Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Sprzedaż Dacii w 2013
Autor Wiadomość
marszelest 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1.6 16V / LR-IV
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 553
Skąd: ŻORY
Wysłany: 2013-05-08, 21:51   

DD, tez uważam ,że 1,2 silnik jest za maly do DD
_________________
(•_•)
( •_•)>⌐■-■
(⌐■_■)
 
tomszafa 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V 4x2 + LPG
Rocznik: 2012
Wersja: Delsey
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 343
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-05-09, 09:03   

marszelest napisał/a:
DD, tez uważam ,że 1,2 silnik jest za maly do DD


Dlaczego? Jak ma Turbo i 115KM będzie pewnie lepiej jeździl niż 1.6 i do tego mniej palił.
Ja tam jakbym mial wybór pomiedzy 1.6 a tym uturbionym 1.2 na pewno wybrlabym silnik 1.2 tylko wtedy gorzej z zamontowaniem LPG.
_________________
www.smfoto.pl

www.dusterklub.pl - KLUB DUSTERA
Ostatnio zmieniony przez tomszafa 2013-05-09, 09:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
BoloSr 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 90KM (115KM/260Nm)
Rocznik: 2013
Wersja: Laureate
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1278
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2013-05-09, 09:31   

tomszafa napisał/a:
marszelest napisał/a:
DD, tez uważam ,że 1,2 silnik jest za maly do DD


Dlaczego? Jak ma Turbo i 115KM będzie pewnie lepiej jeździl niż 1.6 i do tego mniej palił.
Ja tam jakbym mial wybór pomiedzy 1.6 a tym uturbionym 1.2 na pewno wybrlabym silnik 1.2 tylko wtedy gorzej z zamontowaniem LPG.


nic gorzej :0 normalnie sie gazuje :)
gorzej jest do diesla LPG ale tez juz jest :):)
_________________

1.5dCi 90KM (115KM/260Nm)
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 425 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18100
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-05-09, 09:49   

BoloSr napisał/a:
normalnie sie gazuje

No, niezbyt - to to ma wtrysk bezpośredni, więc nie ma znowu tak łatwo (ani tanio).
 
BoloSr 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 90KM (115KM/260Nm)
Rocznik: 2013
Wersja: Laureate
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1278
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2013-05-09, 09:55   

laisar napisał/a:
BoloSr napisał/a:
normalnie sie gazuje

No, niezbyt - to to ma wtrysk bezpośredni, więc nie ma znowu tak łatwo (ani tanio).


to samo mogbym powiedziec pare latek temu o dieslu :)
_________________

1.5dCi 90KM (115KM/260Nm)
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 425 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18100
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-05-09, 10:29   

Dać się da, jedno i drugie - ja tylko mówię, że nieco odstaje od przeciętnej "normalności"...
 
BoloSr 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 90KM (115KM/260Nm)
Rocznik: 2013
Wersja: Laureate
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1278
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2013-05-09, 10:36   

laisar napisał/a:
Dać się da, jedno i drugie - ja tylko mówię, że nieco odstaje od przeciętnej "normalności"...


dobry gazownik i ogarnia temat byle jaki spartoli i tyle :)
_________________

1.5dCi 90KM (115KM/260Nm)
 
tomszafa 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V 4x2 + LPG
Rocznik: 2012
Wersja: Delsey
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 343
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-05-09, 10:42   

BoloSr napisał/a:
laisar napisał/a:
Dać się da, jedno i drugie - ja tylko mówię, że nieco odstaje od przeciętnej "normalności"...


dobry gazownik i ogarnia temat byle jaki spartoli i tyle :)


Tylko cena inna takiej instalacji LPG. ;-)
_________________
www.smfoto.pl

www.dusterklub.pl - KLUB DUSTERA
 
yadoctor 


Marka: Volvo
Model: S60
Silnik: D3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 168
Skąd: Brwinów
Wysłany: 2013-05-09, 10:44   

Zwróci się po roku, ew. półtora.

Edit: nie jestem pewien :) nie wziąłem pod uwagę, że 1.2 TCe jest (chyba) z wtryskiem bezpośrednim, co wymaga instalacji LPG V gen. (wtrysk ciekłej fazy LPG), kosztującej 5000zł. W takim układzie zwróci się po 2-2,5 roku. Chyba, że chcesz jeździć na LPG IV gen., w 2/3 na gazie, ale to nie ma sensu.
Ostatnio zmieniony przez yadoctor 2013-05-09, 11:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
BoloSr 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 90KM (115KM/260Nm)
Rocznik: 2013
Wersja: Laureate
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1278
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2013-05-09, 10:46   

tomszafa napisał/a:
BoloSr napisał/a:
laisar napisał/a:
Dać się da, jedno i drugie - ja tylko mówię, że nieco odstaje od przeciętnej "normalności"...


dobry gazownik i ogarnia temat byle jaki spartoli i tyle :)


Tylko cena inna takiej instalacji LPG. ;-)


no jaka, jak tak piszesz ???
normalna kosztuje 2500-4000 bo zalezy gdzie zalozysz a ta do TCE to ile ???
tak samo jak do diesla za 4000 zalozysz bez problemu a jakies pol roku temu do osbowki kosztowalal 8 tys :)
_________________

1.5dCi 90KM (115KM/260Nm)
Ostatnio zmieniony przez BoloSr 2013-05-09, 11:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
Dyziek 



Marka: Cytryna i Helmut
Model: inny
Silnik: benzyna i ropniak
Rocznik: inny
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Sie 2012
Posty: 437
Skąd: Wawa
Wysłany: 2013-05-09, 11:17   

BoloSr, Nie spotkalem sie jeszcze z bezproblemowa DLUGA eksploatacja LPG dla silnikow benzynowych z wtryskiem bezposrednim.
Masz doswiadczenie w eksploatacji takich konfiguracji, skoro z taka pewnoscia sie wypowiadasz?
Nawet na portalach gazowych podchodza do tego z rezerwa
 
BoloSr 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 90KM (115KM/260Nm)
Rocznik: 2013
Wersja: Laureate
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1278
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2013-05-09, 11:32   

Dyziek napisał/a:
BoloSr, Nie spotkalem sie jeszcze z bezproblemowa DLUGA eksploatacja LPG dla silnikow benzynowych z wtryskiem bezposrednim.
Masz doswiadczenie w eksploatacji takich konfiguracji, skoro z taka pewnoscia sie wypowiadasz?
Nawet na portalach gazowych podchodza do tego z rezerwa


podstawowe pytanie co to znaczy dlugo ???
dla jednych to jest 20 tys dla innych 40 tys wiec mozna o tym dlugo dyskutowac :)
_________________

1.5dCi 90KM (115KM/260Nm)
 
kapelusznik 



Marka: Seat
Model: Ateca
Silnik: 1.0 TSI
Rocznik: 2022
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 24 Kwi 2012
Posty: 917
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-05-09, 11:39   

po 20tys nie zwróci ci się nawet koszt montażu instalacji V gen LPG, przy 40tys będzie świeżo po zwrocie

czyli te 20 i 40 kkm, to nie jest długo

bo nie po to montuje się LPG, żeby koszt instalacji się ledwo zwrócił
 
Dyziek 



Marka: Cytryna i Helmut
Model: inny
Silnik: benzyna i ropniak
Rocznik: inny
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Sie 2012
Posty: 437
Skąd: Wawa
Wysłany: 2013-05-09, 13:40   

BoloSr, Dla ulatwienia Ci odpowiedzi: min. 100.000 km
Teraz zas prosze nie odbijaj pileczki, lecz odpowiedz na pytanie ;)
 
tomszafa 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V 4x2 + LPG
Rocznik: 2012
Wersja: Delsey
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 343
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-05-09, 14:46   

BoloSr napisał/a:
tomszafa napisał/a:
BoloSr napisał/a:
laisar napisał/a:
Dać się da, jedno i drugie - ja tylko mówię, że nieco odstaje od przeciętnej "normalności"...


dobry gazownik i ogarnia temat byle jaki spartoli i tyle :)


Tylko cena inna takiej instalacji LPG. ;-)


no jaka, jak tak piszesz ???
normalna kosztuje 2500-4000 bo zalezy gdzie zalozysz a ta do TCE to ile ???
tak samo jak do diesla za 4000 zalozysz bez problemu a jakies pol roku temu do osbowki kosztowalal 8 tys :)


Moze i mozna za 3 do diesla zalozyc tylko z jakim skutkiem?
Troche teoretyzujesz, wiesz dobrze, ze te instalacje sa nie sprawdzone i nikt jeszcze nie ma wielkiego doswiadczenia z tym. A to, ze ktos gdzies slyszal to co innego.
Poza tym nie wiem czy dalbym jakiemus gazownikowi to zagazowac jak wiekszosc ma problemy z instalacjami do normalnych silnikow to co dopiero do takich z bezposrednim wtryskiem ;-)
_________________
www.smfoto.pl

www.dusterklub.pl - KLUB DUSTERA
 
DrOzda 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 85 razy
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 3763
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-05-09, 14:49   

Wystarczy obejrzeć wątek o zagazowanej Octavii 1.8 TSI żeby zobaczyć co czeka chętnego na taką instalkę:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=60377
_________________

 
marszelest 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1.6 16V / LR-IV
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 553
Skąd: ŻORY
Wysłany: 2013-05-09, 18:24   

tomszafa napisał/a:

Dlaczego? Jak ma Turbo i 115KM będzie pewnie lepiej jeździl niż 1.6 i do tego mniej palił.
Ja tam jakbym mial wybór pomiedzy 1.6 a tym uturbionym 1.2 na pewno wybrlabym silnik 1.2 tylko wtedy gorzej z zamontowaniem LPG.


z montowaniem LPG nie ma problemu poza wyższą ceną :-/
ja bym wybrał 1,6- a najchętniej 2,0
, z tym małym spalaniem 1,2 to ja bym był ostrożny z takim stwierdzeniem
1,6 jest za słaby ,a 1,2 to już nawet nie mówię.
_________________
(•_•)
( •_•)>⌐■-■
(⌐■_■)
 
BoloSr 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 90KM (115KM/260Nm)
Rocznik: 2013
Wersja: Laureate
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1278
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2013-05-09, 18:51   

tomszafa napisał/a:
BoloSr napisał/a:
tomszafa napisał/a:
BoloSr napisał/a:
laisar napisał/a:
Dać się da, jedno i drugie - ja tylko mówię, że nieco odstaje od przeciętnej "normalności"...


dobry gazownik i ogarnia temat byle jaki spartoli i tyle :)


Tylko cena inna takiej instalacji LPG. ;-)


no jaka, jak tak piszesz ???
normalna kosztuje 2500-4000 bo zalezy gdzie zalozysz a ta do TCE to ile ???
tak samo jak do diesla za 4000 zalozysz bez problemu a jakies pol roku temu do osbowki kosztowalal 8 tys :)


Moze i mozna za 3 do diesla zalozyc tylko z jakim skutkiem?
Troche teoretyzujesz, wiesz dobrze, ze te instalacje sa nie sprawdzone i nikt jeszcze nie ma wielkiego doswiadczenia z tym. A to, ze ktos gdzies slyszal to co innego.
Poza tym nie wiem czy dalbym jakiemus gazownikowi to zagazowac jak wiekszosc ma problemy z instalacjami do normalnych silnikow to co dopiero do takich z bezposrednim wtryskiem ;-)


chwila ja powiedzailem ze za 4 bo za tyle zakladaj a z jakim skutkiem to trza sobie poczytac jak tak instalacja jest zalozona :)

A co do silnikow TCE to trza miec sprawdzonego i porzadnego gazownika a nie byle kogo i to wiem i znam takiego co zakladal i to w TCE i takie 100 tys nie mam problemu :)Tu LPG do diesla :)
_________________

1.5dCi 90KM (115KM/260Nm)
Ostatnio zmieniony przez BoloSr 2013-05-09, 18:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
DrOzda 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 85 razy
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 3763
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-05-09, 18:57   

na pewno w tce z bezpośrednim wtryskiem ? bo 1.2 tce znane z poprzedniego clio to inna bajka
poczytać wątek o vialle lpdi w octavii którą ogarnia jeden warsztat w polsce
_________________

Ostatnio zmieniony przez DrOzda 2013-05-09, 19:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
BoloSr 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 90KM (115KM/260Nm)
Rocznik: 2013
Wersja: Laureate
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1278
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2013-05-09, 19:00   

DrOzda napisał/a:
na pewno w tce z bezpośrednim wtryskiem ? bo 1.2 tce znane z poprzedniego clio to inna bajka


tak TCE z bezposrednim wtryskiem toc to wszystko sie tak rozwija ze co roku jest juz cos nowego i tanszego niz rok wczesniej :)
tak jak lpg do diesli jeszcze rok temu 8 tys trza bylo dac a teraz juz ta sama instalcja 4 tys :)
_________________

1.5dCi 90KM (115KM/260Nm)
 
kapelusznik 



Marka: Seat
Model: Ateca
Silnik: 1.0 TSI
Rocznik: 2022
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 24 Kwi 2012
Posty: 917
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-05-09, 19:08   

a może ta instalacja za 4kPLN to nie wtrysk fazy ciekłej gazu, tylko normalna sekwencja dedykowana do silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa (dotryskująca noPb w trakcie jazdy na LPG)
 
BoloSr 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 90KM (115KM/260Nm)
Rocznik: 2013
Wersja: Laureate
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1278
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2013-05-09, 19:11   

kapelusznik napisał/a:
a może ta instalacja za 4kPLN to nie wtrysk fazy ciekłej gazu, tylko normalna sekwencja dedykowana do silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa (dotryskująca noPb w trakcie jazdy na LPG)


a tego to ja juz nie wiem bo mnie to nie interesuje :)
bardziej bede sie zaglebial za jakis czas za LPG do diesla :)
ale pierw bedzie chiptuning w DD dCi a potem moze LPG :)
_________________

1.5dCi 90KM (115KM/260Nm)
Ostatnio zmieniony przez BoloSr 2013-05-09, 19:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
kapelusznik 



Marka: Seat
Model: Ateca
Silnik: 1.0 TSI
Rocznik: 2022
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 24 Kwi 2012
Posty: 917
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-05-09, 19:15   

BoloSr napisał/a:
a tego to ja juz nie wiem bo mnie to nie interesuje :)
LOL :evil:

ok, nie interesuje mnie koszt dwumasy w dieslu, ale stwierdzam że nie może kosztować więcej niż 500 PLN
 
BoloSr 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 90KM (115KM/260Nm)
Rocznik: 2013
Wersja: Laureate
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1278
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2013-05-09, 19:37   

kapelusznik napisał/a:
BoloSr napisał/a:
a tego to ja juz nie wiem bo mnie to nie interesuje :)
LOL :evil:

ok, nie interesuje mnie koszt dwumasy w dieslu, ale stwierdzam że nie może kosztować więcej niż 500 PLN


ale co ja ci mam powiedziec ??
interesowalem sie tematem bo bylem zainteresowany DD z silnikiem TCE ale skoro FL nie bylo to wziolem dCi i temat umarl umnie :)
_________________

1.5dCi 90KM (115KM/260Nm)
 
yadoctor 


Marka: Volvo
Model: S60
Silnik: D3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 168
Skąd: Brwinów
Wysłany: 2013-05-09, 20:10   

LPG do dCi ni cholery się nie kalkuluje. Tak samo, jak do GDI.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne