Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCI 4x4 Prestige Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 726 Skąd: Wro
Wysłany: 2015-03-17, 15:17
krimar napisał/a:
Wygląda na to, że wg serwisu brak kontaktu z regulatorem prędkości (tempomatem?) powodował spadek mocy przy przyspieszaniu, poprawili kostkę i zadowoleni, jakby to był niekontakt w kostce, to usterka występowałaby losowo, a nie tylko przy przyspieszaniu.
bo ja wiem, to renault wiec z eletryka moze byc roznie, w moim starym clio tylko przy gazie w podlodze pojawial sie blad pedalu gazy czy przepustnicy, raz na 6 mies kostke trzeba bylo wd40 popryskac, inaczej tylko przy pelnym wcisnieciu pojawiala sie spiralka i zero reakcji na gaz
Marka: dacia
Model: duster II
Silnik: 1,5 dci 110 KM 4x4 / 1,5 dci 110 KM 4x4
Rocznik: 2011 / 2014
Wersja: Laureate
Dołączył: 22 Mar 2011 Posty: 92 Skąd: poznań
Wysłany: 2015-03-17, 22:58
krimar - a jednak to może być to, ponieważ u mnie objawy występowały właśnie losowo - z pewną regularnością (1-2 razy na 500 km) ale nie za każdym razem, w gruncie rzeczy bardzo rzadko. Dlatego z resztą był to problem - nie dało się cholerstwa wywołać.
Marka: dacia
Model: duster II
Silnik: 1,5 dci 110 KM 4x4 / 1,5 dci 110 KM 4x4
Rocznik: 2011 / 2014
Wersja: Laureate
Dołączył: 22 Mar 2011 Posty: 92 Skąd: poznań
Wysłany: 2015-03-26, 21:10
niestety, nie dowiem się, czy naprawa okazała się skuteczna... Mój kochany Dusterek, ratując mi życie (oraz mojej żonie i ojcu), został skasowany w niedzielę. Cześć jego pamięci
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum