Witam mam Dacie Sandero 1.4 MPI 2009 r + LPG przebieg ok 90 000
Gdy moja daćka miała około 35,000 km spalił mi się komputer od gazu Landi renzo wymiana na STAG oraz gdy miał 50 000 pompa paliwa ( pompa z mojej winy na oparach się jeździło ) i tyle wymian w mojej daci :P
Konkret
Od paru miesięcy moja Dacia coś szwankuje
* obroty jej skaczą
* jak jest zimny mruga kontrolka ( pomarańczowy silniczek ) Check Engine
Podłączyłem pod swojego kompa Elm 327 Wifi + Torque i wyszedł błąd ----> P0304 ( Cylinder 4 misfire Dtected ) .
Panowie wymieniłem parę dni temu świece 4 szt + kable zapłonowe + filtry LPG + filtry i olej
i Nadal przeważnie jak jest zimny kontrolka mruga, obroty skaczą czy na LPG czy BP :(
Czy mógłby mi ktoś doradzić co mogło pójść ?? :( Może miał ktoś problem z Daćką taki jak ja :(
Nadmieniam iż kiedyś wymyłem silnik później ( i nadal jak wymyje ) silnik nie ma siły na 1,2 biegu można się poruszać przerywa stuka, puka , bije z silnika coś jak by miał się rozpaść :( ( ale to tylko gdy silnik mokry )
Panowie proszę o pomoc, poradę co w daci zrobić żeby powstała jak feniks :P
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCI 4x4 Prestige Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 726 Skąd: Wro
Wysłany: 2015-02-24, 10:27 Re: Kod P0304
TomekIPA87 napisał/a:
Witam mam Dacie Sandero 1.4 MPI 2009 r + LPG przebieg ok 90 000
Gdy moja daćka miała około 35,000 km spalił mi się komputer od gazu Landi renzo wymiana na STAG oraz gdy miał 50 000 pompa paliwa ( pompa z mojej winy na oparach się jeździło ) i tyle wymian w mojej daci :P
Konkret
Od paru miesięcy moja Dacia coś szwankuje
* obroty jej skaczą
* jak jest zimny mruga kontrolka ( pomarańczowy silniczek ) Check Engine
Podłączyłem pod swojego kompa Elm 327 Wifi + Torque i wyszedł błąd ----> P0304 ( Cylinder 4 misfire Dtected ) .
Panowie wymieniłem parę dni temu świece 4 szt + kable zapłonowe + filtry LPG + filtry i olej
i Nadal przeważnie jak jest zimny kontrolka mruga, obroty skaczą czy na LPG czy BP :(
Czy mógłby mi ktoś doradzić co mogło pójść ?? :( Może miał ktoś problem z Daćką taki jak ja :(
Nadmieniam iż kiedyś wymyłem silnik później ( i nadal jak wymyje ) silnik nie ma siły na 1,2 biegu można się poruszać przerywa stuka, puka , bije z silnika coś jak by miał się rozpaść :( ( ale to tylko gdy silnik mokry )
Panowie proszę o pomoc, poradę co w daci zrobić żeby powstała jak feniks :P
jak wymienił świece i teraz źle pali i wypada zapłon to skrócić iskrę , można sprawdzić szczelinomierzem ile stare świece miały.
... miałem to kiedyś w mażdzie po takiej wymianie i pomogło
Wymieniłem cewkę nadal ten sam błąd :( a silnik zachowuje się jakby miał zgasnąć ( fala obrotów )
Co może być przyczyną jak :
cewka nowa
kable nowe
świece nowe
:(
jeszcze odepnij kable jesli mozesz od przepustnicy ktore ida do instalki lpg
byly z tego co pamietam normalnie rownolegle podlaczone do przewodow idacych z przepustnicy do ECU pb i powodowaly ze zmienialy opor i wariowal tez na PB
Witam,
1. Polecam regulację zaworów. Ja kupiłem sobie szczelinomierz, poczytałem opis na forum i robię to sam. Objawy źle wyregulowanych zaworów przypominają twoją usterkę.
2. Czy ma znaczenie na jakim paliwie pracuje silnik (PB czy LPG) ?
TomekIPA87,
znalazłeś przyczynę?
U mnie są te same objawy jak u Ciebie (P0301). Byłem przekonany, że to będzie cewka a się okazuje, że wymiana nic Ci nie dała :)
Ja niedawno miałem regulowane zawory, więc u mnie raczej one odpadają...
U mnie niezależnie czy zimny czy ciepły - kontrolka zapala się po około 2 minutach i mruga ciągle.
Ostatnio zmieniony przez Ksiezyc 2015-03-27, 21:11, w całości zmieniany 2 razy
Księżyc znalazłeś przyczyne ?? Bo u mnie do tej pory lipa :(
rysiek223 [Usunięty]
Wysłany: 2016-05-20, 18:35 Re: Kod P0304
Podłączyłem pod swojego kompa Elm 327 Wifi + Torque i wyszedł błąd ----> P0304 ( Cylinder 4 misfire Dtected ) .
Może coś ruszę z tematem do przodu, moze to jakoś pomoże :)
Możliwe przyczyny OBD kod P0301
P0301 kod może oznaczać, że jeden lub więcej z następujących błędów:
Uszkodzenie świecy zapłonowej lub przewodu
Uszkodzona cewka (szt.)
Uszkodzony czujnik tlenu
Uszkodzony wtryskiwacz zaworu
Uszkodzony katalizator spalin
Przebieg paliwa ze złego sprężania
Uszkodzony komputer.
Ostatnio zmieniony przez rysiek223 2016-05-20, 18:43, w całości zmieniany 3 razy
Podłączyłem pod swojego kompa Elm 327 Wifi + Torque i wyszedł błąd ----> P0304 ( Cylinder 4 misfire Dtected ) .
Może coś ruszę z tematem do przodu, moze to jakoś pomoże :)
Możliwe przyczyny OBD kod P0301
P0301 kod może oznaczać, że jeden lub więcej z następujących błędów:
Uszkodzenie świecy zapłonowej lub przewodu
Uszkodzona cewka (szt.)
Nie do końca w 1,4 ale jak najbardziej w 1,6.
Cytat:
Uszkodzony czujnik tlenu
Nie bardzo
Cytat:
Uszkodzony wtryskiwacz zaworu
A co to za twór?
Cytat:
Uszkodzony katalizator spalin
Nie bardzo
Cytat:
Przebieg paliwa ze złego sprężania
A co to za twór?
Cytat:
Uszkodzony komputer
Małe prawdopodobieństwo.
Ostatnio zmieniony przez laisar 2016-09-12, 10:29, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Toyota
Model: GR Yaris
Silnik: 1.6
Rocznik: 2021 Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Paź 2014 Posty: 720 Skąd: kraków
Wysłany: 2016-05-20, 20:23 Re: Kod P0304
kali napisał/a:
rysiek223 napisał/a:
Podłączyłem pod swojego kompa Elm 327 Wifi + Torque i wyszedł błąd ----> P0304 ( Cylinder 4 misfire Dtected ) .
Może coś ruszę z tematem do przodu, moze to jakoś pomoże :)
Możliwe przyczyny OBD kod P0301
P0301 kod może oznaczać, że jeden lub więcej z następujących błędów:
Uszkodzenie świecy zapłonowej lub przewodu
Uszkodzona cewka (szt.)
Nie do końca w 1,4 ale jak najbardziej w 1,6.
Cytat:
Uszkodzony czujnik tlenu
Nie bardzo
Cytat:
Uszkodzony wtryskiwacz zaworu
A co to za twór?
Cytat:
Uszkodzony katalizator spalin
Nie bardzo
Cytat:
Przebieg paliwa ze złego sprężania
A co to za twór?
Cytat:
Uszkodzony komputer
Małe prawdopodobieństwo.
Tłumacz Google wita?
Ostatnio zmieniony przez laisar 2016-09-12, 10:30, w całości zmieniany 1 raz
Skoro auto jeździ już tak ponad rok to Autor ma to głęboko w d...... i nic się na to nie poradzi. W tym stanie to i katalizator może być już zniszczony. Swoją drogą to ten błąd i mruganie kontrolk MIL świadczy o wypadaniu zapłonów na poziomie 10% i więcej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum