Dziś o godz. 17 z minutami wyjechałem wreszcie z salony, wyczekanym DUSTEREM.
Cholibka, myślałem że trochę lepsze będą, te foty( no cóż komórka to nie aparat).
piotrres przejrzałem instrukcję, ale tam nic nie było na ten temat, zaś sprzedawca nie potrafił w żaden sensowny sposób, cóż może chodzi o to, że nie wolno jeździć na dwóch kołach.
Pozdrawiam i postaram się w niedługim czasie zamieścić lepsze zdjęcia.
SNC00019.jpg
Plik ściągnięto 742 raz(y) 96,12 KB
SNC00018.jpg
Plik ściągnięto 703 raz(y) 125,49 KB
SNC00017.jpg
Plik ściągnięto 909 raz(y) 197,11 KB
SNC00016.jpg
Plik ściągnięto 740 raz(y) 190,42 KB
SNC00015.jpg
Plik ściągnięto 597 raz(y) 176,92 KB
SNC00013.jpg Mżonka się przymierza
Plik ściągnięto 761 raz(y) 143,87 KB
Ostatnio zmieniony przez laisar 2010-05-27, 08:16, w całości zmieniany 1 raz
Marka: RENAULT
Model: GRAND SCENIC
Silnik: 1,9 dCI 130KM
Rocznik: 2007
Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 59 Skąd: Puławy
Wysłany: 2010-05-28, 20:22
Gratukuje zakupu.
Ja zakupiłem ok. 8 miesiecy temu Renault GRAND SCENIC z 2007 roku 1,9 DCi 130KM w salonie, ale terza napewmo podjoł bym decyzje o zakupie DUSTERKA 1,5 110KM fill wypas 4x4
Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009 Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2944 Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-05-28, 21:05
Lmoska nie ma czego żałować Grand Scenic też fajna bryczka, zwłaszcza z takim motorem jak Twój. A tego co wprowadzą na rynek za x m-cy nigdy nie przewidzisz
Dziękuję wszystkim za gratulacje.
Pierwsze spostrzeżenia z jazdy (zaznaczam iż wcześniej jeździłem m.in fabią i fusionem) są zajefajne, wysoko się siedzi, "kocie łby", lub inne nierówności jezdni to pikuś, i ten dźwięk silnika bajka. Minęło parę dni, ale utwierdziły mnie tylko że dokonałem dobrego wyboru, nara.
Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 35 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 4270 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-05-29, 12:47
wlodek67 napisał/a:
Dziękuję wszystkim za gratulacje.
Pierwsze spostrzeżenia z jazdy (zaznaczam iż wcześniej jeździłem m.in fabią i fusionem) są zajefajne, wysoko się siedzi, "kocie łby", lub inne nierówności jezdni to pikuś, i ten dźwięk silnika bajka. Minęło parę dni, ale utwierdziły mnie tylko że dokonałem dobrego wyboru, nara.
Witam
Gratulacje ! Ja mialem przyjemnosc przejechac sie dusterem 4x2 85 KM. Samochod zecydowanie lepiej wyciszony niz sandero z silnikiem 1.6. Wyczuwalo sie elestycznosc silnika diesla, zas chyba brakowalo mu troszke mocy. Jechalismy 3 dorosle osoby + dziecko w foteliku. Chcialem spytac kolege, jak ocenia wyciszenie silnka 1.6 16V oraz przyspieszenie ?
I tu doznałem olśnienia dlaczego głębokość brodzenia wynosi tylko 350 mm istnieje prawdopodobieństwo (niewielkie), że jeśli pasek zębaty chwyci porcję wody między ząbki, to w kontakcie z kółkiem zębatym może dojść do przeskoczenia paska rozrządu....
Stąd lepszy byłby łąńcuch (jak np. w Alfa Romeo ), no ale koszty, koszty, jak mawiał Książę
_________________ Czy chcesz, żeby Twoja pralka była inteligentniejsza od Ciebie?
Jest: Duster 1.6 16V 4x2 Laureate "Dragster":
Sageata Albastra Carpaţi Pentru Gaz ;)
Był: Logan 1.6 8V MPI Laureate "Rumburak"
Ostatnio zmieniony przez piotrres 2010-05-29, 23:06, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 1700 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-05-29, 20:40
piotrres napisał/a:
laisar napisał/a:
Pasek.
I tu doznałem olśnienia dlaczego głębokość brodzenia wynosi tylko 350 mm isnieje prawdopodobieństwo (niewielkie), że jeśli pasek zębaty chwyci porcję wody międy zabki, to w kontakcie z kółkiem zębatym może dojść do przeskoczenia paska rozrządu....
Stąd lepszy byłby łąńcuch (jak np. w Alfa Romeo ), no ale koszty, koszty, jak mawiał Książę
Ja w alfa romeo (156) miałem pasek! Poza tym czemu alfa była postrzegana za awaryjną? Bo producent pisał, że pasek wytrzyma 100 000 km, a trzymał maksymalnie 60 000..
No ale zaraz, moment - przecież on nie jest na wierzchu, ten pasek, tylko schowany pod pokrywą; czy to byłby jakiś wielki problem ją uszczelnić, gdyby nawet nie robiono tego standardowo?
Może chodzi po prostu o ewentualną konieczność uszczelnienia (m.in.?) karoserii? Bo 350 mm to tylko 15 cm więcej niż prześwit - czyli wysokość mniej więcej chyba właśnie dolnej krawędzi otworu drzwi bocznych...
Ostatnio zmieniony przez laisar 2010-05-29, 20:55, w całości zmieniany 1 raz
Parę spostrzeżeń o wnętrzu, plastik, tam gdzie jest zapalniczka, lepiej za mocno nie wciskać, znacznie się ugina, klamki strach mocniej pociągnąć, może zostać w ręku. Zaliczyłem już pierwszą wizytę w serwisie, nie działająca klima, dobili dali jakiś środek koloryzujący i kazali przyjechać jak przestanie działać ( oby nie ;) ). Ale po za tym, jestem wery hapy .
Mam pytanie do użytkowników Dustera, czy podczas gdy samochód stoi czujecie wibracje kierownicy?
Pozdrawiam
Możę trochę nieprecyzyjnie , się wyraziłem, bardziej chodziło mi, że kierownica dostaje drgań i to nie zawsze. Jak uruchomie silnik, jest ok, ale potem jak staje, np pod światłami, to wtedy mam te objawy i jak wcześniej pisałem nie zawsze.
Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum