Nie sądze że będzie 20 tys kosztować, jeżeli tak to byłoby superrr. Pewnie taka wersja żeby miała choć 2 airbagi, wspomaganie kierownicy i centralny zamek będzie kosztować ze 30tys.
Marka: Dacia
Model: Dokker VAN
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2013 Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2014 Posty: 703 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-03-24, 11:45
Może teoretycznie będzie tyle kosztować, ale faktycznie to nikt tej wersji nie zobaczy ;]
Albo będzie jak w BMW że wersja bazowa ileś tam kosztuje, ale nie wliczają do tego np tapicerki itd
Marka: Skoda / VW
Model: Rapid / Up!
Silnik: 1,0 TSI / 1,0 MPI
Rocznik: 2019/2017 Pomógł: 11 razy Dołączył: 24 Maj 2010 Posty: 814 Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-03-24, 17:18
Tyle kosztowało Seicento, to i mała Dacia może tyle kosztować. Klima+ABS+2poduszki z silnicznkiem 1,2 16V. Wg mnie hicior - zapełniłby pewnego rodzaju dziurę w rynku. Świetny pomysł na 2-gie auto w domu za taką cenę.
_________________ Było Sandero Stepway 1,6MPI + LPG 2010 i Logan MCV 1,6MPI + LPG 2012
Tyle kosztowało Seicento, to i mała Dacia może tyle kosztować. Klima+ABS+2poduszki z silnicznkiem 1,2 16V. Wg mnie hicior - zapełniłby pewnego rodzaju dziurę w rynku. Świetny pomysł na 2-gie auto w domu za taką cenę.
W 100% się zgadzam
Nikt nie mówi o Laureate czy Prestige za 20 tysięcy a po prostu golasie Access.
Patrząc na Forda Ka za 25k, to mała Dacia za 20k jest jak najbardziej osiągalna, szczególnie że cennikowo Sandero (model wyżej) zaczyna się od 29 900, a Fiesta od 44 700...
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2014-03-24, 17:52
to ma być 3-drzwiowe auto oparte o Twingo schodzące z rynku, Ma-miało-może będzie? produkowane w Rosji tam gdzie Logan- choć po ostatnich wydarzeniach nie jest to takie pewne - od 2015. Zakładany koszt < 5 000 Euro. W nowym "Motorze" jest wizualizacja, choć nie wiem na ile rzetelna. Uważam,że nawet jeśli nie wypali miejsce produkcji, to Dacia i tak wejdzie na rynek z takim pojazdem z tej prostej przyczyny,że nie miałby konkurencji cenowej i na takie miejskie toczydełka utrzymuje się stały popyt. Lepsze to niż np używany Smart
Ostatnio zmieniony przez Dar1962 2014-03-24, 17:57, w całości zmieniany 3 razy
Jakby auto było oparte o technikę schodzącego Twingo to cena ok 28-29 tys wersję doposażoną w zestaw minimum jest chyba realna. Podstawa raczej poniżej 25 tys nie zejdzie.
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2014-03-25, 07:33
założenie jest takie aby cena sprzedaży nie przekraczała 5 000 Euro
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2014-03-26, 15:38
"Citago" brzmi niemal jak "Citigo" Skody, więc pewnie nie przejdzie
bardzo fajnie się zapowiada jak w rozsądnym wyposażeniu będzie kosztował do 30-35 tyś może stanę się szczęśliwym posiadaczem
Golas ma szansę kosztować jak wszystko sie powiedzie 19 900 lub w przypadku gorszego kursu wymiany 21900 . Znając cennikowe ceny wyposażenia innych możesz policzyc ile zaplacisz ♡
gdzie jest laisar ? On by zaraz by zrobił porządek z tym tematem
podał by 10 argumentów dlaczego nie z którymi bez czytania bym się zgodził .
Segment A dla budżetowej marki jest bez sensu, na tym ciężko ciąć koszty, samochody słabo się sprzedają patrz -> Trojaczki ze Słowacji i Czech, Twingo II już odstaje od konkurencji a przeróbka na Dacie będziesz kosztowało, gdzie produkować w Francji? , Rumuni czy w Maroku? Francja droga produkcja, a przeniesienie linii to spory koszt liczony w setkach milionów Euro.
Prędzej uwierzę w budżetowy samochód wielkości Superba i ceny Octavii III z wyposażeniem z Presige Dustera, ale troszkę lepiej wykonanym ( lepszym do komfortowego podróżowania na dłuższych odcinkach) czyli co potrzebne?
wygodny fotel z regulacjami, 6 poduszek min., klima man i aut. opcja, Media Nav z kamerką z tyłu opcja, pare elementów miękkich tam gdzie się ręce odpoczywają podczas jazdy podłokietniki, boczki drzwi.
Silniki to chyba największa bolączka współczesnych samochodów grupy Renault. Nie widać następcy
2,0 140 KM + ( pewnie 1,2 TCE i coś co pokażą na jesieni)
można umieścić 1,5 dci 110 KM i 1,6dci 130 KM
ale to takie moje dyrdymały
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
Marka: Dacia
Model: Dokker VAN
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2013 Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2014 Posty: 703 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-03-26, 20:50
Cytat:
Silniki to chyba największa bolączka współczesnych samochodów grupy Renault.
Dlatego nie ma szans na nic większego, a do tego w klasie Octavii toczą się ciężkie boje, a do tego liczy się jakiś tam "prestiż" marki, a na to trzeba zapracować, najlepiej tak jak skoda - ceną.
Żeby to miało sens potrzeba by co najmniej 1.4 z turbo.
ogromne auto za 60k zł nie może być budżetowe ?
Lub zrobić kompakta z rozstawem osi 2800 mm , pobiją wszystko
chodzi mi o to że lepiej szukać jakiej kolwiek innej niszy niż samochód klasy A bo nie ma miejsca już na to dziś takie małe autko musi mieć jakieś bajery, które są fajne.
Zresztą jakiś czas temu było że Dacia wypuściła swoje modele i przynajmniej przez 1,5 roku będzie cisza, co najwyżej będą ciche liftingi
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
Ostatnio zmieniony przez maciek 2014-03-26, 21:59, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum