Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE Pomógł: 11 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2127 Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-09-28, 07:59 Luksus wg Motoru
Ostatni Motor donosi, że cena logana w Indiach wynosi 18 tys. USD. Pan redaktor pisze, że stawia to logana posród aut luksusowych, przynajmniej na tamtejszym rynku. Cóż, 18 tys. USD to ok. 49 tys zł. Taką cenę za logana łatwo przekroczyć w Polsce. Przy wszystkich opcjach można dobić nawet do ok. 60 tys. zł. za MCV.
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
To już całkiem sporo i jeżeli chodzi o MCV za ponad 50 tysięcy to miałbym poważny dylemat czy oby na pewno warto.
_________________ LOGAN 1.5 DCI (niestety troszke się poobijał i został sprzedany)
Przejechane 97000km, Only ON BP ULTIMATE.
Pozdrawia Krystian
gram w http://www.speedimspeed.pl
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE Pomógł: 11 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2127 Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-09-28, 11:21
Fakt. Dla mnie górna granica cenowa do której warto decydować się na logana to 35 tys. zł za sedana i 45 tys. zł za MCV.
50 tys. za MCV z mocniejszym dieslem to lekkie przegięcie zważywszy na dodatkową cenę poduszek, radia i klimy oraz alarmu koniecznego do ubezpieczenia, przaśny wygląd wnętrza bez możliwości polepszenia i niezbyt dobre wyniki testów zderzeniowych.
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
Myśle ze mocniejszy diesel będzie także głównym silnikiem dla Nas, a szczególnie dla tych co dużo jeżdżą i chcą mieć mniej mułowate MCV. Poza tym różnica w cenie tych dwóch diesli nie jest aż tak duża bo mowa tu o 2300zł, ale dla mnie nasuwa się pytanie o żywotność tego mocniejszego diesla, skoro chcemy dużo i długo nim jeździć to czy będzie on tak samo wytrzymały jak ten słabszy - tu mam wątpliwości. Marzeniem mógłby być silnik 2.0dci, 2.2dci lub 3.0dci ale nie wysilony, a ze spalanie też pewnie nie byłoby najgorzej .
_________________ LOGAN 1.5 DCI (niestety troszke się poobijał i został sprzedany)
Przejechane 97000km, Only ON BP ULTIMATE.
Pozdrawia Krystian
gram w http://www.speedimspeed.pl
Myśle ze mocniejszy diesel będzie także głównym silnikiem dla Nas, a szczególnie dla tych co dużo jeżdżą i chcą mieć mniej mułowate MCV. Poza tym różnica w cenie tych dwóch diesli nie jest aż tak duża bo mowa tu o 2300zł, ale dla mnie nasuwa się pytanie o żywotność tego mocniejszego diesla, skoro chcemy dużo i długo nim jeździć to czy będzie on tak samo wytrzymały jak ten słabszy - tu mam wątpliwości. Marzeniem mógłby być silnik 2.0dci, 2.2dci lub 3.0dci ale nie wysilony, a ze spalanie też pewnie nie byłoby najgorzej .
Pomimo tych zastrzeżeń, z którym oczywiście trudno się nie zgodzić, uważam że ten mocniejszy diesel to bardzo dobra i ciekawa propozycja. Gdyby ten model był dostępny kiedy zamawiałem swój samochód, pewnie bym się na niego zdecydował. Nie ma jednak sensu gdybać co by było, gdyby..... Ja prawdę mówiąc przestraszyłem się troszeczkę że samochód będzie nieco mułowaty (o czym była zresztą mowa na "starym" forum) i koniec końców zdecydowałem się a benzyniaka 1,6.
Poza wszystkim, to że marka się rozwija i pojawiają się coraz to nowe i ciekawsze propozycję, nawet jeżeli nie do końca dopracowane, to moim zdaniem fantastyczna sprawa.
Marka: Renault
Model: Twingo I
Silnik: 1.2
Rocznik: 1997 Pomógł: 6 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 370 Skąd: Celestynów/Warszawa
Wysłany: 2007-10-03, 21:16
Gdzieś przed tym artykułem słyszałem o tej cenie w Indiach - i co ciekawe, schodzi w każdych ilościach, a kolejki sa juz ponoć spore. Ja za swój luksus zapłacę 55 000, 00 zł plus marżaaleasingowa. Ale cena absolutnie mi odpowiada. Przy jego parametrach spalania oraz kosztach serwisowania to bardzo dobry samochód dla firmy. Po 5 miesiącach mam przejechane 25 tys. km. Rata leasingowa w 100% leci w koszty plus pochodne (paliwo, przeglądy, płyny eksploatacyjne).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum