Dacia Sandero 1.5 dCi z 2010 r. - 16 400 zł
Kolejny przykład globalizacji – Dacia należy do Renault, nie należy więc się dziwić temu, że pod maską rumuńskich aut pracują wyłącznie francuskie diesle. Zdecydowano się na wariant 1.5 (68 lub 86 KM) – tak jak i w innych modelach, musicie się liczyć z awariami osprzętu i możliwością obrócenia się panewki na wale korbowym (warto doliczyć ok. 1000 zł na profilaktyczną ich wymianę po 100-120 tys. km). Pamiętajcie też, że w przypadku wnętrza Dacii nie można mieć wygórowanych wymagań estetycznych. Nieskomplikowana budowa pozwala na w miarę tanie naprawy.
Plusy:
Najmłodszy samochód w zestawieniu, dobrze znany silnik Diesla.
Minusy:
Kiepska opinia o aucie, brzydko wykonane wnętrze o niskiej jakości.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum