Dlaczego? Jak ma Turbo i 115KM będzie pewnie lepiej jeździl niż 1.6 i do tego mniej palił.
Ja tam jakbym mial wybór pomiedzy 1.6 a tym uturbionym 1.2 na pewno wybrlabym silnik 1.2 tylko wtedy gorzej z zamontowaniem LPG.
Dlaczego? Jak ma Turbo i 115KM będzie pewnie lepiej jeździl niż 1.6 i do tego mniej palił.
Ja tam jakbym mial wybór pomiedzy 1.6 a tym uturbionym 1.2 na pewno wybrlabym silnik 1.2 tylko wtedy gorzej z zamontowaniem LPG.
nic gorzej :0 normalnie sie gazuje :)
gorzej jest do diesla LPG ale tez juz jest :):)
Edit: nie jestem pewien :) nie wziąłem pod uwagę, że 1.2 TCe jest (chyba) z wtryskiem bezpośrednim, co wymaga instalacji LPG V gen. (wtrysk ciekłej fazy LPG), kosztującej 5000zł. W takim układzie zwróci się po 2-2,5 roku. Chyba, że chcesz jeździć na LPG IV gen., w 2/3 na gazie, ale to nie ma sensu.
Ostatnio zmieniony przez yadoctor 2013-05-09, 11:11, w całości zmieniany 1 raz
Dać się da, jedno i drugie - ja tylko mówię, że nieco odstaje od przeciętnej "normalności"...
dobry gazownik i ogarnia temat byle jaki spartoli i tyle :)
Tylko cena inna takiej instalacji LPG.
no jaka, jak tak piszesz ???
normalna kosztuje 2500-4000 bo zalezy gdzie zalozysz a ta do TCE to ile ???
tak samo jak do diesla za 4000 zalozysz bez problemu a jakies pol roku temu do osbowki kosztowalal 8 tys :)
_________________ 1.5dCi 90KM (115KM/260Nm)
Ostatnio zmieniony przez BoloSr 2013-05-09, 11:37, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Cytryna i Helmut
Model: inny
Silnik: benzyna i ropniak
Rocznik: inny Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Sie 2012 Posty: 437 Skąd: Wawa
Wysłany: 2013-05-09, 11:17
BoloSr, Nie spotkalem sie jeszcze z bezproblemowa DLUGA eksploatacja LPG dla silnikow benzynowych z wtryskiem bezposrednim.
Masz doswiadczenie w eksploatacji takich konfiguracji, skoro z taka pewnoscia sie wypowiadasz?
Nawet na portalach gazowych podchodza do tego z rezerwa
BoloSr, Nie spotkalem sie jeszcze z bezproblemowa DLUGA eksploatacja LPG dla silnikow benzynowych z wtryskiem bezposrednim.
Masz doswiadczenie w eksploatacji takich konfiguracji, skoro z taka pewnoscia sie wypowiadasz?
Nawet na portalach gazowych podchodza do tego z rezerwa
podstawowe pytanie co to znaczy dlugo ???
dla jednych to jest 20 tys dla innych 40 tys wiec mozna o tym dlugo dyskutowac :)
Dać się da, jedno i drugie - ja tylko mówię, że nieco odstaje od przeciętnej "normalności"...
dobry gazownik i ogarnia temat byle jaki spartoli i tyle :)
Tylko cena inna takiej instalacji LPG.
no jaka, jak tak piszesz ???
normalna kosztuje 2500-4000 bo zalezy gdzie zalozysz a ta do TCE to ile ???
tak samo jak do diesla za 4000 zalozysz bez problemu a jakies pol roku temu do osbowki kosztowalal 8 tys :)
Moze i mozna za 3 do diesla zalozyc tylko z jakim skutkiem?
Troche teoretyzujesz, wiesz dobrze, ze te instalacje sa nie sprawdzone i nikt jeszcze nie ma wielkiego doswiadczenia z tym. A to, ze ktos gdzies slyszal to co innego.
Poza tym nie wiem czy dalbym jakiemus gazownikowi to zagazowac jak wiekszosc ma problemy z instalacjami do normalnych silnikow to co dopiero do takich z bezposrednim wtryskiem
Dlaczego? Jak ma Turbo i 115KM będzie pewnie lepiej jeździl niż 1.6 i do tego mniej palił.
Ja tam jakbym mial wybór pomiedzy 1.6 a tym uturbionym 1.2 na pewno wybrlabym silnik 1.2 tylko wtedy gorzej z zamontowaniem LPG.
z montowaniem LPG nie ma problemu poza wyższą ceną
ja bym wybrał 1,6- a najchętniej 2,0
, z tym małym spalaniem 1,2 to ja bym był ostrożny z takim stwierdzeniem
1,6 jest za słaby ,a 1,2 to już nawet nie mówię.
Dać się da, jedno i drugie - ja tylko mówię, że nieco odstaje od przeciętnej "normalności"...
dobry gazownik i ogarnia temat byle jaki spartoli i tyle :)
Tylko cena inna takiej instalacji LPG.
no jaka, jak tak piszesz ???
normalna kosztuje 2500-4000 bo zalezy gdzie zalozysz a ta do TCE to ile ???
tak samo jak do diesla za 4000 zalozysz bez problemu a jakies pol roku temu do osbowki kosztowalal 8 tys :)
Moze i mozna za 3 do diesla zalozyc tylko z jakim skutkiem?
Troche teoretyzujesz, wiesz dobrze, ze te instalacje sa nie sprawdzone i nikt jeszcze nie ma wielkiego doswiadczenia z tym. A to, ze ktos gdzies slyszal to co innego.
Poza tym nie wiem czy dalbym jakiemus gazownikowi to zagazowac jak wiekszosc ma problemy z instalacjami do normalnych silnikow to co dopiero do takich z bezposrednim wtryskiem
chwila ja powiedzailem ze za 4 bo za tyle zakladaj a z jakim skutkiem to trza sobie poczytac jak tak instalacja jest zalozona :)
A co do silnikow TCE to trza miec sprawdzonego i porzadnego gazownika a nie byle kogo i to wiem i znam takiego co zakladal i to w TCE i takie 100 tys nie mam problemu :)Tu LPG do diesla :)
_________________ 1.5dCi 90KM (115KM/260Nm)
Ostatnio zmieniony przez BoloSr 2013-05-09, 18:59, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os. Pomógł: 85 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 3763 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-05-09, 18:57
na pewno w tce z bezpośrednim wtryskiem ? bo 1.2 tce znane z poprzedniego clio to inna bajka
poczytać wątek o vialle lpdi w octavii którą ogarnia jeden warsztat w polsce
_________________
Ostatnio zmieniony przez DrOzda 2013-05-09, 19:01, w całości zmieniany 1 raz
na pewno w tce z bezpośrednim wtryskiem ? bo 1.2 tce znane z poprzedniego clio to inna bajka
tak TCE z bezposrednim wtryskiem toc to wszystko sie tak rozwija ze co roku jest juz cos nowego i tanszego niz rok wczesniej :)
tak jak lpg do diesli jeszcze rok temu 8 tys trza bylo dac a teraz juz ta sama instalcja 4 tys :)
Marka: Seat
Model: Ateca
Silnik: 1.0 TSI
Rocznik: 2022 Pomógł: 6 razy Dołączył: 24 Kwi 2012 Posty: 917 Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-05-09, 19:08
a może ta instalacja za 4kPLN to nie wtrysk fazy ciekłej gazu, tylko normalna sekwencja dedykowana do silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa (dotryskująca noPb w trakcie jazdy na LPG)
a może ta instalacja za 4kPLN to nie wtrysk fazy ciekłej gazu, tylko normalna sekwencja dedykowana do silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa (dotryskująca noPb w trakcie jazdy na LPG)
a tego to ja juz nie wiem bo mnie to nie interesuje :)
bardziej bede sie zaglebial za jakis czas za LPG do diesla :)
ale pierw bedzie chiptuning w DD dCi a potem moze LPG :)
_________________ 1.5dCi 90KM (115KM/260Nm)
Ostatnio zmieniony przez BoloSr 2013-05-09, 19:12, w całości zmieniany 1 raz
a tego to ja juz nie wiem bo mnie to nie interesuje :)
LOL
ok, nie interesuje mnie koszt dwumasy w dieslu, ale stwierdzam że nie może kosztować więcej niż 500 PLN
ale co ja ci mam powiedziec ??
interesowalem sie tematem bo bylem zainteresowany DD z silnikiem TCE ale skoro FL nie bylo to wziolem dCi i temat umarl umnie :)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum