Marka: Dacia
Model: Sandero II
Silnik: 1.0 sce
Rocznik: 2017
Wersja: Ambiance
Dołączył: 04 Sie 2015 Posty: 46 Skąd: Szczytno
Wysłany: 2018-04-05, 19:55 Jak wyłączyć TPMS
Witam mam pytanie jak wyłączyć kontrolkę w zegarach TPMS jeżeli niema w aucie czujników w kołach, oraz jak skonfigurować żeby kontrolka SPRĘŻYNKA gasła po uruchomieniu silnika. Dziękuję za pomoc.
Marka: Renault
Model: Megane 3
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 2011
Dołączył: 09 Sie 2017 Posty: 12 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2018-04-25, 07:39
Czy możecie polecić działającego ELM'a na Wifi ? Chcę połączyć telefon z ELM'em prez WiFI ponieważ przez bluetooth mam połączony zestaw głośnomówiący. Kupiłem taki:
Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor Pomógł: 105 razy Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 3645 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-04-25, 08:04
szmydu napisał/a:
Chcę połączyć telefon z ELM'em prez WiFI ponieważ przez bluetooth mam połączony zestaw głośnomówiący.
A to jest problem? Serio pytam, bo wielokrotnie na komórce czytałem dane z ELM przez bluetooth w czasie jazdy a telefon jednocześnie był połączony z MediaNav i nie było problemów z połączeniem.
Marka: Renault
Model: Megane 3
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 2011
Dołączył: 09 Sie 2017 Posty: 12 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2018-04-25, 08:13
Do amatorskiej diagnostyki. Mam do Torque Pro zaimportowane pidy z Pyren i gdy tel. mam podłączony do ELM'a i zestawu głośnomówiącego to odczytywanie danych z ELMa trwa dłużej, co ma np. duży wpływ na rysowany w torque pro wykres pracy sondy lambda. Czasem nawet ELM się przywiesza, w sumie to nie wiem czy to apka w tel czy ELM, lecz konieczny jest restart połączenia bluetooth. Gdy nie ma połączenia z zestawem głośnomówiącym to problemu nie ma.
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os. Pomógł: 55 razy Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 2885 Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2018-04-25, 11:19
Jak do diagnostyki, to po co ci laczyc tel. z radiem? Podczas diagnostyki to raczej radio sie wylacza, zeby nie rozpraszalo.
Jak dla bejeru, to zobacz czy jest icar na wifi.
_________________ Rzeczy niemozliwe robie od reki, a na cuda trzeba dzien poczekac.
Marka: Renault
Model: Megane 3
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 2011
Dołączył: 09 Sie 2017 Posty: 12 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2018-04-25, 11:52
Nie dla bajeru, chodzi o np. wygenerowanie wykresu pracy sond i korekt podczas jazdy np. w trasie i późniejsze porównanie tych wykresów z jazdy na LPG i benzynie. W trasie radio jest włączone a w tle torque pro generuje sobie wykresy.
Jest Icar na WIFI koszt ok 18 $ jest też jakiś FOXWELL w cenie 10$. Tylko czy będzie się z Renault/Dacią komunikował bo jak widać ten co ja kupiłem tego nie robi.
Marka: Renault
Model: Megane
Silnik: 1.9 Dci
Rocznik: 2005
Dołączył: 23 Maj 2018 Posty: 5 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2018-05-23, 05:38
Mam problem ze swoją Meganką 2 i może ktoś z Was będzie w stanie mnie poratować.
O tuż od dłuższego czasu usiłuje zmienić ekwiwalent serwisów olejowych z 30 tyś na 15 (tak dla wygody), próbowałem już chińskiego DS150E na oprogramowaniu Delphiego jak i Wurtha, raz udało mi się zmienić z 30 na 50 i wrócić z powrotem w Delphim ale kompletnie nie mam pojęcia jak to zrobiłem natomiast w Wurthcie wyskakuje błąd, na Pyren-ie w oknach DDT mam niby opcje do zmiany ale po wprowadzeniu żądanych wartośći, kliknięciu potwierdzenia i resecie pozostaje to co było. W DDT4all jeszcze się nie bawiłem bo trochę mnie odstrasza pełny francuski język. Co ciekawe w każdym programie bez problemu mogłem zmieniać język komunikatów, w Delphim i Wurthcie mam do wyporu Polski ale i tak wychodzi z tego francuski, testy też w każdym programie mogę wykonywać bez przeszkód. Auto jest z bodajże Października 2005 a licznik ma wersje softu 09.05, język Polski występował chyba tylko w poliftach ale znalazłem też jakieś informacje o tym że z 2005 też casami można było go ustawić.
Marka: Renault
Model: Megane
Silnik: 1.9 Dci
Rocznik: 2005
Dołączył: 23 Maj 2018 Posty: 5 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2018-05-23, 06:17
Ale czego mam szukać w "Cluster", zmiany ekwiwalentu czy języka?
Tak jak pisałem teoretycznie mam możliwość zmiany ekwiwalentu (nawet raz udało mi się to zrobić) ale wartość i tak pozostaje ta sama. Co do języka to podejrzewam że DS150E jest aż tak uniwersalny ze nie widzi różnicy między przedliftem a polifćie dlatego pokazuje możliwość wybrania Polskiego ale i tak wychodzą z tego bzdury, angielski w sumie mnie zadowala. To ze DTT4all jest w większości po francusku to nie jest aż takim dużym problemem, trzeba po prostu kilka razy się najpierw zastanowić zanim się cokolwiek dotknie, nową kartę udało mi się wkodować po dziesięciokrotnym obejrzeniu manula na YT, poza tym PyRen teoretyczni korzysta z tej samej bazy ECU a w dużej części jest po Polsku.
Marka: Renault
Model: Grand Scenic II
Silnik: 2.0
Rocznik: 2005
Dołączył: 13 Cze 2018 Posty: 14 Skąd: Tychy
Wysłany: 2018-06-17, 08:40
Proszę o info w co po kolei wejść w DDT4all by aktywować lewy xenon w Scenic II (przypadkowo został wyłączony i nie mogę wrócić teraz pamięcią do tej funkcji)
Marka: Renault
Model: Clio IV F2
Silnik: 1.2 16V
Rocznik: 2017
Dołączył: 02 Lis 2011 Posty: 163 Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2018-07-10, 17:18
Czy ktoś dobrze rozpracował DDT4ALL aby uruchomić doświetlanie zakrętów w CLIO?
Mam moduł UCE pod FULL LED ale fabrycznie zamontowane halogeny H7.
Clio IV z full led, posiada LEDowe halogeny i doświetlanie zakrętów, a mój niestety nie ma.
Tak samo jak mój nie ma follow home, a włosi uruchomili już w zwykłych lampach tą funkcję.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum