DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
coś z testów dustera jeszcze
Autor Wiadomość
Louis79 



Marka: DACIA
Model: DUSTER 4X2
Silnik: 1.5 dCI
Rocznik: 2010 koniec KONIEC 2014 TERAZ 2018
Wersja: Prestige2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 371
Skąd: WROCŁAW/BRESLAU
Wysłany: 2011-07-19, 11:41   coś z testów dustera jeszcze

http://scaniasite.type.pl...acia_duster.php
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 425 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18100
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-19, 12:20   

Nic nowego, nic ciekawego - chwalą to co wszyscy, ganią (nie zawsze z sensem) to co wszyscy... No ale przynajmniej ogólny wydźwięk jest pozytywny <;



Cytat:
Miękkość zawieszenia, która ujmowała w jeździe szosowej, w terenie jest niezastąpiona

ROTFL - chociaż w sumie może należałoby zapłakać...?
 
piotrres 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16V LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 2605
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-07-20, 10:04   

Generalnie wydźwięk pozytywny, lecz:
"...Po wejściu do wnętrza Dustera jest dużo gorzej. Panuje tu ponury i przytłaczający klimat...: http://bi.gazeta.pl/im/9/3096/z3096649X.jpg 8-)

No, no, codziennie czuje się jakbym wchodził do nieoheblowanej trumny, bez atłasowych poduszek zgroza!:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

"...Wydaje się, że niektóre przełączniki zostały zamontowane na siłę. Przykładem mogą być przyciski służące do otwierania tylnych szyb, które zostały zamontowane na końcu tunelu środkowego...."

To akurat racja. Dlatego zaoszczędziłem 300 zł i mam na korbkę!

"...Aby ustawić sobie dogodnie lusterka trzeba zaciągnąć hamulec ręczny, gdyż dostęp do przełącznika jest bardzo utrudniony przez dźwignię hamulca ręcznego..."

Przesada. Mam duże łapska i już w Loganie udowodniłem, że nie ma problemu...
A w czasie jazdy się przy nich nie dłubie.
Patrz załącznik.

Rzecz, nad którą ubolewam to wyciszenie kabiny samochodu. Z przodu jest bardzo słabe. Z tyłu natomiast nie ma nic oprócz gołej blachy. Jest to zapewne wynikiem oszczędności. Szkoda ponieważ bardzo udane zawieszenie jest zarazem bardzo głośne.

Tragedii nie ma, do 100 km/h. Przy 130 km/h jak inne Dacie cichnie.
A hałasuje nie zwieszenie tylko opony. Tu przydałoby się lepsze wygłuszenie nadkoli. Widać to przy prędkościach ok 90...100 km/h gdy asfalt zmienia fakturę (gdy jest bardziej chropowaty, robi się głośno)

Co ciekawe, wyraźnie głośniej jest po stronie kierowcy niż po stronie pasażera.

A w takim "terenie" jak na załączonym filmiku:
http://www.youtube.com/wa...player_embedded

to spokojnie radzi sobie DD 1.6 2WD

recznyDD.JPG
Ręczny spuszczony. Lusterka przestawione.
Tylko ta rączka jak nie z tego świata ;-) Tested by Astral Plazmonik
Plik ściągnięto 123 raz(y) 20,15 KB

_________________
Czy chcesz, żeby Twoja pralka była inteligentniejsza od Ciebie?

Jest: Duster 1.6 16V 4x2 Laureate "Dragster":
Sageata Albastra Carpaţi Pentru Gaz ;)

Był: Logan 1.6 8V MPI Laureate "Rumburak"
Ostatnio zmieniony przez piotrres 2011-07-20, 14:53, w całości zmieniany 8 razy  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne