Czy może ktoś wrzucić aktualny link do bazy ddt2000?
Wszystkie które do tej pory widziałem w temacie są już nieaktywne. Najlepiej jakby to był sam plik bazy, nie .exe bo nie mam Windowsa pod ręką
Dzięki
Po wlozeniu do USB za bardzo nie umiem go zobaczyc w menadzerze urzadzen. Myslalem ze bedzie w kontrolerach magistrali szeregowej, ale tam nic nie ma.
Widze ze pojawia sie w porty (COM i LPT) jako USB-SERIAL CH340 (COM3).
Zainstalowalem u siebie DDT2000 v 2.5.0
Po uruchomieniu DDT klikam na ikone lornetki w gornym lewy rogu.
Otwiera sie okno i po prawej ponizej srodka ekranu moge wybrac w okienku Hardware configuration: Interface: jako COM: COM3.
Wybieram to i dalej nic sie nie dzieje.
Podlaczylem to do OBD w aucie i tez dalej nic sie nie dzialo. Sprawdzilem po przekreceniu stacyjki w aucie, probowalem sie polaczyc jakos ale nic. jak klikam ikone lornetki w DDT2000 to nic.
Co zrobic zeby moc polaczyc sie z autem? odczytac dane?
to raczej wina kabla.
musisz mieć kabel k+l bo leci po K line a nie po canie a KWP to chyba nie to samo taki niebieski jak w vagach był. Ty masz chyba ecu dcm1.2 .
Marka: Renault
Model: Laguna II
Silnik: 1.8 Mpi
Rocznik: 2002
Dołączył: 02 Lis 2021 Posty: 1 Skąd: Głogów
Wysłany: 2021-11-02, 21:02 Kabel KKL VAG do Renault z DDT 2000
Witam,
pytanie dotyczy kabla KKL VAG do Renault, który już leży w koszyku tylko nie wiem jaką wersję wziąć jest wersja z przełącznikiem tzw. (switch) i bez niego, służy on do kroswowania dla ludzi w przyszłości szukających podobnego wątku "Adaptery do niebieskiego kabla są potrzebne wtedy gdy nie masz na nim tego przełącznika do krosowania". Chodzi tu o użytkowników marki Fiat.
Moje pytanie jest następujące czy lepiej wziąć ten bez przełącznika do Reno ponieważ będzie on połączony na wszystkich płaszczyznach omijając krosowanie którego przecież nie posiada. Czy nie ma to znaczenia i można brać ten z przełącznikiem, który będzie tylko miłym dodatkiem ewentualnie na przyszłość służącym do diagnozy również marki Fiat.
Jeśli nie, to proszę o wyjaśnienie co mogłoby powodować kolizję we współpracy kabla wyposażonego w przełącznik/switch z programem DDT 2000 łącząc się z na razie z marką Reno lub ewentualnie jeśli takiego problemu nie będzie to na której linii łączyć się 7 3 1/9 12/13 i pracować. W skrócie która linia nie krosuje i ma połączenia takie jak na kablu nie wyposażonym w przełącznik/switch, no i czy w ogóle taka opcja jest aby na jednym i drugim kablu pracowało się tak samo przynajmniej z DDT 2000.
A dodatkowo jeśli ktoś się zna na elektronice to będę rad za odpowiedź o różnicach i który byłby lepszy w wydajności, komunikacji ogólnie pracy pomiędzy chip-set FT232RL czy FT232RQ.
Ja znalazłem opis z którego wynika, że pomiędzy nimi są praktycznie zerowe różnice.
"Differences between the FT232RL version and FT232RQ chip version for bmw inpa k+Dcan with switch from hardware visual angle: Case:most of the case of are same, there are no obvious difference between them, may be the color of the screw is diferent, some with sliver screw, some with black screw."
Kabel KKL VAG do Renault z DDT 2000 Kabel KKL VAG do Renault z DDT 2000
no switch.jpg
Plik ściągnięto 19 raz(y) 211,2 KB
witch switch.jpg
Plik ściągnięto 32 raz(y) 217,21 KB
Ostatnio zmieniony przez lllazardinio 2021-11-02, 21:09, w całości zmieniany 3 razy
Szanowni Koledzy przepraszam, że zakłócam.... Potrzebuje informacje jakim interfejsem uda mi się dopisać nowy kluczyk. Z tego co mi się udało rozkminić to będę potrzebował KKL.
Czy słuszny kierunek obieram? Może jakieś wskazówki co do tego zabiegu w Dusterku I.
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez radd 2021-11-14, 22:48, w całości zmieniany 1 raz
Witam
Mam takie sobie dwa cuda i chciałbym się połączyć z Sandero z 2008r. przez program DDT2000.
Pierwszy niebieski nie łączy mnie coś ,a drugi czarny łączy przez bluethoth ale programem z komórki a nie DDT2000.
Czy ten niebieski nadaje się do sandero 2008? a ten drugi pewnie w ogóle nie jest do DDT2000?
Po przeanalizowaniu tematu ten vag kkl niebieski nie będzie działać z Sandero 2008 :(
Ten obd2 chyba też nie bo ddt2000 działa po USB i Com-ie.No chyba że jakimś cudem.
I teraz kto mi wskaże kabel USB najtańszy jaki kupić na allegro :)
Jezeli ten niebieski to VAGKKL to bedzie dzialac. Masz ECU Valeo , Simosa na pewno na K-Line A ten interfejs to obsluguje.Musisz dobrze interfejs zainstalowac (sterowniki do niego "ftdi" ) I wpiac w odpowiedni port USB , mozesz tez wybrac odpowiedni port USB w ddt2000.
Ostatnio zmieniony przez corrado 2023-11-19, 18:58, w całości zmieniany 1 raz
Podaj wersje silnika to sprawdzę czy masz na can'ie czy k-line. Jeśli na Canie to potrzebujesz wtedy Vgate icar pro lub inne i ddt4all , żeby się połączyć .
Czyli siemens/continental Sirius EMS3132 ?
Jeśli tak to jest on na K-Line, więc do podłączenia się przez DDT2000 razem z UCH. Ja kodowałem kluczyk pilota z immo włąśnie też jeszcze VAGKKL , czyli łącząc się przez K-Line w DDT2000 . Mam układ wtryskowy delphi (euro4) i jest możliwość łączenia się z nim i UCH ( modułem komfortu ) po protokole K-Line.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum