Marka: Dacia
Model: był LOGAN jest DUSTER
Silnik: był 1,4MPI jest 1,6 16V
Rocznik: był 2005 jest 2013
Wersja: Ambiance
Dołączył: 11 Sty 2009 Posty: 35 Skąd: Mazowsze
Marka: Dacia
Model: Logan Sedan
Silnik: 1.5 dci
Rocznik: 2008
Wersja: Ambiance
Dołączył: 29 Mar 2009 Posty: 4 Skąd: Katowice
Wysłany: 2009-03-29, 21:01
dołączam z przyjemnością do Waszego grona. Wrezcie porzuciłem fury służbowe dla czegoś co możnaa nazwać samochodem , a nie bibelotem ani służbowym wozidłem.
Może Was to rozbawi ale jedyny wóz który mnie ujął do tej pory to lada 1,7 litra. benzyniak.
Jak dotąd poruszałem się motocyklami po świecie - i to z tej wyższej półki i zwracam uwagę na trakcję i precyzję prowadzenia przede wszystkim. I na jeździe próbnej wreszcie dostałem włapy autko które reaguje natychmiast na decyzje kierowcy, jest twarde i zwrotne a przy tym nie walę w sufit czaszką *2.00 m. wzrostu. Innymi słowy jesrem zachwycony.
Mam pytanie . Dotychczas ni e znalazłem odpowiedzi. ?Jaka jest prężdkość ekonomiczna mojego modelu
Jeżdżę do 130 bo powyżej jest głośno, ale tak mnie na ciekawość wzięło.
Ja co prawda akurat za Ładami nigdy specjalnie nie przepadałem (może oprócz Nivy), ale Twoje ujęcie nią wcale mnie nie bawi - radziecka czy rosyjska myśl techniczna często bywała dość interesująca, nawet jeśli była bardziej niż inspirowana (; obcymi ideami czy miała potem problemy z jakością...
Dużo ciekawsza jest natomiast Twoja ocena właściwości trakcyjnych Daćki - jesteś chyba pierwszym, która ją aż tak za nie chwali. Np ja jestem w pełni zadowolony, ale uważam, że po prostu jest normalne - nie lepsze i nie gorsze niż w innych autkach, którymi do tej pory jeździłem (pomijam wypierane z pamięci "maluchy" (; ). Ale być może świadczy to raczej o mojej skali porównawczej, a nie o samej jakości Logana...
Natomiast prędkość ekonomiczna to wbrew pozorom dość nieprecyzyjne sformułowanie - jeśli chodzi o tradycyjne ujęcie ("minimalne spalanie przy jak najwyższej średniej prędkości") to przypuszczam, że generalnie Dacia została zaprojektowana tak samo jak większość samochodów, czyli powinno to być ok. 90km/godz. Co oczywiście nie znaczy, że przy niższych prędkościach nie może spalać jednak mniej - z rekordami (w obie strony zresztą) można się zapoznać np w temacie "Spalanie".
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum