raczej mi się wydaje, że spod spodu leci zimne powietrze. po drugie wyłapuje mi to wkładka K&N. po trzecie lepsze chyba to niż branie powietrza z góry. Testowałem wstępnie na spiro rurze i było git. Lepsze przyśpieszenie podobnie jak na uciętej rurze. gdzie indziej nie ma miejsca na zamontowanie dolotu. mam jeszcze matę izolacyjną to rurki mogę jeszcze zaizolować.
_________________
Były: Hyundai Atos Prime ( rocznik 2000 ), Fiat 126p ( rocznik 1990 ), Fiat Seicento ( rocznik 2008 ), Renault Clio ( rocznik 1998 ), Citroen C4 ( rocznik 2008 )
było git. Lepsze przyśpieszenie podobnie jak na uciętej rurze
"Raczej mi się wydaje" << hamownia.
(Owszem, przy niskich prędkościach jeszcze nie ma efektu dyszy na końcu rury, a długi dolot obniża obroty maksymalnego momentu, ale potem niemal na pewno zrobi się wielokrotnie gorzej niż w rozwiązaniu seryjnym).
Czyli w tym samym silniku, sa rozne polozenia wlotu powietrza do dolotu w phase1 i phase2 ? W phase 2 dolot biegnie na wprost sprzed grila ?
I jest dokladnie nadal ta sama moc i moment obrotowy ?
Dane nominalne będą takie same bo oni je określają na hamowni silnikowej , dolot jest po to żeby zasysać powietrze o temp 20-30 C a nie z komory gdzie jest 60
no ale to chyba logiczne bo dla mnie montowanie dolotu z rur PCV to już dziwne, nie dość że szybciej się nagrzewa to jeszcze przy gorącym silniku i jego bliskości to się topić będzie
blisko silnika akurat nie jest i topić się nie będzie. mata termoizolacyjna zrobi robote. niestety nie ma innego sensownego miejsca. fabryczne to jest jakaś kpina.
_________________
Były: Hyundai Atos Prime ( rocznik 2000 ), Fiat 126p ( rocznik 1990 ), Fiat Seicento ( rocznik 2008 ), Renault Clio ( rocznik 1998 ), Citroen C4 ( rocznik 2008 )
Zmieniłem koncepcję. Wywaliłem grill, wyciąłem plastik od strony chłodnicy z prawej strony, uciąłem blaszkę od mocowania chłodnicy, bo z rurą 50 nie mogłem się zmieścić. Włożyłem między lampę a chłodnicę ( trochę na siłę ale weszło ). Przed chłodnicą jest redukcja 75 na 50 ( szeroki lejek łapiący ), kolanko między chłodnicą a lampą 67 st. potem rurka żebrowana sanitarna biała i 50 łącząca oryginalny dolot z resztą. Trochę zabawy było. Powietrze łapie z przodu, rurki odizolowane od ciepła matą termoizolacyjną
_________________
Były: Hyundai Atos Prime ( rocznik 2000 ), Fiat 126p ( rocznik 1990 ), Fiat Seicento ( rocznik 2008 ), Renault Clio ( rocznik 1998 ), Citroen C4 ( rocznik 2008 )
troszkę grill zasłania. ale wlot jest całkiem oki, dynamika też. zobaczymy po spalaniu. a co do rozwiązania poprzedniego. z przodu to niby woda nie będzie leciała ? też poleci
Uprzedzam sugestię: grill będzie poprawiony w sensie malowanie
_________________
Były: Hyundai Atos Prime ( rocznik 2000 ), Fiat 126p ( rocznik 1990 ), Fiat Seicento ( rocznik 2008 ), Renault Clio ( rocznik 1998 ), Citroen C4 ( rocznik 2008 )
Ostatnio zmieniony przez jjmalin 2017-08-05, 20:18, w całości zmieniany 2 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum