w moim WK pismo z Renault nie starczyło. Chyba nie załapali daty. Ale kto ich tam wie.
Witam
Ja oddalem autko w dniu 8 marca na przegladzik przy 60.tys.
wymienili i posprawdzali co potrzeba jedyna usterka ktora zglosilem to byla nierowna praca silnika.
Jak wrocilem po autko do serwisu to Pan serwisant powiedzial mo ze musze cos zobaczyc i przeanalizowac, caly serwis ludzi byl obok, Pan Majkowski tez, kurcze mysle co sie moglo stac, i pokazali mi przyczyne nierownej pracy silnika , a mianowicie przez wlot powietrza gryzonie znosily mi psia karme , cale szczescie ze nie uszkodzil sie filtr powietrza bo wtedy naprawa by kosztowala tysiace zlotych.
Na czas serwisowania dostalem auto zastepcze.
A jeszcze jedno Pan z serwisu idzie obejrzec ze mna auto aby spr. czy jest gdzies zarysowane itp. A ja mowie troszke nie bedzie widac ;) popatrzyl i powiedzial faktycznie troszke byl ubrudzony :)
A wymienili jeszcze ramie wycieraczki na gwarancji
Jak zwykle bylo milo i profesjonalnie.
Pozdrawiam
_________________ Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
Ostatnio zmieniony przez laisar 2011-03-10, 20:18, w całości zmieniany 1 raz
Post przeczytany :)
Ja akurat kupowalem Dusterka wlasnie w tej firmie. Jakie wrazenia? No coz, ja mam podejscie, ze nie wyklocam sie o zadne gratisy, place jak jest w cenniku i chce byc profesjonalnie obsluzony. I na koncu troche mi tego profesjonalizmu zabraklo, a samochod odebralem z malym, ale opoznieniem. Otrzymalem telefon 22.03, ze samochod fizycznie jest na miejscu i w nastepny poniedzialek bedzie mozna zalatwiac odbior. Zawczasu, zeby nie bylo zadnych opoznien z mojej strony, przelalem pieniadze na konto. W poniedzialek udalem sie by obejrzec samochod. Dowiedzialem sie, ze jeszcze nie doszly potrzebne do rejestracji papiery z Wawy. Znow, by wszystko odbylo sie jak najsprawniej poprosilem o zarejestrowanie samochodu, zaplacilem za zarejestrowanie, dalem dowod, upowaznienie i uslyszalem, ze najprawdopodobniej w czwartek bede mogl odebrac woz. W czwartek cisza. Przed 18 wykonalem telefon, ale juz nikt nie odebral. Dopiero w piatek otrzymalem informacje, ze... dopiero co papiery zostaly dostarczone przez kuriera i dzis juz sie nie uda zarejestrowac - trzeba wiec czekac do poniedzialku. No i w koncu w poniedzialek po poludniu odebralem wyczekane auto. Oczywiscie w zwiazku z poslizgiem uslyszalem, ze przepraszamy, ale to nie od nas zalezalo - pomijajac to, ile w tym prawdy, to mnie jako klienta raczej nie powinno to obchodzic czyja to wina. Jest umowa, i kazda ze stron powinna sie z niej sumiennie wywiazac. Przy odbiorze zadalem jeszcze jedno pytanie, na ktore sprzedawca nie znal odpowiedzi - obiecal, ze sie dowie we wtorek i oddzwoni. Teraz mamy srode, a telefonu nie bylo. Tak wiec reasumujac, jesli jestes klientem, ktory pragnie byc "dopieszczony", to chyba nie to miejsce - bedziesz obsluzony jak przy kasie w spozywczym - dzien dobry, usmiech, do widzenia i to wszystko. No chyba, ze sie sam o wszystko wyklocisz, ale ja uwazam, ze gdy klient przy kupnie samochodu, ktory nie kosztuje 5 zlotych musi sie o cos wyklocac, to cos ze sprzedawca jest nie tak... Tak wiec jak w dowcipie - niby wszystko dobrze, a niesmak pozostal :) Moja druga polowa tez zastanawia sie nad kupnem Dustera, ale sadze, ze nastepnym razem udamy sie do innego salonu - ot chocby po to, by sprawdzic jak jest gdzie indziej.
Ostatnio byłem na przeglądzie serwisowym po 50000, cena trochę wzrosła, z kartą rabatową ok. 110zł. Sprawdzono wszystko dokładnie, na razie wszystko w porządku, przy następnym przeglądzie prawdopodobnie będą klocki hamulcowe do wymiany. Na koniec autko zostało umyte.
W ramach wiosennej promocji proponowano wymianę oleju za około 250zł i czyszczenie ultradźwiękowe klimatyzacji za około 140zł.
Witam!
Dzisiaj po raz pierwszy miałem kontakt z serwisem państwa Przyguckich.
Duster krorym jezdze zaczal wpadac w jakies dziwne wibracje przy obrotach 1400-1800. Prawie nieslyszalne przy normalnym uzytkowaniu. Umowilem sie na sprawdzenie.
Z jednej strony obawialem sie ze to pewnie jakas banal, z drugiej podejrzewalem ze moze ktorys z przegobow( dzwiek byl slyszalny z prawej przedniej storny). Myslalem ze uslysze slynne zdanie 'ten typ tak ma...'.
Panowie z serwisu przejechali sie, posluchali i cos uslyszeli, ale mimo wszystko nie spodziewalem sie cudu!
Po godzinie oczekiwania otrzymalem auto, ktore przestalo brzeczec podczas przyspieszania.
Wynik - przewod od regulacji swiatel obcieral o rurke klimatyzacji.
Tak glupota, ale ktos jednak szukal az znalazl. Dlatego pisze jeden z niewielu pozytywnych postow na temat tego serwisu.
Jak bedzie dalej nie wiem... Dzisaij jestem zadowolony. Obym nie musial tam jezdzic z (mniejszymi lub wiekszymi) usterkami w przyszlosci, tylko na planowane przeglady...
Jakiś czas temu w moim buraczku przewód od gazu uderzał w osłonę wokół akumulatora. Tyle że u mnie to było wyrazne pukanie, ale też jedynie w pewnym przedziale obrotów.
Duster jest obszernym samochodem i chyba nie najlepiej wyciszonym dlatego nadwozie działa jak pudło rezonansowe i każde, nawet z pozoru błahe źródło dźwięku potrafi drażnić i niepokoić, u mnie też słyszę różne dziwne dźwięki których w innych samochodach nie było ale po ich weryfikacji trzeba uznać, że TTTM...
Zapraszamy do Salonu Przyguccy Inter Car na coroczny Piknik Dacii!
W tym roku mamy dla naszych Klientów dodatkową atrakcję! Mini DRIFT - Jeszcze Bardziej Bokiem!
Zapraszamy wszystkich miłośników motoryzacji wraz z rodzinami i znajomymi 11 czerwca od godz 10.00.
http://www.przyguccy.pl/dacia/promo.html
Super Planowany termin odbioru auta mam na 6.06.Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem to na piknik zaliczymy pierwszą rodzinną wycieczkę.Wiecie,chciałabym się pochwalić
Chciałabym Was prosić o małą podpowiedź.Nie wiem na jakie bonusy mogę liczyć kupując auto u Przyguckich.Zaproponowali mi podłokietnik i standardowe dywaniki.Macie doświadczenie z tym dilerem,może wyraźcie opinię czy jest sens negocjować jeszcze np.czujniki parkowania?Dodam,że targowanie nie leży w mojej naturze,ale jeśli uznacie,że cel jest do osiągnięcia to powalczę
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum