Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
logan 1.6 8v brak reakcji po przekręceniu kluczyka
Autor Wiadomość
oberkron 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 mpi
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Dołączył: 11 Wrz 2013
Posty: 87
Skąd: śląsk
Wysłany: 2016-08-26, 21:11   logan 1.6 8v brak reakcji po przekręceniu kluczyka

witam ,może ktoś będzie w stanie coś doradzić. Zajechałem dzisiaj rano do pracy ,wieczorem przekręcam kluczyk nie ma żadnej reakcji ,przygasają na chwilę kontrolki. Po wielu próbach ,użyciu urządzenia typu akumulator zewnętrzny ,poddałem się i odpaliłem na popych. Po przyjeździe do domu ,zgasiłem auto i próbuję odpalić i znowu żadnej reakcji. Nie miałem dotychczas żadnego tego typu problemu. Od pewnego czasu miałem problemy z zawieszającym się prędkościomierzem ale to chyba nie ma nic z tym wspólnego.
 
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3865
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2016-08-26, 21:48   

przygasające kontrolki mogą np oznaczać problem z zasilaniem, warto zobaczyć kabel masowy
Ostatnio zmieniony przez Dar1962 2016-08-26, 21:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
oberkron 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 mpi
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Dołączył: 11 Wrz 2013
Posty: 87
Skąd: śląsk
Wysłany: 2016-08-26, 22:01   

Dar1962 napisał/a:
przygasające kontrolki mogą np oznaczać problem z zasilaniem, warto zobaczyć kabel masowy


znajomy wspominał coś o tym ,że rozrusznik się zawiesił tylko nie mogliśmy go zlokalizować. Po przekręceniu kluczyka w komorze silnika było słychać taki metaliczny dźwięk w okolicy chyba kolektora
 
kali 


Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1,4
Rocznik: 2006
Wersja: Ambiance Plus
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 29 Lip 2013
Posty: 1133
Skąd: Pabianice
Wysłany: 2016-08-27, 08:01   

Brak dobrego styku, uszkodzony akumulator lub rozrusznik. Łatwa diagnoza jednego i drugiego.
Ostatnio zmieniony przez laisar 2016-08-27, 11:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
Martens 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2008
Wersja: Arctica 5 os.
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 468
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-08-29, 20:58   

U mnie identyczna sytuacja w tym modelu - rano normalny rozruch i dojazd do pracy, wieczorem przygasające kontrolki i zero reakcji rozrusznika - skończyła się wymianą akumulatora.
_________________
Tu - zęby mamy wilcze, a czapki na bakier,
tu u nas się nie płacze w powstańczej Warszawie:
tu się Prusakom siada na karkach okrakiem,
tu wrogów gołą garścią za gardło się dławi!...
 
Lajkonik 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1,6 16v
Rocznik: 2010
Wersja: Ambiance
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 1134
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-08-30, 06:12   

Akumulator na pewno nie, skoro zewnętrzny nie pomógł. Obstawiałbym rozrusznik. Zaciął się i robi małe zwarcie podczas próby ruszenia (silnik rozrusznika podczas pierwszej fazy ruszania pobiera prąd zwarciowy, tyle że nie rusza, więc cały czas leci duży prąd bez efektu). Pozostaje kwestia, czy się zawiesił i jak się odwiesi to będzie OK, czy coś w nim odpadło i zablokował się na amen.
_________________

 
opos 



Marka: Dacia
Model: SANDERO/Logan MCV
Silnik: 1.4 + LPG/1,5 Dci
Rocznik: 2010
Wersja: Arctica
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Cze 2010
Posty: 396
Skąd: S-E
Wysłany: 2016-08-30, 06:15   

Ja bym jeszcze dodatkowo sprawdził czy klemy są dobrze dokręcone i masę.
 
eplus 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 3487
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 2016-08-30, 18:51   

Chłopaki, zapytajcie pana Cava - zaraz wam wyjaśni, że wolnossąca benzyna 1,6 NIE JEDZIE i tak ma być. To normalne. TTTM. Szrot. Badziewie. Złom. Przeżytek. Prehistoria. :idea:
 
trybik 


Marka: dacia
Model: dokker
Silnik: 1,6 MPI
Rocznik: 2013
Wersja: Ambiance 5 os.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lis 2013
Posty: 362
Skąd: Bialystok
Wysłany: 2016-08-30, 19:39   

proponuje sprawdzić zasilanie , gdzieś około aku , w uno miałem podobny problem
 
oberkron 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 mpi
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Dołączył: 11 Wrz 2013
Posty: 87
Skąd: śląsk
Wysłany: 2016-09-01, 09:13   

Padnięty akumulator ,dzięki wszystkim za pomoc.
 
Lajkonik 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1,6 16v
Rocznik: 2010
Wersja: Ambiance
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 1134
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-09-01, 09:18   

To dlaczego Ci nie pomógł podłączony drugi akumulator? Ten padnięty musiałby mieć solidne zwarcie, ale wtedy uwaliłbyś też ten drugi akumulator.
_________________

 
DrOzda 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 79 razy
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 3598
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-09-01, 13:10   

Jak się używa kabli rozruchowych z biedronki za dwie dychy gdzie przekrój miedzi jest jak w miarę dobrym kablu głośnikowym to nie dziwne że nie odpalił.
 
Marcinbzyk 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi
Rocznik: 2016
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Mar 2016
Posty: 140
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-09-02, 09:10   

Cytat:
Jak się używa kabli rozruchowych z biedronki za dwie dychy gdzie przekrój miedzi jest jak w miarę dobrym kablu głośnikowym to nie dziwne że nie odpalił.


Pytanie - czy oceniasz go po swoim zachowaniu, czy osobiście widziałeś jak to robi??
 
DrOzda 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 79 razy
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 3598
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-09-02, 09:35   

Doświadczenie życiowe, kilka razy zdarzało mi się pożyczać prąd komuś kto miał już podpięte swoje przewody i w większości wypadków musiałem zmieniać je na swoje - z niektórych zaczynała się wytapiać i śmierdzieć izolacja w czasie prób rozruchu.
 
Marcinbzyk 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi
Rocznik: 2016
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Mar 2016
Posty: 140
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-09-02, 11:27   

To w sumie nie wiesz jak to się odbywało, więc czemu oceniasz tego człowieka?
 
jurek 


Marka: renault
Model: thalia
Silnik: 1,2 benzyna
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Wrz 2007
Posty: 1106
Skąd: krakow
Wysłany: 2016-09-02, 21:28   

Kolega nie ocenia tylko domniemywa :oops: pozdr
 
Marcinbzyk 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi
Rocznik: 2016
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Mar 2016
Posty: 140
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-09-03, 12:13   

No chyba, że jest wszechwiedzacym jasnowidzem. W takim przypadku to przepraszam.
 
mojo 



Marka: Opel
Model: Corsa E
Silnik: 1.4 90KM lpg
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2015
Posty: 787
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-09-06, 10:00   

DrOzda napisał/a:
Jak się używa kabli rozruchowych z biedronki za dwie dychy gdzie przekrój miedzi jest jak w miarę dobrym kablu głośnikowym to nie dziwne że nie odpalił.


:!: :!: :!:
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne